Halo 2 (XBOX)

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Vet ikke om dere har fått det med dere, men det kom ut et spill for en stund siden kalt Halo 2. Det var oppfølgeren til et annet spill ved navn Halo, som dere kanskje har hørt om. Det solgte visstnok ålreit, så jeg trodde kanskje det var håp om at noen her på Spillegal tilfeldigvis hadde et eksemplar stående i hylla - og, om de eierne av nevnte glorie, var istand til å delta i litt onlinespilling i disse dager. Siden jeg er en asosial fanden har jeg parkert alt av planer denne kvelden for å sitte inne å nerde, og siden jeg skriver dette innlegget på et forum for spillegale, hadde jeg et vagt håp om at noen andre var i samme situasjon. Jeg tenker along the lines of litt god gammeldags Team Slayer Matchmaking, og om vi blir mange nok så kan vi tilogmed prøve å pushe en egen Custom Game. Meld deres interesse her, skjøger.

PS: Om dette emnet ender opp på bunnen med alle de andre Xbox Live-trådene, erklærer jeg Spillegals Xbox Live Community offisielt død. Det gjør egentlig fint lite om dere spiller andre ting for tiden, ingen av oss som har rørt det på en god stund uansett. Det viktigste er at vi får samlet sammen noen Spillegale og herjet den virtuelle slagmarken.
 
#2
Jeg er med. Kan ikke være med å spille før på søndag, da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Da ser det ut til at søndag forhåpentligvis blir den første i en rekke magiske aftener. Alle andre som har Halo 2: Meld dere nå. Jeg blåser som sagt i om dere spiller andre ting for tiden, med den lave Xbox Live-aktiviteten vi har nå må alle gjøre så godt de kan. For the brotherhood!
 
#4
Ikke mange som virker interessert i å bli med, nei. Har kun spilt dette i kanskje halvannen time på nett før, så det skal bli morsomt å få prøvd det skikkelig. Skal vi begynne kl. 20?

Noen flere må da ha litt lyst til å bli med?
 
#5
Man må ikke glemme at selv om dette spillet kom for over et år siden, så er det det mest spilte spillet på Xbox Live.

Jeg er med jeg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Og akkurat det er jo litt synd, fordi det betyr at drittsekk-rationen er ganske høy. Which is why vi må samle sammen så mange SG-ere som mulig, slik at vi kan ha noen kozelige kamper sammen. Jeg veit det er jææævlig mange som har Halo2 men som ikke har meldt seg ennå. Få ræva i gir, jævla late fitter.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#7
Jæi er ikke fittø. Gå og pul den forbanna Qmelken din.
Men er jeg for sent ute?
 
#8
Jeg er med, beibe.
 
#9
I kveld så jeg ingenting å fore. Send meg party-invite hvis dere spiller B)


Bare sånn for å nevne det. Har aldri vært uber-god i Halo 2. Det hjelper heller ikke at det 5 måneder siden jeg spilte det sist...
 
#10
Jeg spiller og i kveld, men med en venn og han har en friend, så vi kommer ikke til å spille noe renked. Hurrican fra gamle SG. Du husker, ja?
 
#11
Jeg og en venn spiller så godt som hver eneste kveld...
Hvis noen er intresserte.
 
#13
Se under avataren hans.

Jeg blir kanskje også med i kveld. Er bare å sende en invite hvis jeg er pålogget.
 
#14
Sulky: Heter du SulkyIce Dude?

Uansett tror vennen min fortsatt har med seg en firend i dag, så vi spiller ikke ranked, men alltid gøy med litt flere. ^^
 
#15
SITAT(Affable @ 24.06.2006, 18.06) 11455
Sulky: Heter du SulkyIce Dude?

Uansett tror vennen min fortsatt har med seg en firend i dag, så vi spiller ikke ranked, men alltid gøy med litt flere. ^^
[/b]
Det var det jeg het før. Mitt nye gamertag er Master Sulky :)
 
#16
Hvordan blir det med folk i dag?

Jeg skal ha LAN, men jeg skal prøve å være på klokken 8 for å se hvem som kommer., og om det er mange nok, spillelitt. ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Mmmm, får se om jeg får presset inn Halo2 mellom GRAW og Guitar Hero ikveld. Si ifra når dere spiller, så skal jeg se hva jeg kan gjøre.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Hei? Noen som er med på noen runder klokken ti, mandag? Eventuelt sent på søndag?
 
#20
Jeg kan nok være med på mandag. Irriterende at det alltid blir så få folk med, da. <_<