Half-life 2

Kilik

Lokal moderator
Ingenting er sikkert når det gjelder Half-Life 2, men Eurogamer bruker å være en troverdig kilde. Nå som de første anmeldelsene har dukket opp, bør ikke spillet være langt unna lansering.

26. november i Europa høres veldig troverdig ut:
- Valve leverte en lanseringskandidat av spillet til VU 15. september. Altså har de brukt ca. 2 uker på å gå gjennom spillet og sjekke litt, noe som virker troverdig.

- Eurogamer er en rimelig pålitelig kilde.

- 26. november i Europa og 23. november i USA er akkurat prima for julesalget. Et bedre tidspunkt er vel knapt nok mulig.

- De første anmeldelsene har dukket opp, noe som gjør det enda mer troverdig å komme innen 2 måneder.

Som skribent av nyheten, påtar jeg men intet ansvar for eventuelle skuffelser om det skulle bli utsatt :)P), i og med at det ikke er offisielt. Men i min mening er det mye som tyder på at 26. november er en troverdig dato.

Så gjenstår det å se om det faktisk er sant.

HEHE, husker at jeg satt i fjor på denne tiden å ventet på half life 2, og trodde det skulle komme.
Det er ikke sånn nå, nå har de jo sakt en slipp dato(som mange ganger før) 26 november!!! Da er det bare og glede seg:p

Det er nok ikke til å glede seg ennå. Jeg tør hvertfall ikke å glede meg før VU Games offentlig har annonsert en lanseringsdato.

SHDR

Gullmedlem
Denne nyhetssaken er vel strengt tatt ikke relevant til emnet, men det er det mest relevante som er postet her hittil, iallfall.

Ser ut til at Valve har vært mindre enn gentlemanly i forsøket på å bli sin egen distributør via Steam, og det ser ut til at planene deres kan være screwed framtil 2010 eller så, da de kan pålegges å lage flere spill for Vivendi. Skal bli interessant å se hvordan revolusjonen klarer seg når den har ligget brakk i noen år. Atter et glimrende eksempel på at man ikke kan klare seg i finanslivet når man holder ting tilbake.

D

Deleted member 365

Gjest
Hmm. Lurer på når half life 2 egentlig kommer jeg. Kanskje det kommer etter half life 3?

Ifølge 3Dgamers kommer spillet i november, og etter skjermbildene i denne nyhetsaken å dømme, kan det se ut som spillet blir ferdig til november.

Og på Tothegame.com står det 23. november for USA og 26. november for Europa.

Jeg trodde spillet allerede var ferdig, men rettssaken mellom Valve og Vivendi forskyver releasen.

Opprinnelig skrevet av Kilik@01.10.2004, 17.20
Anmeldelsene så langt:

PC Gamer (UK): 96%
PC Format (Slovenia): 96%
PC Gameplay (Benelux): 90%

Average score: 94%
110938​

viste ikke at de hadde datamaskiner der en gang?

Half-Life 2 to be DVD only
Looks like the six-CD version of the game won't be available in the UK. But does it matter?

Following the recent news regarding the various different editions of Half-Life 2 that are planned for release in the US, it appears as if the game will be DVD only in the UK.

Fan site Half-Life2.net is reporting that there will be no CD version of the shooter when it finally sees the light of day in the UK, although Vivendi have yet to confirm that this will indeed be the case.

Still, even if you don't have DVD capabilities, you can always download the game via Valve's Steam service. Which would be preferable to having to grapple with half-a-dozen CDs anyway. Meanwhile, the variety of different editions of Half-Life 2 planned for the US are as follows:

Vanilla retail package This will feature Half-Life 2 and Counter-Strike: Source spread across six CDs. Three different box designs will be available - Gordon, Alyx, and G-Man.

Collector's edition This DVD-only version will feature Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source (the original game but utilising the new engine), a Half-Life 2 T-shirt and a Prima strategy guide sampler.

Steam - Bronze As per the Vanilla retail package, this will feature Half-Life 2 and Counter-Strike: Source.

Steam - Silver This additionally includes Half-Life 1: Source, Day of Defeat: Source (another Valve title updated with the Source engine) and the back catalogue of games that are currently available via Steam.

Steam - Gold As well as everything from the Silver package, the Gold bundle will also include a Prima strategy guide, three Half-Life 2 posters, a hat, a postcard, stickers, a soundtrack CD as well as the opportunity to win a visit to Valve's Seattle HQ. Although quite how you download a hat remains to be seen.
Kilde: Gamesradar

Opprinnelig skrevet av Agahnim@01.10.2004, 11.30
Vel, fordi å/og-reglene er ganske viktige i det norske språk. En annen ting som er viktig her på Spillegal er å ikke lage dobbeltinnlegg bare for å rette én av flere skrivefeil, bruk heller rediger-knappen.
110789​
Eat a dick din pirkete dritt. "å/og-reglene er ganske viktige i det norske språk." - Hva er DET å si? Og er det mye bedre å lage et innlegg for å rette ANDRES skrivefeil?

blir nok collectors edition på meg ja *siklepå*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Hell Yeah@07.10.2004, 10.58
"å/og-reglene er ganske viktige i det norske språk." - Hva er DET å si?
At det kan være greit å ligge i det minste på ungdomsskolenivå hva skriveferdigheter angår, slik at folk faktisk forstår det du skriver.

Opprinnelig skrevet av Hell Yeah+07.10.2004, 10.58-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@01.10.2004, 11.30
Vel, fordi å/og-reglene er ganske viktige i det norske språk. En annen ting som er viktig her på Spillegal er å ikke lage dobbeltinnlegg bare for å rette én av flere skrivefeil, bruk heller rediger-knappen.
110789​
Spis en kuk din pirkete dritt. "å/og-reglene er ganske viktige i det norske språk." - Hva har det å si? Er det mye bedre å lage et innlegg for å rette andres skrivefeil?
113539​
[/b]
Jeg tok meg rettigheten til å rette litt på deg. :)

Opprinnelig skrevet av Hell Yeah+07.10.2004, 09.58-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@01.10.2004, 11.30
110789​
Eat a dick din pirkete dritt. "å/og-reglene er ganske viktige i det norske språk." - Hva er DET å si? Og er det mye bedre å lage et innlegg for å rette ANDRES skrivefeil?
113539​
[/b]

Hvis det skulle være tvil om hva systemkravene er til for så kan jeg utdype litt her og nå.

De er til for å vise hvor bra PC spillet krever. Har du en PC som er like bra eller bedre enn det som står på listen kan du spille HL2.

-----

Jeg må si at det er dukket opp skremmende mange eksempler på at jeg er overlegen de fleste på SG sitt forum nå i det siste. :p

Har dere problemer med å lese hva folk skriver også?
Og alle de "tøffe" ebaum-bildene deres! :doh:

Det finnes en knapp som heter "Rediger" for svarte faen! Bruk den. Da blir det mindre spam. Dette bringer meg faktisk over til en annen ting; kan de som MÅ påpeke skrivefeil heller sende en PM?
Er forresten hysterisk tragisk når Agahnim vil at Daniel skal bruke "Rediger" for ikke å poste så mange teite innlegg.
TENK PÅ DEG SELV DU ONDE ZELDA-TROLLMANNEN!!!!11