Half - life 2

SJOKK

EDIT: MGS3, HALO og HL2 nesten samtidig :tommelopp: men også :tommelned:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Uhm? Hva med noen kilder.
Det ser ut til at spiderman er de eneste på hele internett som har fått med seg dette. Telepati? Tarot? Tidsmaskin?

Valve eller Vivendi har ikke statert eller gått ut med noe om en utsettelse, det står ikke på den offesielle hjemmesiden eller noen andre steder jeg har lett igjennom, litt febrilsk for å nevne :svette:
Jeg antar bare at det enten er rykter, eller så har bare IGN foreløpig satt det som dato.

Husk, IGN har ikke alltid rett :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Xenon@21.08.2004, 22.30
Valve eller Vivendi har ikke statert eller gått ut med noe om en utsettelse, det står ikke på den offesielle hjemmesiden eller noen andre steder jeg har lett igjennom, litt febrilsk for å nevne :svette:
Jeg antar bare at det enten er rykter, eller så har bare IGN foreløpig satt det som dato.

Husk, IGN har ikke alltid rett :tommelopp:
91142​
Men vis det er utsatt klikker jeg totalt.

Jeg tror nok ikke at det blir utsatt mer, Valve har nok erfaring med å ikke nå release datoene sine nå.
Og et pluss er jo at en offesiel benchmark er sluppet løs, og HL2 begynner med Preload allerede på Mandag. For de som eier ATIs HL2 kupong, gjelder bare preloaden, men jeg håper selvsagt at dette betyr at HL2 ikke er langt fra å gå gold. Og etter at HL2 har gått gold, så tar det 1-3 uker før det når butikker, håper jeg.

Novastrum

Feminist-elitist
Oksedritt.

Half-life2 kommer i september. Dermed basta!
Spillet er jo gold nå snart, hvorfor i alle dager skulle de utsette spillet til november? Da må de isåfall bruke kongelige mengder penger for å markedsføre, da spillet får stor konkurranse fra store publishere i jule-handelen.

SHDR

Gullmedlem
Det er en god grunn til å utsette, egentlig, i form av å skulle unngå å drepe sine egne titler ved retail. Kan ikke påstå at jeg husker hva Vivendi Universal har på plakaten for høsten, men å konkurrere med seg selv er aldri en god idé. HL2 kan komme til å feie alt mulig annet av veien.

Men jeg er forsåvidt enig: det eneste man gjør ved å utsette spillet ytterligere er å skade allerede haltende kredibilitet til gamere verden over. Tror nok det kommer i løpet av september, jeg og.

Har jeg lyst på de ferskeste nyehetene om hva som skjer i spilleverdenen, går jeg ikke først til Spiderman. Tror dette er rykter.

Kilik

Lokal moderator
NEI! Dette er jo en veldig gammel nyhetsartikkel, ganske nøyaktig et år gammel!

Siden de snakker om 30.september som var opprinnelige datoen. Det stemmer jo at spillet ble utsatt til november 2003 i første omgang...Må da finnes flere oppegående folk her som skjønte det ?

Nei, spillet går nok gold om noen dager og er ute i butikkhylla i slutten av september.

Opprinnelig skrevet av Aquila@21.08.2004, 21.54
1. november er da ikke akkurat juletider...?
91117​

I USA så, da starter juletider dagen etter haloween

Jeg er SÅ javla lei av at valve skal utsette hl2, gidder snart ikke og kjøpe det, hvist det ikke kommer ut snart! :tommelned:

Opprinnelig skrevet av aZul@22.08.2004, 18.29
Jeg er SÅ javla lei av at valve skal utsette hl2, gidder snart ikke og kjøpe det, hvist det ikke kommer ut snart! :tommelned:
91549​
Minn meg på at du sa det når HL2 faktisk kommer, så skal vi se hvor lenge du holder ut uten å kjøpe ^_^

Lodin

Der Waaaah
Meh, de starter preloadinga av den vanlige HL2 modulen i dag. Kan ikke helt se hvordan spillet kan bli mer utsatt nå.