Halo 2 (XBOX)

D

Deleted member 91

Gjest
Very well. Hvem kunne tenke seg plasma i trynet imorgen kveld, rundt ti-tiden?
 
Affable fikk vel endel plasma på seg da jeg og han spilte Swords. :D

Sorry, kunne ikke la være. Jeg skal kjøpe tre måneders Live til høstferien, da er jeg med til langt utpå natt, dere.
 
Jeg denger deg. Jani-Style
 
Hva er Jani-style? Spille to kamper uten å si noe, for å så legge spillet på hylla? Jeg og ... karen som eier denne brukeren egentlig, er med på noen runder imorra.

- Nicholas
 
Jani-style er å dominere alle dere småtasser som fortsatt sliter med puberteten, for så å legge spillet på hylla fordi det ganske enkelt suger (MP, altså, singelplayer ... tja, grei nok). :) Og før øvrig, så var jeg ikke så dårlig, Affy. Er tross alt to år siden sist, jeg fikk til og med noen kills!
 
He he joa, enig i at du var litt god, faktisk veldig god. Du har definitivt talent for dette. Slik som du eide meg, og jeg har jo spilt lenge, så tror jeg du kan bli en av Norges beste om du bare fortsetter med spillet. men jeg skjønner jo at det kan bli vanskelig, det er jo en elendig multiplayer.
 
SITAT(Jani @ 01.10.06, 23.30) 26064
Jani-style er å dominere alle dere småtasser som fortsatt sliter med puberteten, for så å legge spillet på hylla fordi det ganske enkelt suger (MP, altså, singelplayer ... tja, grei nok).
[/b]
Etterpå kan du djåine meg i et helt overlegent multiplayer-spill, nemlig Call Of Duty 2. Så kan alle andre bare ha det så godt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Så flott at alle klarer å komme med verdiløse innlegg uten å spesifisere hvorvidt de er tilgjengelige ikveld eller ikke. For siste gang: Hvem er med?
 

K999

Keystone State Of Mind
Ok!
Here i am.
Javel jeg kom hjem i går fra Polen/Tyskland, og har lest igjennom her nå!
Og fått med meg at dere har hatt en del kamper uten meg, og selvfølgelig da jeg var borte.

Jeg er med ikveld. Rundt ni-tiden? Eller?
 
Nei, nicholas har en trang til å vise at han ike går i 7. klasse, så han vil ikke begynne før klokken ti...
 
D

Deleted member 91

Gjest
Og Martin har en trang til å vise at han mangler testikler, så han legger seg halv elleve. Uansett, jeg skulket jobb idag, så ni-tiden it is. Ololav pluss gjest stikker også innom regner jeg med, så vi får vel kjøre noen customgames eller noe sånt. Er Jani med også?
 
Det er mulig jeg djåiner, selv om jeg enda ikke liker multiplayeren nevneverdig ... Kommer litt på an på hvor fort leksene går unna.

Edit:
omgz, tordenvær ... Får vel skru av for sikkerhetsskyld.
 
JEg blir med, får se hvor lenge.
 

K999

Keystone State Of Mind
Må nesten avlyse for meg, eller hvertfall si at jeg blir sen.
Kommer meg ikke på før halv 10 -10 tiden.
Jeg sjekker innom da, og ser om noen inviter meg. :)
 
begynner vi presis klokken 21:00, eller? jeg vil spille nå. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vi er fire glade gutter i lotion som spiller sammen nå, dere kan sikkert joine oss.
 
lenge igjen av matchmaking?
 
R

REVANerDÅRLIGiHALO2

Gjest
SITAT(znaak @ 15.07.06, 15.54) 14660
Jeg kan nok være med på mandag. Irriterende at det alltid blir så få folk med, da. <_<
[/b]

MORRA MI ER MED OGSÅ! :)








JONNI BOY BLIR EID I HALO2 :) :ninja:

( Revan ) Blir SKAAAAMM EID! B)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere, gjett hvem som akkurat ble banna fra forumet a!