Halo 2

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Etter at SG-klanen nå mer eller mindre har vært død, så prøver vi på nytt, nå med et mye mer åpent system. Alle som har lyst til å være med svarer i dette emnet, så kan vi ha noen try-outs og sånt. Merk at selv om det er mye mer åpent og fritt nå, så krever vi fortsatt at du er noenlunde aktiv og villig til å spille.

Affable Ostrich, eivind2k og jeg er sjefene over klanen, så legg oss til på Friends-listen din om du vil spille, og forklar at du er fra Spillegal.

Alle som tidligere har vært med i klanen må registrere seg her på nytt. På denne måten kan vi rense ut alle som ikke gidder lenger.

Så. Alle som vil være med, post her.

Klanen:
Affable Ostrich - Affable
Baronen - Baronz0r
eivind2k - eivind3k
loppelittletom - FaithMeNoMore
Hurricane - Zapados
Buku - Funky Joe
laffen - LaFFen
Shadar - SHDR
Gateway666 - SirkusM
Tinysatan666 - Tinysatan666
WeatherMan - Toby2k
Fuzerman - Fuxorman
 
#2
Jeg vil få et nytt gamertag i kveld. SÅ dere kan egentlig bare ta av eivind2k fra firendslisten :)

Nicket blir vel noe så orgnialt som eivind3k, eller kanskje jeg kopierer Baronen og skriver eivindz0r.
 
#3
Ha en ting klart for dere alle sammen. Gi langt faen i klanene dere eventuelt er med i, denne roxxer!
 
#5
Altså jeg er på nesten hver dag, og jeg ser du spiller Matchmaking hver eneste gang, så vi er nok ikke like aktive som deg, men vi er aktive. :kool2:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Greia er at vi var ikke altfor aktive, noe som delvis er grunnen til at over halvparten av laget har fått støvelen. Vi prøver på nytt nå. :)
 
#7
Hvis dere får 8 stk med i klanen, så si ifra. Vi tar en match :)

Det som er litt synd er at jeg begynner å bli meget lei av yanksa og alle glitcherene.. Så jeg vet ikke om jeg skal i det hele tatt fortsette med Halo2 hvis bungie ikke ordner opp snart.
 
#8
Du er med i ... Clan Banan.

Altså, det får være grenser, join us.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#9
Enig. Clan Banan er en klan for pikkplukkere og rævsmørere. Makan til ubrukelig system. MattMan, du er jo Spillegal-kul og greier! :grine:
 
#10
Vi trenger vel ikke ha try-outs med alle? de som vi ikke vet hvior gode er kan være greit å ha en liten tryout med, men de vi vet er gode er det vel ikke noe vits i å ha try-out med, er det det?


Og Baronen: Hva med at du skriver Gamertagene våre etter navnet vårt sånn at folk kan legge oss til på Friends-listen? og kanskje ha en liten liste med folk som er med i klanen vår?





:trollmann:
 
#11
:trollmann:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Greit greit, Affable har rett i alt.

*redigert*

Now now people, don't be shy!
 
#13
Var ikke dette min idé? Sier det seg ikke selv at jeg vil være med da?
 
#14
Koser meg veldig i clanBanan, er 8 stk kamper hver dag/kveld.. Og de sitter ikke bare med halo2 heller, snart kommer jo Forza. Når vi først snakker om klaner som ikke funker, burde vel ikke Spillegal klanen snakke, nå som de ikke ER en klan engang? Lite rom til nye folk i klanen, hvis det bare er "spillegal" uanzettdah.
BTW: Dere får ikke bli med i ClanBanan.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Unnskyld, får vi ikke være med i klanen? ÅNEI! FAEN! Jeg som hadde øvd meg så fordømt mye til de strenge opptaksprøvene! (1. vær norsk ...)
Uansett, den klanen er bullshit, og jeg har forklart hvorfor før. Det fungerer sikkert for noen, men jeg tenner ikke helt på den derre "så dere er med i samme klanen som meg, jasså"-følelsen. Jeg foretrekker et visst samhold i klanen, og ikke en gjeng tilfeldige nordmenn. Slike kjenner jeg nok av fra før av. Mattman, hold kjeft. :kos:

Insty: Å? Syns å huske et visst mytteri fra din side ... Mattman, kan ikke Insty bli med i Clan Banan? VÆÆÆRSÅSNILL? Så kan dere slite med ham. Jeg mener, ta den tilbake! Han vil det jo selv (selv om han ikke føler det er viktig nok å dele med sine nåværende klanmedlemmer ... )
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Men husk at Insty fant det opp da, så han har rett til sjefsplass. Jeg mener, han har bare svada til å backe opp argumentene, men hvem bryr seg vel om argumentasjon? Det er INSTY!

Forresten, jeg fant opp Spillegal lenge før dere. Jeg forlanger adminstatus, og det omgående.
 
#17
Siden ingen i klanen min er online samtidig som meg, eller spiller noen clan kamper i det hele tatt, så kan dere jo sende en invitasjon til meg?? Om dere frykter at jeg snuger for hardt, så kan jo en av dere teste meg en dag eller no?? Jaja, det er ingen big deal, men siden det ser ut til at dere mangler folk så......
 
#18
Hvor mange ganger må jeg si dette? Jeg oppfattet det som at Baronen hadde stjålet min idé, selv om det hadde vært aktuelt lenge. Jeg tror ikke det er tilfeldig at jeg lager en post klokken ni, og Baronen har overlordstatus klokken fem, klanforumet er stengt og Baronen har laget et nytt emne. Jeg tror det var jeg som fikk fart i det hele, og derfor synes jeg at Eivind, Baronen, Affy OG meg kunne ha overlordstatus. Jeg hadde aldri en intensjon i å være den eneste overlorden. De som har lest loggen for msn-samtalene fra i går klarer fiiint å lese at jeg ikke vil ha den for meg selv, men at vi kan dele på den.

Selvfølgelig nekter Baronen for at mitt inlegg var det som skjøt fart i det hele. Det skulle bare mangle. Det er som å skyte seg selv i foten. Han vil jo være den som fikk fart i det hele, han vil jo ha den overlorden for seg selv. Men hva er dette for en tåpelig diskusjon? Selvfølgelig vil jeg være med i Clan Banan hvis ikke spillegalklanen klarer å få fart i sakene. Jeg vil jo være i en klan som fungerer. Pluss at Clan Banan har mange av de personene jeg traff på live når jeg fikk det, og jeg har mistet sakte men sikkert kontakten med disse. Men så må du ikke glemme, Baronen, jeg gikk tross alt fra Clan Banan og til Spillegalklanen. Men akkurat nå føler jeg meg ganske uønsket pga en overlord som har veldig mye imot meg for... Ingenting. Kun tåpelige diskusjoner og slikt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
:ler:
Jeg kommer ikke til å gidde å forklare igjen. Ikke enda en gang.

Loppelittle: Det går sikkert ann. Kan du spille idag?
 
#20
Fikser Live i dag, effektpånasj.