Hallostreem i Justins Mansion - 21. - 23. oktober

Hvilken helg?


  • Totalt antall stemmer
    19

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Svaret er "ja!", du eier Lodin!

I den sammenhengen kan jeg igjen melde at vi tar i mot alt mulig av donasjoner til konkurransepremier vi holder under streamen! Send meg en PM for adressegreier, thanks.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#42
Blir å eie.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#43
Og med en uke igjen føler jeg det er på sin plass å påpeke kakarlsen har helt rett, dette blir bra!

Gjentar det er åpent hus, alle som vil er velkomne og vi prøver å få plass så godt vi kan. En tanke er å legge noen madrasser utover gulvet så folk kan sove/prøve å sove når de føler for det, jeg har ikke så mange slike liggende men igjen: Mitt hus er ditt hus så ta med det man ønsker og trenger og slå dere løs.

Siden jeg både håper på mange i stua og seere på streamen kan dere gjerne få Facebooke og Twitre for å muligens trekke fler (ikke til stua men til streamen), twitrer fra Spillegal-Twitteren så ofte jeg kan (@Spillegal) så RT disse gjerne for great success!

Er det noen som kommer bortsett fra oss fire vanlige? Er det noen som har tenkt til å se på? Skulle det være hva som helst er det bare til å spørre ellers bare post fordi det er kult!
 
#44
Er det mulig å få høytlesning av Halloween På Internat Norwegen under neste stream? Tenker siste episode kommer i løpet av den helga...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Svaret er ja! Kanskje du skal sende meg siste episode på PM, så kan jeg lese den høyt for alle før du legger det ut på forumet? Det blir helga høydepunkt!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#49
hmmmmm.. Kanskje jeg skal ta med den ENE mikrofonen min? jeg kommer forresten på fredagen, og blir mest sannsynlig til litt ut på natta. skal prøve å få drasset med meg Sofie og Julian på lørdagen. fakk. Må finne no kostyme også. Sliter litt med å finne ut hva jeg skal være dog.

Edit: har den boksen din sånn xlr-plugg, buggz?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#50
Lodin kan få hjelp av Julian på Amnesia så det blir bra!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#51
Jeg kommer i alle fall med mindre noe sjuke dusje opp. Sees om ei uke.

Edit: Dumme telefon. Mente selvsagt "noe skulle dukke opp".
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#54
Jeg prøver!

Har twitra litt og fått hjelp av Rune i NRK og vår kompis Theger for mer oppmerksomhet, det blir artikkel på spill.no (høyst sannsynlig, purrer om jeg ikke hører noe eller ser artikkel i morgen) og resten må jeg nesten ha hjelp til!

Men :eek: hvor er logo!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#55
Og folkens, jeg trenger fortsatt innspill på streamtjenester og fordeler/ulemper på de respektive. Hva gjør justin.tv så dårlig f.eks.?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#56
Ja, alle kommentarer som kommer før streamen får vi fulgt opp! Det blir hakket vanskeligere mens vi holder på.

Gleder meg jeg!
 
#57
Den greia du kjørte Dark Souls på syns jeg funka helt jævla motherfuckings utmerket. Bra bilde og ting funka fett. Det at jeg kan se på med iphone er også en fin ting. Ikke at jeg kommer til å bruke det, men fint at muligheten er der hvis jeg tilfeldig blir sittende lenge på dass eller noe sånt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#58
Jeg har kjørt både Livestream (utgår pga cap på 50 seere) og TikiLive. Sistnevnte virket jævla ålreit, god størrelse og kvalitet. Jeg har ikke testet den med mange seere enda, men da har vi jo en grei anledning til det nå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#59
Vet ikke hvordan det er med justin.tv i dag, men før fikk jeg ofte meldning om at maks antall seere fra landet ditt (Nårge) var nådd, og at det kom en nedtelling med noen få minutter før man ble pælma ut.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#60
Vel, worst case-backupen er ustream, så jeg håper Tikilive gjør det bra.