Half-Life ute av produksjon?

#1
Kan ikke bekrefte dette helt enda, men ryktene sier at BestSeller-versjonen av Half-Life (den alle CS-nerdsene kjøper for 150 kr for CD-key'en) er gått ut av produksjon. Hvis Valve kutter produksjonen av CD-keysene vil de vel heller ikke lenger ha noen økonomisk vinning på å drive CS-servere, så da er det vel bare for l337-h4XX0rz'ene å skaffe seg underlegne Condition Zero, hehe.

Noen som vet mer om dette? Half-Life BS er faktisk fremdeles en av titlene som selger best i butikk, så om dette er en liten maktdemostrasjon fra Valve for å tvinge folk til å spille CZ gjenstår vel å se...
 
#3
Hæh? Ingen cd-key i coveret? Hvem var dette hos?
Spekulasjonene går nemlig ut på at spillet går ut av produksjon sammen med CD-keyene, ikke at spillet skal selges uten.
 
#4
noen "lignede" skjedde da jeg hadde kjøpt Half Life generations og CD-kyen min ikke virket, den var bannet fordi noen hadde brukt key gen og jukset. Jeg skannet kviteringen og tok et bilde av spill boksen og sende det som mail til valve, og vips 2 dager senere ny cd-key
 
#5
Veldig dumt om vi skal bli "tvunget" til å kjøpe Condition Zero, er ikke interessert i å bruker mer enn de 150 kr som gikk til HL. Idiotisk markedsføring av Valve, da får man heller vente på "CS2". <_<
 
#6
Bare rykter, CS vil aldri bli lagt ned.
Ei heller taper de penger på å ha 2.parts grupperinger som driver servere.
 
#9
Opprinnelig skrevet av Neptune@23.03.2004, 19.14
Bare rykter, CS vil aldri bli lagt ned.
Ei heller taper de penger på å ha 2.parts grupperinger som driver servere.
Sier ikke at CS legges ned, jeg sier at de slutter å trykke opp flere CD-keys.
 
#11
Men uansett, hvorfor i helvete skal man kjøpe CS, nå som CZ er ute da, CZ er jo mye kulere og bedre da :D
Så kjøpe heller CS:CZ, du vil ikke angre ;)
 
#12
Stakk innom butikken her om dagen, der var det fortsatt cd-keys HL til salgs.
Det som er så morsomt er at folk faktiskt kan skrive cd-key'en ut av coveret og så stikke ut av butikken. Siden coverene er tilgjengelig på hyllene.
Selv har jeg kjøpt hele to Half-Life CD'er.
 
#13
den pakka som "alle cs nerder" kjøper, hva mener du med det? du kjøper vel bare cd-key engang, den kan du ha så lenge du lever, og dere som ikke har den kjøp den på spaceworld eller toys "r" us. det var der jeg fikk min. :king:
 
#14
Når det gjelder den avskrivningen må jeg si meg skyldig når det gjelder både half life og BF1942. Har gitt meg nå da, siden jeg ikke hadde likt det om jeg kjøpte et spill med en cd-key som ikke funket. Av denne grunn handler jeg kun spill på webshoper :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#15
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@24.03.2004, 21.03
Det er sikkert noen som har tatt cd-key... Hehe! :laugh:
Ja! HAHAHAHAHAH! Skjønte ikke den helt, jeg...

Jeg har vært her ei uke og pirker allerede på "n00bz" :D

Jeg ser egentlig ingen grunn til at Valve skulle kutte produksjonen av HL/CS. De bør vite selv hvor enkelt det er å få tak i en CD uten å betale, noe som forsåvidt går enda lettere hvis det ikke er mulig å betale for en. Å markedsføre Condition Zero litt hadde trolig vært hakket smartere.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Aquila@25.03.2004, 15.30
Jeg ser egentlig ingen grunn til at Valve skulle kutte produksjonen av HL/CS. De bør vite selv hvor enkelt det er å få tak i en CD uten å betale, noe som forsåvidt går enda lettere hvis det ikke er mulig å betale for en. Å markedsføre Condition Zero litt hadde trolig vært hakket smartere.
Hvis produksjonen av cd-keys stopper opp, regner jeg med at det om ikke lenge blir umulig å registrere seg lenger. Da kan de legge CS bak seg og heller konsentrere seg om CZ. Så lenge alle spiller CS, føler vel Vivendi at færre vil skaffe seg CZ. Eller noe i den duren.
 
#17
Øhh, CZ har jo floppa.
Er vel heller CS2 som kommer med HL2 som vil ta over, om noe skal ta over.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Neptune@25.03.2004, 20.19
Øhh, CZ har jo floppa.
CZ kommer offisielt ut i salg i morgen (fre 26 mars), tror vi skal gi det et par uker før vi begynner å snakke om flopping.
 
#20
hørt om X-box versjonen?

CZ vil aldri få fotfeste hos de som spiller CS (og det er snakk om millioner), CS spillere er vel de særeste gamerne i verden, de rører ikke no annent en counter-strike, og for dem så suger alle andre spill.