Halo 2

#21
Opprinnelig skrevet av Baronen@26.01.2005, 01.43
Unnskyld, får vi ikke være med i klanen? ÅNEI! FAEN! Jeg som hadde øvd meg så fordømt mye til de strenge opptaksprøvene! (1. vær norsk ...)
168953​
Spillegal klanen - #1. Vær fra spillegal? Teller det 4 stk som gidder å spille? Supert, big clanmatch, here we come. Ser faen ikke noe samhold i spillegal "klanen", heller, gutten min.

Opprinnelig skrevet av Baronen@26.01.2005, 01.43
Uansett, den klanen er bullshit, og jeg har forklart hvorfor før. Det fungerer sikkert for noen, men jeg tenner ikke helt på den derre "så dere er med i samme klanen som meg, jasså"-følelsen. Jeg foretrekker et visst samhold i klanen, og ikke en gjeng tilfeldige nordmenn.
168953​
Vi har ca 10 stykker, hvorav minimum 8 stk er aktive hver kveld. Kjenner alle sammen godt, og fremfor alt deres spillestil. Du snakker uten grunnlag, nok en gang.

Opprinnelig skrevet av Baronen@26.01.2005, 01.43
Mattman, kan ikke Insty bli med i Clan Banan? VÆÆÆRSÅSNILL? Så kan dere slite med ham. Jeg mener, ta den tilbake! Han vil det jo selv (selv om han ikke føler det er viktig nok å dele med sine nåværende klanmedlemmer ... )
168953​
Det er ikke opp til bare meg, men til overlorden i cB. Vi får se, skal ta en runde med han i dag.
 
#22
Mattman: Gå til et annet emne, vi gidder ikke ha clanBanan-horer her inne :cool2: dette er Spillegal-Klanen, Bish.




:trollmann:
 
#23
Nytt gamertag er registrert ... *trommevirvel* eivind3k

legg til, bishes
 
#25
Velkommen i klanen, selv om jeg bare forstår rundt halvparten av det du sier.. Ikke det at jeg sier at alle forstår meg, da men.. :flau:
 
#26
La oss hylle vårt nyeste medlem: Hurrycane/Zapados, jeg la han til akkuratt.
 
#27
Zapdos ... <_<
 
#28
Alt som kreves er at du har Halo2, Live og klarer og drepe et par personer, det må da være noen som vil være med!?
 
#29
Jeg kan være med jeg... dere må bare vente litt. Har ikke visakort til å betale
x-box live med enda... Tenker i løpe av neste uke.
 
#30
=D Bare legg til noen av sjefene i klanen (står i første innlegg) i vennelisten din og forklar at du er fra Spillegal, jeg kan ikke ha tryout med deg, men noen andre kan sikkert.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Insty@27.01.2005, 12.48
Velkommen i klanen, selv om jeg bare forstår rundt halvparten av det du sier.. Ikke det at jeg sier at alle forstår meg, da men..  :flau:
169491​
Nehei... skal prøve å snakke litt mer tyderlig (opp mot bokmål) har jo litt samme problemet med deg ja, men sden jeg har en fyr i klassen fra samme distrikt, så er jeg blitt vant til å tyde "deres språk" Er det første gang du har live thomas? vi kan jo ikke stille alt for store krav siden han antagerlig vis har forbedringspotensial! + at dere har ekstrem mangel på folk!
 
#32
RealNumero1 vil gjerne være med, men han har ikke nett hjemme for tiden :D . Han kan godt spille klankamper hos meg til nettet er fikset.
 
#33
Synes bare dere skal ta med de norske dere får tak i! Uansett level, eller ferdigheter! Alle har jo et kraftig forbedringspotensial. Er liksom ikke så mange å velge mellom lengre!! JaJa... når skal vi liksom begynne å spille da? Siden det er liten sansynlighet for at det er nok spillere online samtidig må vi jo kankje planlegge når det skal spilles, eller :usikker:
 
#34
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@28.01.2005, 07.57
Er det første gang du har live thomas?
170023​
Ja det er første gangen jeg har live ja... jeg fikk x-box til jul. Men jeg er ikke så dårlig...
 
#35
Har du fått koblet opp live'en?
 
#36
Jeg får koblet den opp men jeg har ikke fått visakort enda...
 
#38
vell, Zapdos gadd ikke å være med alikevell, han ville ikke forlate klanen sin...




Edit: Han tullet, han er med.
 
#40
Laffen er selvfølgelig med!

:kos: