Opprinnelig skrevet av Shadar@13.10.2004, 18.57
Fordi det ikke er CS 1.6 og CS-spillere er den mest konservative bunchen med kjipe småradder som finnes? På LAN, der det vanligvis FLYTER med warez og bullshit, var det ingen ... INGEN som spilte CS Source. Bare CS 1.6. Hva sier det om CS-spillere?
Tro meg. CS 1.6 vil fortsette å være mest populært, fordi det har de ubrukelige hitbox-bugene og gammastyringen nesten alle ekte CS-geeker er nødt til å ha for å kunne spille spillet. Faen ta dem. Skikkelig.
116413
:tommelned:
Du har tydligvis ikke satt det ordentlig inn i hva du snakker om.
Hitboxbug er det lite eller ingenting av i 1.6, De fleste gikk bort fra 1.5 til 1.6, og det var mest på wcgl servere.
Eneste tilfelle er kanskje at alle idiotene ikke klarer å sette riktig rates (for dere som ikke vet det, blir det regnet som juks vis man ikke har: Rate_20000, Cl_updaterate 101, Cl_cmdrate 101, altså, 20k101x2 reglen

)
Kanskje du bare har støtt på for mange av de ubrukelige "white trash" ungdommene, som du selv sier, til å faktisk forstå at det finnes en ganske god del ordentlige, seriøse Csspillere, som ikke er overlegene og bitcher om alt og alle.
Jeg spiller mest spill som ikke krever en del fordi PCen min er no dritt,(2 ghz, 266 mb ram, Gf3ti) derfor jeg også er spesielt glad i HL-mods. Så CSSourche hadde ikke sett ut i måneskinn på min maskin, ellers så skulle jeg ha spilt det med glede.
tenk dere denne ordningen:
Som dere ser har rute 1 bare cs-drittunger, dette er "public" miljøet, og det generelle "dårlige klaner og randommix" miljøet. Mens 2, "teh inner core" er bygd opp av relativt greie folk, som ikke bitcher og klager, og spiller seriøst.
Servere som "VSOP" tilhører rute 2.
(Don't blame me for trying...)
edit: måtte redigere det fine diagrammet mitt fordi det ble helt fuckaupthebatty når jeg postet det.