Halo 2 (XBOX)

Noen som vet hva de vil gjøre? Leste at de skulle ta ned systemet i 24 timer i dag for en uke eller to siden, men da ville de ikke si noe om hva som kom til å bli annerledes/hva som blir nytt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vanskelig å si, men vi vet at det ihvertfalll ikke er høst-oppdateringen av Dashboardet. Så om det er noe i det hele tatt (sånn rent bortsett fra vedlikehold av Xbox Live-systemet), så er det sikkert en demo av noe, eller muligens et Xbox Live Arcade-spill (Lumines Live hadde vært flott, for eksempel).
 
Ikke umulig, men fikk litt forventninger når jeg leste det Mongis siterte i den generelle 360-tråden:

Opprinnelig skrevet av Xbox.com
Q: Why? Why? Why?

A: Because we're adding some cool stuff. And we have to take the service and website offline in order to do it. We're not doing it to make you mad … really.

Q: What kind of cool stuff?

A: Secret cool stuff that we'll tell you about when we're back online October 18. Other stuff we'll be talking about later in the fall.

Q: Is this a Dashboard update?

A: Nope.
Forhåpentligvis noe spennende, og ikke bare snikksnakk.
 
Kanskje Splinter Cell: Double Agent singleplayer-demo? Forhåpentligvis det.. De får det til å virke spennende da, men hvor spennende kan det være?
 
Tar det så lang tid å laste opp en Demo?

Edit: Kom med noe spennende nå, mongis, jeg ser du leser emnet...
 
laivikvell?
 
Live nå?
 
/Vanlig Xbox ikke den nye, fancy 360-greiene
 
Må få kjøpt meg den nye boksen. :S Får se neste lønning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hold kjeft Martin.


Joni, Jo Inge og jeg mangler én kis til litt matchmaking akkurat nå. Hvem er med?
 
Da har Nicholas, The Seaman, Fetthesten, Ololav ( right? ) og jeg spilt litt Halo 2 i kveld.
Ble kort, men håper å ta det opp igjen på kommende onsdag. Går rykter om custom matches hvis folk ønsker det, ellers håper i det minste jeg på at vi kan klare å fylle minst et BTB-lag.
Tid avtaler vi sikkert etterhvert, ellers kan folk hoppe inn når de vil.

Noen?
 
ja er med jeg men da må det være etter kl 14.00 ^_^
 
fått live til å virke etter litt knoting og piss. Jeg med med anytime.