Half Life 2's situasjon

Opprinnelig skrevet av Xenon+09.11.2004, 21.07-->
<!--QuoteBegin-Ace
@09.11.2004, 20.45
ok....faen... hadde lyst til å kaste lik på motstanderene med anti-gravity gun :(
132933​
Aldri si aldri.
Det er en gjeng personer som lager en Multiplayer mod til HL2 as we speak, men det er foreløpig satt på hold til HL2 kommer ut sånn de får full utnyttelse av SDKen.

Og husk barn, det er en ting som Halo 2 ALDRI kommer til å slå HL2 i, nemlig mods =D
132958​
[/b]
HURRA!!! :ler: :totomleropp:

Let the body-tossing begin :gevær:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Zythius@09.11.2004, 22.08
Har vi "finne postene til Zythius og komme med dumme kommentarer-uke"?

DESSUTEN, din jævla nabb, så har jeg ikke sagt _NOE_ om at jeg ikke bryr meg om singleplayer. Det er jo den HL2 er her for.
132960​
Går ut ifra at det er meg du skriver til. :)
Nei, vi har ikke en slik uke. Og jeg har ikke skrevet noe om at du ikke bryr deg om singleplayer.
 
Så vi skal være vrang nå da? :p

Det er jo helt klart at du mente at jeg er en av de som kun bryr seg om multiplayerdelen av spill. (Det kan virke sånn fra posten min om du vrenger og vrir på den - eller hvis du rett og slett bare er dum)

Men, du er tilgitt :kos:
 
HL2.net forum
Her er en liten thread på Halflife2.net sine forum om Half Life 2: Death Match som det skal hete.
Blir kanskje den første moden som kommer ut siden de ikke trenger å lage nye weapon models, textures og animasjoner for å nevne noen få.
Gleder meg uansett.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Shadar@09.11.2004, 19.19
Det finnes ingen Half-Life 2-multiplayer. Det finnes Counter-Strike: Source. Ergo blir Halo 2 bedre i multiplayer.
132913​
Sålenge Counter Strike Source og Day of Defeat Source er med i pakka, er det vel ikke så mye man kan klage over. Hvis noen anmeldesler gir minus på grunn av mangel på multiplayer fordi det ikke finnes ^Half-Life 2^-multiplayer, må jeg si meg meget skuffet. Hvor smålig kan man bli. "Å nei, vi fikk ikke multiplayer som det står half life 2 på, men vi får et annet alternativ i stedet". Den anmeldelsene av HL2 jeg har lest hittil har gitt 10 eller 9 på multiplayer biten.

Jeg er vel en av dem som aldri har skjønt vitsen med Halo-multiplayer. Det strider i mot mine prinsipper å nistirre på et 9x10"-lite felt på TV-en i forhold til å ha en hel skjerm. Og ja, jeg vet det går an å linke. Og jeg har gjort det. Og det var mye unødvendig stress med TV-er og stæsj. Halo 2 Live, derimot blir sikkert gøy for de interesserte. Men jeg kan søren meg ikke fatte å begripe hva som kan være så fantastisk med det i forhold til Half-Life 2, da jeg synes det virker som en remake av Halo. Det blir spennende å prøve.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@09.11.2004, 21.05
Tragisk at noen mennesker kun bryr seg om multiplayerdelen av spill.
132954​
Der sa du det! :kos:
 
Opprinnelig skrevet av Novastrum+09.11.2004, 21.24-->
<!--QuoteBegin-Shadar
@09.11.2004, 19.19
Det finnes ingen Half-Life 2-multiplayer. Det finnes Counter-Strike: Source. Ergo blir Halo 2 bedre i multiplayer.
132913​
Sålenge Counter Strike Source og Day of Defeat Source er med i pakka, er det vel ikke så mye man kan klage over. Hvis noen anmeldesler gir minus på grunn av mangel på multiplayer fordi det ikke finnes ^Half-Life 2^-multiplayer, må jeg si meg meget skuffet. Hvor smålig kan man bli. "Å nei, vi fikk ikke multiplayer som det står half life 2 på, men vi får et annet alternativ i stedet". Den anmeldelsene av HL2 jeg har lest hittil har gitt 10 eller 9 på multiplayer biten.

