Half Life 2's situasjon

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spar pengene dine, HL:Source er ikke noe spennende.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg har ikke spilt half-life 1 og vil gjerne få med meg historien fra spillet osv.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+19.11.2004, 07.02-->
<!--QuoteBegin-Xenon
@16.11.2004, 22.44
Faen, butikken jeg jobber i hadde ikke fått inn varene fra hovekontoret enda, men jeg får det imorgen.
Minus: Må vente en ekstra dag
Pluss: Får rabatt og er garantert Collectors Edition :tommelopp:
Og enda et pluss er at skolen er slutt klokka elleve på torsdag og jeg begynner også senere samme dag. Blir litt spilling da kan jeg tenke meg.
136271​

I butikken der jeg jobber fikk vi ikke inn collectors edition. Trodde man bare kunne få det hvis man lasted ned via steam.

Fortell!!!
137684​
[/b]
Det er to versjoner med ca. samme tilbud:

Gold: Steamversjonen av HL2, inkluderer HL2, HL: Source, Counter Strike: Source, alle HL mods og masse ekstrastasj, som plakater, capser og lignende.
Collectors Edition: Fysisk versjon av HL2 i en metallboks, Counter Strike Source, HL: Source og masse ekstrastasj, inkludert HL2 Prima Strategy Guide.

Den store forskjellen er innpakningen. Er du en sucker for collector editions som tar seg pent ut i hylla, er collectors edition det sikre valg. Gold går for de som bare har lyst på ekstrastasjet og HL-mods.
I hvert fall slik jeg har forstått det.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg skal iallfall ha fysisk versjon.
Steam er noe faens piss og har ødelagt mer enn èn LAN-kveld for meg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Og du må koble opp mot steam hver gang du skal spille. Kjipt for de uten internett.
 
Opprinnelig skrevet av Ace@19.11.2004, 18.24
Du kan koble til off-line
137949​
Ja, hva er feil med den setninga da...? ;)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Lasta ned Steam nå. Ganske foruroligende at verken Browse Games eller News-sidene funker.
Jeg står ved min sak. :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg for min del mistenker PEBKAC-feil. ;)
 
akkurat kjøpt silver edition over steam. hvor lang tid tar det ca å laste ned hele driten? adda hl2, cs:s og hl:s til games listen. Noe håp om å få spilt i morra hvis maskina laster ned i natt?
 
Opprinnelig skrevet av Fisk@20.11.2004, 01.43
akkurat kjøpt silver edition over steam. hvor lang tid tar det ca å laste ned hele driten? adda hl2, cs:s og hl:s til games listen. Noe håp om å få spilt i morra hvis maskina laster ned i natt?
138123​
Nå har du ikke sagt et ord om hvilken internettoppkobling du har, men sitter du på ISDN er det heller tvilsomt. Eller hvis du har en annen linje er det bare å regne ut, er ca. 5gb.
 
gikk glatt over natta med 704 kbits linje =D Dette spillet er digg!