Half-life 2

samt all spammingen :tommelopp:

On Topic: Har vert litt lite HL2 nyheter i det siste da, hvis du ser bort fra at Valve har begynnt å selge HL2 over steam nå, men alt du foreløpig får er CS:S full versjon.
HL2 blir nedlastbart senere.

Opprinnelig skrevet av Zythius@09.10.2004, 19.02
Er forresten hysterisk tragisk når Agahnim vil at Daniel skal bruke "Rediger" for ikke å poste så mange teite innlegg.
TENK PÅ DEG SELV DU ONDE ZELDA-TROLLMANNEN!!!!11
114587​
Skriver jeg mange teite innlegg? Jeg prøvde bare å hjelpe Daniel;), noe jeg klarte også. Det er mye lettere å bruke redigér-knappen, i tillegg til at de fleste annser to innlegg rett etter hverandre, som inneholder akkuratt det samme, er unødvendig og teit.
Ro deg ned. :kos:

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Zythius@09.10.2004, 17.02
Hvis det skulle være tvil om hva systemkravene er til for så kan jeg utdype litt her og nå.

De er til for å vise hvor bra PC spillet krever. Har du en PC som er like bra eller bedre enn det som står på listen kan du spille HL2.

-----

Jeg må si at det er dukket opp skremmende mange eksempler på at jeg er overlegen de fleste på SG sitt forum nå i det siste.  :p

Har dere problemer med å lese hva folk skriver også?
Og alle de "tøffe" ebaum-bildene deres!  :doh:  

Det finnes en knapp som heter "Rediger" for svarte faen! Bruk den. Da blir det mindre spam. Dette bringer meg faktisk over til en annen ting; kan de som MÅ påpeke skrivefeil heller sende en PM?
Er forresten hysterisk tragisk når Agahnim vil at Daniel skal bruke "Rediger" for ikke å poste så mange teite innlegg.
TENK PÅ DEG SELV DU ONDE ZELDA-TROLLMANNEN!!!!11
114587​
For en tirade, Zythius. Viser deg som en voksen og tolerant person som ikke ser noe behov for å forsvare idioti for selv å virke som en nobel og ålreit person, en martyr som sables ned når alle de slemme, voksne karene kommer her med den gode norsken og den fortreffelige formidlingsevnen sin. OPP ALLE JORDENS MIDDELMÅDIGE! SAMLE EDER UNDER ZYTHIUS' BANNER!

Tenk i fremtiden. Det skader ikke å fortelle folk at det lønner seg å kunne gjøre seg forstått.

Opprinnelig skrevet av Agahnim+10.10.2004, 02.37-->
Skriver jeg mange teite innlegg? Jeg prøvde bare å hjelpe Daniel;), noe jeg klarte også. Det er mye lettere å bruke redigér-knappen, i tillegg til at de fleste annser to innlegg rett etter hverandre, som inneholder akkuratt det samme, er unødvendig og teit.
Ro deg ned. :kos:
114756​
[/b]
Bare hjelp han du! Flott det!
Men send en PM, det var det jeg sa var det ikke? :blunk:
Så blir det mindre av all den fæle ( :p ) spammen(En dobbeltpost og et innlegg for å rette på noens skrivefeil er like mye spam, eller hva?)

<!--QuoteBegin-Shadar

Tenk i fremtiden. Det skader ikke å fortelle folk at det lønner seg å kunne gjøre seg forstått
Fortell meg når og hvor jeg har sagt noe annet.
Jeg sa bare at Agahnim kunne ta det på PM.
Resten av posten din er bare det vanlige Shadar-greiene. :kul:

Og en ting til; har dere tenkt at jeg kanskje har det litt moro når jeg poster på her og muligens overdriver litt..?
:D

Konsentrasjon folkens, her skal det diskuteres HL2

Og forrestem, i USA så har ESRB gitt Half Life 2 en M, det kom ikke som en bombe, men jeg tipper det blir 16+ eller 18+ her i Norge.

syns ikke at de kravene var så høye da. hadde liksom forventet at jeg måtte oppgradere på nytt, men det kommer nok til å fungere fint på min 3,2. gleder meg helt rått azz. får det av bestemor til jul. :D

Opprinnelig skrevet av cletus@11.10.2004, 16.03
syns ikke at de kravene var så høye da. hadde liksom forventet at jeg måtte oppgradere på nytt, men det kommer nok til å fungere fint på min 3,2. gleder meg helt rått azz. får det av bestemor til jul.  :D
115303​
trodde du virkelig det, azz?

Helt enig, yeah! Du er ubrukelig, mer sådan enn Crizpy.
Forøvrig lurer jeg på hvordan et emne om dette spillet greier å holde seg oppe, hva er det å si som ikke har blitt sagt tusen ganger allerede?

