Hallostreem i Justins Mansion - 21. - 23. oktober

Hvilken helg?


  • Totalt antall stemmer
    19
Ville gjerne sett en Old School-helg med spill fra 80- og 90-tallet. Super Mario, Turtles til NES, Mega Man, Donkey Kong Country osv.

Syns også Final Fantasy IX er et faen så bra forslag.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Fulgte med mens jeg mørksjela hele fredagskveld/natt. Var jævla kult å ha streamen på i bakgrunnen og be om tips til å kverke bosser og lignende i mitt spill mens jeg hørte på dere. ^^
Epic lulz inntraff også da roomien til Filip kom (full?) hjem og begynte å RAEGE over at nabbe lå og purka i senga hans etter at han hadde brukt EN HALV TIME SERIOUSLY på å legge på nytt sengtøy. :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Han kom hjem fra jobb og fant Even i sin egen seng (pga en jævlig teit misforståelse fra vår side), så røska han Nabbe opp fra et helt annet rom etter han hadde brukt en halv time på å legge på nytt sengetøy. Han var forbanna med rette.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ok, smått vanskelig å få med seg nøyaktig hva som skjedde da jeg bare hørte det fra laptopen og så på chatten etterpå at folk lurte på om fyren hadde klappa til Nabbe.
 
At han ble sur på for at jeg lå i senga hans forstå jeg godt, men å rage på Nabbe synes jeg var ganske teit. Han som bor i det rommet hadde vel sagt at de som var på streamen den helgen kunne låne det, siden han var bortreist?

Ellers er jeg enig med Sjuttens forslag på forrige side
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvorfor gikk jeg glipp av dette? :(
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Fordi du har begynt og sakte, men sikkert gli over i tilstanden kalt menneske med sjel, og en bieffekt av det er legge seg tidligere.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
At han ble sur på for at jeg lå i senga hans forstå jeg godt, men å rage på Nabbe synes jeg var ganske teit. Han som bor i det rommet hadde vel sagt at de som var på streamen den helgen kunne låne det, siden han var bortreist?
Det var nettopp der det lå, Nossen (som bor på det rommet Nabbe lå i), hadde sagt det var a-okay mens jeg trodde det gjaldt begge. Jeg innså det midt i raeginga til Magnus og prøvde å nevne at Nossen selv hadde sagt det var ok og fikk bare en "DET DRITER JEG I" i retur. Så jeg holdt kjeft resten av tiraden og lot han gå og legge seg i håp om no forklarings senere.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
husker det som om det var på natt til lørdag. Det var da jeg bare holdt kjeft og lot som ingenting, men skal sies at jeg syntes synd på deg der du kom ut neocon og så dævvtrøtt ut. :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
De SMSene jeg oppdaget da jeg våknet lørdag morgen fra Magnus var ikke mye blide nei, men vann under brua! Han er kool igjen nå, tar det opp ordentlig med gutta før neste stream at de må si ifra om det er for mye hassel så finner jeg en løsning. Det hadde vært mye verre om Magnus hadde hatt med en dame hjem = )
 

Nabbe

Har fin hatt.
Kan ikke si det var en spesielt hyggelig måte å våkne på, men eyh, jeg hadde blitt grinete om jeg kom hjem klokka tre og fant en fremmed dude i senga mi jeg og. Dritt skjer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Se det på den lyse siden; han våkna ikke opp med en fremmed fyr i senga si.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Bare sånn takk for helgen mangler jeg en DS-lader (Buggz bøffa, anmeldelse er sendt), det ligger igjen en nesespray og en tannbørste. De to sistnevnte blir donert til veldedighet om ingen vil ha de!

Så var det kostymekonkurransen da som Agradula vant så enkelt er det, Sofie kommer til å overraske han med noe sexy iløpet av de neste 40 månedene som premie. Beklageligvis kunne vi ikke beholde kostymet (som tidligere nevnt) så det er lagt i pappsøppelet og dette er nok det siste vi får se til han:



Takk for bra helg, ikke glem å bruke denne tråden til å påvirke fremtide streamer, for fler blir det!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Den nesesprayen fortalte jeg deg om. Den er så godt som tom og kan pælmes.

PS. RIP Pixelklædden :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ved at du bare er innom forumet en gang i året?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Glad dere hadde det fint, sorry for at jeg for ræva til å komme meg innom :( Neste gang, lover!
For opptatt med å skaffe positive resultater på lugubre legetester?