Half-Life ute av produksjon?

#21
Det er vel det de har lyst til å gjøre noe med da.

XBOX-versjonen opererer på et helt annet felt, og har derfor ingen ting i denne diskusjonen å gjøre.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Neptune@25.03.2004, 21.19
Øhh, CZ har jo floppa.
Er vel heller CS2 som kommer med HL2 som vil ta over, om noe skal ta over.
Har CZ floppa?

Og ja, jeg ser også fram til CS2 som skal basere seg på HL2, selv om jeg så langt ikke har hørt noe om det.
 
#23
Opprinnelig skrevet av Aquila+25.03.2004, 16.30-->
<!--QuoteBegin-The sorte ice
@24.03.2004, 21.03
Det er sikkert noen som har tatt cd-key... Hehe! :laugh:
Ja! HAHAHAHAHAH! Skjønte ikke den helt, jeg...

Jeg har vært her ei uke og pirker allerede på "n00bz" :D[/b]
Tro meg, du har en god grunn til å gjøre det.

Valve har gjort en tabbe ved å lage Condition Zero, da Half Life 2 vil dominere first person shooter om ikke lenge. Produsenter bak et spill vil ikke få en god fortjeneste før salget av spillet holder seg på et lønnsomt nivå på et år og videre utover – et mål som Valve umulig kan oppnå hvis den nåværende tilstanden holder seg slik på lang sikt.
 
C

Crizpy

Gjest
#24
Hei. nå kommer snart hl2.
Da kommer det sikkert ny cs og. hvis ikke, kan vi sikkert bare kjøpe hl eller cs conditionzero..samme faen.
 
#25
Det kommer en ny CS basert på HL2 grafikk teknoligi osv ja, og hvis det kommer, så blir det nok sinnsykt morro :)
 
#26
Hadde vært greit med en ny cs som baserte seg på en ny og bra grafikkmotor, blir deppa av å se på den utrolige lowpoly cs gaminga...

Ja, jeg er grafikkhore...
 
#27
coldsnake: Nå har det jo ikke blitt bekreftet at det kommer en oppfølger til Counter Strike basert på HL 2 motoren. Er nok ett rykte som går og ikke stort mer en det.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#28
CS2 kommer garantert etter HL2.
Akkurat som "Old-Times".
Og CS2 kommer til og være SÅÅÅÅÅÅ Fettt!!!!
Halllooooooo bil-kjøring(så det på discen som følger med CS:CZ kjempe fett, en utrolig bra disc)
 
#29
Opprinnelig skrevet av The Creature@29.03.2004, 01.25
Hadde vært greit med en ny cs som baserte seg på en ny og bra grafikkmotor, blir deppa av å se på den utrolige lowpoly cs gaminga...

Ja, jeg er grafikkhore...
Jeg blir deppa av å spille spill som ikke holder seg konstant på 100 FPS. Og med mitt GeForce3-kort, er ikke det så veldig mange...

Jepp, jeg er også en slags grafikkhore.
 
#31
Det finnes egentlig ikke noe konkret alfabet. Folk bytter bare ut bokstaver med tegn som ligner, og det er hele tida om å gjøre å være 1ee7est, dvs. å bytte ut ting folk ikke har tenkt på før, som gjør det ekstra vanskelig å lese det man sier.

:blink: