Hallostreem i Justins Mansion - 21. - 23. oktober

Hvilken helg?


  • Totalt antall stemmer
    19

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#1
Hei folkens!

XenForo pulte meg i stompen så mulig dere ikke finner den gamle tråden med det første, MEN her er det uansett bestemt litt av hvert så her kommer oppdatert informasjon om Halloween-streamen vår!



Spillene vi skal igjennom, er

Silent Hill 2
Eternal Darkness
Amnesia
DOOM 3

Og som backup har vi:
Fatal Frame, også kjent som Project Zero

Foreslå hvilken rekkefølge vi skal spille i om dere har noen preferanser, og for første gang vil det ikke bli ren progaming hele helgen da ingen av oss har enorm kompetanse i noen av disse spillene, men om vi skvetter og sliter på sofacam blir det topp underholdning for dere som sitter trygt på promperommet! Vi er tilbake til originalcrewet med Sjutten, Buggz, Fetthesten og meg selv, og som vanlig inviterer vi alle uavhengig av størrelse og fasong, håper du dukker opp!

Siden det er Halloween oppfordrer vi selvfølgelig alle besøkende til å kle seg ut, premie til beste kostyme!

For første gang tenkte jeg å prøve noe nytt og kinky, vi har to potensielle helger som fungerer for oss så siden vi gjør dette for dere ( <3 ) kan dere være med å bestemme, så huk av for helgen du vil se oss koze i mitt mansion og stem!

Noen som kommer, noen som gleder seg, noen som hater oss, noen tanker om noe som helst forventer jeg å se dere skrive det i denne tråden!
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Hva i alle dager har Doom 3 på den lista å gjøre?
Forøvrig er det samma for meg når det er så jeg unnlater å stemme.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Det, har du helt rett i, vet ikke hvordan det skjedde... Riktig er selvfølgelig 21-23. eller 28.-30. oktober. Skal se om det er mulig å fikse i :dettaforumet:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#5
Jeg kommer ihvertfall innom med Julian. Tenkte at det hadde vært chill da.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#8
Skal kle meg ut som baller så det passer bra.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Hva i alle dager har Doom 3 på den lista å gjøre?
Hvorfor ikke, egentlig? Halloween er jo nettopp cheesy skvettestemning. Jeg prøvde å begrunne det med at vi burde favne litt bredt innen temaet.
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Nei for all del, Doom 3 er kult det. Syns som nevnt bare at selv melk som gikk ut på dato dagen før er skumlere.
 
#17
Begge helgene passer for min del, men halloweenhelgen hadde vært det aller beste. Hva angår spill så har ikke jeg spilt noe særlig med skrekkspill, så det er det samme. Er'e lovlig med no kostymings siden det er Halloween så kommer jeg kledd ut
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Om det er lovlig? Det oppfordres til det! *oppdatere førstepost*
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Jepp, da ser det ut som det er en overvekt av stemmer mot sistnevnte helg, MEN som nevnt et annet sted jobber jeg indirekte snart i VIsma istedenfor Mamut, og fikk på fredag beskjed om at flytting vil skje den helgen :eek: Skal høre på mandag hvor mye stress det er for meg å få gjort på en annen måte, men om det blir mye krøll er det mulig jeg tar en sjefsavgjørelse og klinker til med den helga jeg kan være der hele tiden.