Half - life 2

nå er jeg ikke helt med her...
så denne gangen skal liksom være den tredje gangen det blir utsatt? :tommelned:

D

Deleted member 365

Gjest
Tipper det kommer i september eller oktober. Grunnen til at de utsatte det var mye pga DOOM3.
Og det er faktisk ikke så dumt for med tanke på at 80 prosent av de som skal ha doom også vil ha half life 2.
Det er ikke så moro og gi ut et toppspill samtidig som et annet har kommet på markedet. Det var jo sånn quake 2 ble feid av banen når half life kom.
tror ikke valve vil risikere det som skjedde med id.

Opprinnelig skrevet av Erikpc@22.08.2004, 10.39
Fy FAEN! Som hevn så skal jeg laste ned spillet så fort det kommer ut på nettet.

Der fikk de horene seg en, moaahaha...
91292​
Du er ondskapen selv, BTW så har jeg en liten sak her om Steam, om personer som har blitt tatt for bruk av Ulovlig CD-Key og Kreditt Kort svindel via Steam.

"As reported in this thread on the Steampowered forums, Valve have started shutting down Steam accounts that have used a CD key exploit or an a fraudulent credit card number to illegally obtain Valve's games.

Valve 1 - 0 pirates

Remember kids - buy your games :)"
LINKHE
Og en linkhe til steam forum threaden hvor Valve kom ut med det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er fortsatt litt pissed for at Valve bestemte seg for at jeg måtte laste ned et spill jeg har eid siden 1998 på nytt bare for å få nyeste versjon. Hei og hå.
Håper de kutter ut sånt tøv i fremtiden, da.

Jepp, nå har Half Life 2 Pre Load startet, for alle som eiger Steam :tommelopp:
Du trenger bare Restarte Steam så kommer det opp.
LINKHE
Akuratt i dette øyeblikk er Steam opptatt av at andre skal laste ned HL2, og jeg må vente <_<

Note: Fila er på 1.01 Gb.

Halky

Veteran bruker ;)
Ehh noe jeg ikke har fått med meg her, kan man altså laste ned HL2 gratis gjennom steamen? Det der kan vel ikke helt stemme eller hva?

Hadde du kanskje sett deg litt rundt hadde du skjønt at de ikke gir ut spillet sitt gratis på internett. Man må betale for å kunne starte å spille det etter man har loada det til maskin

Jeg vet at man må betale for å spille det når det kommer ut, men det er gratis å laste ned denne foreløpige delen, det er kanskje folk på forumet som har lyst til å kjøpe det over Steam vet du.

Z

Zico

Gjest
og teste "promoen". Hadde dere lest innlegget til Kilik så hadde dere skjønt at den ikke ble utsatt...

Novastrum

Feminist-elitist
Noen som vet hvor mye det kommer til å koste å aktivere Half-Life2 fra Steam?

Lodin

Der Waaaah
Men hva hvis jeg ikke vil laste ned HL2 a? Jeg gidder ikke sløse vekk en gig fra hardisken min på filer jeg ikke trenger.
Spiller uansett liten rolle all den tid jeg ikke har installert Steam for tida.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
/me slaps Gabe Newell around a bit with a large box of donuts