Hallostreem i Justins Mansion - 21. - 23. oktober

Hvilken helg?


  • Totalt antall stemmer
    19

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#83
Vil bare si til alle som vil ha en pause for en pils eller noe, det er ikke lange tbaneturen til Chateau Neuf hvor yours truly leker deilig i baren ikveld. Drar rett fra nasj til jobb imorgen, men kommer nok en tur innom etter.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#84
Da er kostymet klart. Typisk at det skulle begynne å regne etter en skyfri morgen, men faen heller. Venter på drosje på vei hjem for å lage litt mat til min elskede og den lille.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#85
Da sitter jeg på toget til stygge Oslo. Skal handle noen øller, men om jeg ikke går meg bort på veien er jeg nok på plass før syv.

Fant forøvrig en rød t-skjorte jeg kan avse, Buggz.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#87
Ok, da tar jeg kvelden og satser på å dra herfra ganske tidlig, sånn at jeg er fremme rundt 7-8-tida. Før sola står opp ihvertfall. Ha en fortsatt fortreffelig aften!

PS. Kult om dere røyker på kjøkkenet i morgen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#88
Jæmmæn faen, jeg var jo nettopp i Oslo. Skulle stilt opp i kongens klær.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#91
Da var det over og ut for min del. Straks hjemme. sitter i drosje. Det var pimpin'.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#93
Da er jeg på vei nedover. Snakkes om et par timer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#94
Vi er godt igang en lørdag formiddag, husk å komme innom streamen så fort du våkner og si hei chatten så blir det en bra morgen!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#96
Etter noen timer i den svette stua til Justin er de sikkert brune nok til at du approver.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#98
Halv fire, og vi sjekke ut hva som skjer når man dør i Eternal Darkness fordi vi ikke har minnekort (enda). Man må loadet et game, så vi starta på Amnesia i stedet. Nå blir det DOOM3 med mindre vi får minnekort jævlig fort.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#99
Greit. Stemningsvideo fra ... øh... en liten stund siden.

 
Jeg har akkurat kommet hjem fra streamen, det var hyggelig å treffe Buggz og Fetthest igjen, og selvfølgelig hyggelig å treffe Nabbe, Agra, Sjutten og JustinCase for første gang. Nå skal jeg dusje og så senere ta en powernaåp