Novastrum

Feminist-elitist
...At det kommer til å rocke SHITEN!!!

Hvorfor er det så få som spiller CS-Source?

SHDR

Gullmedlem
Fordi det ikke er CS 1.6 og CS-spillere er den mest konservative bunchen med kjipe småradder som finnes? På LAN, der det vanligvis FLYTER med warez og bullshit, var det ingen ... INGEN som spilte CS Source. Bare CS 1.6. Hva sier det om CS-spillere?

Tro meg. CS 1.6 vil fortsette å være mest populært, fordi det har de ubrukelige hitbox-bugene og gammastyringen nesten alle ekte CS-geeker er nødt til å ha for å kunne spille spillet. Faen ta dem. Skikkelig.

De fleste venter til HL2 kommer, istedenfor å laste ned bare CS:S fra Steam. Så enkelt er det. Hvis det var tilgjengelig via LAN, så tenker vel folk at de trenger cd-key/ikke gidder å bruke det før de har en retail cd-key.

Opprinnelig skrevet av Shadar@13.10.2004, 19.57
Fordi det ikke er CS 1.6 og CS-spillere er den mest konservative bunchen med kjipe småradder som finnes? På LAN, der det vanligvis FLYTER med warez og bullshit, var det ingen ... INGEN som spilte CS Source. Bare CS 1.6. Hva sier det om CS-spillere?

Tro meg. CS 1.6 vil fortsette å være mest populært, fordi det har de ubrukelige hitbox-bugene og gammastyringen nesten alle ekte CS-geeker er nødt til å ha for å kunne spille spillet. Faen ta dem. Skikkelig.
116413​
Ikke overdriv, nå. :kos:

Opprinnelig skrevet av Shadar@13.10.2004, 18.57

116413​
:tommelned:

Du har tydligvis ikke satt det ordentlig inn i hva du snakker om.
Hitboxbug er det lite eller ingenting av i 1.6, De fleste gikk bort fra 1.5 til 1.6, og det var mest på wcgl servere.
Eneste tilfelle er kanskje at alle idiotene ikke klarer å sette riktig rates (for dere som ikke vet det, blir det regnet som juks vis man ikke har: Rate_20000, Cl_updaterate 101, Cl_cmdrate 101, altså, 20k101x2 reglen :))

Kanskje du bare har støtt på for mange av de ubrukelige "white trash" ungdommene, som du selv sier, til å faktisk forstå at det finnes en ganske god del ordentlige, seriøse Csspillere, som ikke er overlegene og bitcher om alt og alle.
Jeg spiller mest spill som ikke krever en del fordi PCen min er no dritt,(2 ghz, 266 mb ram, Gf3ti) derfor jeg også er spesielt glad i HL-mods. Så CSSourche hadde ikke sett ut i måneskinn på min maskin, ellers så skulle jeg ha spilt det med glede.

tenk dere denne ordningen:

Rute 1: Drittunger

Rute 2: Greie folk

Som dere ser har rute 1 bare cs-drittunger, dette er "public" miljøet, og det generelle "dårlige klaner og randommix" miljøet. Mens 2, "teh inner core" er bygd opp av relativt greie folk, som ikke bitcher og klager, og spiller seriøst.

Servere som "VSOP" tilhører rute 2.

(Don't blame me for trying...)

edit: måtte redigere det fine diagrammet mitt fordi det ble helt fuckaupthebatty når jeg postet det.

C

Crizpy

Gjest
"Hei, jeg suger såpass i cs, så jeg ikke finner noen glede i det, så jeg prøver å få det til å se mest mulig ræva ut, for da har jeg en pen unskylding for å ikke spille det\suge i det."

Du voldtok meg bra i UT04, Shadar, men jeg kan gledelig assrape deg i CS.

Det gjelder deg og, Ebriosus.

Truls assraper deg, Monekymolester...

C

Crizpy

Gjest
Tviler ikke, men det må bli bevist.

Don't judge a book by it's cover.
Her snakker vi om et forhatt forummedlem, mot den store store store tr0ls. Mohahaha, du har en tittel å forsvare.. og jeg skal gjøre mitt beste for å knuse deg.

Opprinnelig skrevet av Crizpy@14.10.2004, 00.13
"Hei, jeg suger såpass i cs, så jeg ikke finner noen glede i det, så jeg prøver å få det til å se mest mulig ræva ut, for da har jeg en pen unskylding for å ikke spille det\suge i det."

Du voldtok meg bra i UT04, Shadar, men jeg kan gledelig assrape deg i CS.

Det gjelder deg og, Ebriosus.
116562​
Aha, livets cs-sirkel; Stiluz > Crizpy > Shadar/Ebriosus.
:doh:

> eivind2k

(Bare spør Truls, sådetså.)