Jeg er vel en av dem som aldri har skjønt vitsen med Halo-multiplayer. Det strider i mot mine prinsipper å nistirre på et 9x10"-lite felt på TV-en i forhold til å ha en hel skjerm. Og ja, jeg vet det går an å linke. Og jeg har gjort det. Og det var mye unødvendig stress med TV-er og stæsj. Halo 2 Live, derimot blir sikkert gøy for de interesserte. Men jeg kan søren meg ikke fatte å begripe hva som kan være så fantastisk med det i forhold til Half-Life 2, da jeg synes det virker som en remake av Halo. Det blir spennende å prøve.
132975​
[/b]
Helt enig med det om Halo multiplayer, helt enig. Men jeg husker bare den utrolige gleden jeg hadde med HalfLife sin multiplayer med crossbow og alle de andre våpnene fra singel-playeren. Men jeg tilgir selvfølgelig Valve, for den singelplayeren til HalfLife2 kommer til å bli umenneskelig bra!!! :D
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
\m/ Half-life 2 \m/

Også kjent som "spillet som kommer til å rævkjøre Halo 2 totalt".
 
Word, mate!!! Halo2s singelplayer skal lacke ræva av seg og grafikken vil ikke engang klare å lukte HalfLife2 i ræva... nå snakker jeg mer eller mindre bare dritt , men jeg håper dere forstår....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"Ja, herregud! Fordi Half-Life 2 kommer til å bli dritbra, betyr det at Halo 2 er ræva!"
Skjerpings, folkens. Fordi X = Y betyr ikke det at Z = -Y.
 
a-a-a, rettelse:
Fordi noen sier
"Også kjent som "spillet som kommer til å rævkjøre Halo 2 totalt".
så betyr det ikke at Halo 2 er dritt, men at Halo 2 kanskjer er dritt I FORHOLD til Half Life 2.
Jeg mener at Halo 2 roxxors et seriøst par med boxxors.
Men Half Life 2 roxxrors et serøst par med boxxors ganger 50+ Master Chiefs egne cybernetiske boxxors.
Så det så.

Så for å gjøre likningen rett:
Det blir i noen tilfeller [X=Y og Z=-Y], men det kommer an på hva folk sier.
I vårt tilfelle tror jeg det blir noe sånt: [X=Y og X=Z*(-Y)] (Y= Halo2 og Z=HL2)
Men nå er ikke Matte mitt beste fag, men jeg gjorde et forsøk.
 
Noen som har spilt begge spillene over en lengre periode og kan utifra det gi en grundig og god sammenligning? Nei? Tenkte det ja.
 
Det fins en leak av Halo 2 som alle vet.
Og HL2 er forsatt bare i Gold status.
Så dette er bare spekulasjoner og teorier, men det er spennende å kverulere og kjøre litt debatt på denne måten.
 
Folk får mene hva de vil, men jeg synes det er litt trist at CS:S tar over som multiplayerdel for HL2. Hadde gledet meg til å spille HL multiplayer igjen, og ta folk med gaussgun og trip mines.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
HL-multiplayer spilles da fortsatt over Steam, bare å kjøre på det.
Jeg er med på et game, for eksempel. :)

Opprinnelig skrevet av Xenon
[Noe komplett uforståelig mattetjohoi]
Æh...
 

Novastrum

Feminist-elitist
Mer info om Half-Life 2, for hungrige, spente HL2-fans:

Half Life 2: Shock & Awe - Part I (en slags "making of" tror jeg, har ikke lest den enda, gjør det nu.)

:)


Helvides Særimne. Må bli ferdig før tirsdag! :svette:


Et eksempel på noen av fysikkfellene vi kanskje får se i spillet:
 
Gamespot gjorde det samme for seks år siden med Half-life. Meget bra artikkel som rydder opp i den del rykter og slikt om hvordan ferdigstillesen av spillet fant sted.
Gleder meg helt utrolig mye!

Edit: Tror måten de bruker fysikken kommer til å revolusjonere FPS sjangeren langt mer enn jeg først trodde.
 
Nå har endelig fått kjøpt meg Half-Life 2 :D

Nå må jeg bare vente til spillet aktiveres på steam. *Gleder seg til i morgen etter skolen*

Halo 2 + Half Life 2 = Masse kule ting :flau: