Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Det er sikkert noen som allerede har fått fingra i spillet og et par av dere får nok spillet i postkassa idag, så da er det vel like greit å få opp nettspillingstråden først som sist. Selv om en del av dere sikkert skal kjøpe igjennom enspillerdelen først, kan dere vel være freidige nok til å slenge innom og poste gamertaget deres, så skal jeg føre det opp.

Brukernavn på Spillegal - Gamertag - Søker co-op partner

Affable - Molteres
Aleks - Aleksiu
Endre - ILiuz
Hazen - St Hazen
Houseman - Husmannen
Jo Inge - No0b eLiMin4t0r (jeg hater deg jo inge)
Joni - Chaz K
K999 - The K999
Lodin - Loddedin
Mongis - The Mongis
Nicholas - Nicholololas
Revan - Bamsemumsen
Scary Paladin - Scary Paladin
sheriffen - bjornage
SockMcLawls - LOLorama
Superduper - Melkeman
Torulv - Torulv
Uteena - Uteena
ZoDz - Gr Sloppy Dlegg (IT'S A TRAP !!! )

Akkurat som dere er jeg sikkert kraftig opptatt de første timene på onsdag, men litt utover kvelden og slikt er jeg helt sikkert med på å få litt custom gamaez up in dis. B)
 
#2
Jeg plukker det opp i morgen. Og ikke nok med det, jeg tar helg etter forelesningen i dag (så og si) så jeg får nok god tid til å spille. Kommer sikkert til å bli rævkjørt av alle dere, men jeg prøver allikavel.

sheriffen - bjornage
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#4
Hoi. Hvem er med på co-op legendary... om en liten dag?

Scary Paladin - Scary Paladin
 

K999

Keystone State Of Mind
#5
Jeg skal spille igjennom på normal alene første dag, så blir det sikkert noe MP om kvelden.
Etter det kan jeg være med på no Co-op Legendary, skal uansett gå igjennom det flerre ganger.
 
#11
No0b eLiMin4t0r

awwyeah, boi.
 
#12
Affable - Molteres.

Venter utenfor EB eller Elkjøp i morgen klokken 08:00. :D
 

K999

Keystone State Of Mind
#14
Tippe du ikke trenger å stå så tidlig.
Lefdal her på forus har fått inn 60stk vanlig edition og 60stk LE edition, og det skal være jævlig mye, i forhold til FIFA 08 som de bare får inn 30stk av. Tipper Elkjøp har også så mange eksemplarer rondt omkring i landet.

Har en venn som jobber på Lefdal, så han fortalte meg det.

Edit: Til Affable
 
#15
Jajaja, var ikke så veldig bekymret for at jeg ikke skulle få et eksemplar, var mer det at jeg ville få tak i LE-edition (Som er den med hjelmen, ikkesant) Og jeg vil fort hjem og spille det. :p Har etpar kammerater som skal ha det så tidlig også, så er det rett hjem og kjøre igjennom på Campaign før vi tar noen runder på Live.
 

K999

Keystone State Of Mind
#16
Er ikke LE den med metalboksen a? Er den jeg mente med LE hvertfall. Jeg vet ikke om Lefdal her borte engang har den edition med hjelmen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
Får man sånne Campaign Completed-achievements (125 poeng for gjennomført spill på henholdsvis normal, hard og legendary) ved å spille co-op?

Kan føre opp meg også, får forhåpentligvis spillet i morgen og kan være med på litt co-op, selv om det nok ikke blir så mye MP på meg. Gamertag: Husmannen.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#19
Etter hva jeg har lest får alle som er med i spillet campaign achievementene. Dette gjelder også Skulls og Terminals, noe jeg kommer til å lete etter når jeg spiller.
 
#20
I tillegg er de stackable. Med andre ord, man kan fullføre det på Legendary og samtidig unlocke achievmentene for Normal og Heroic.

Kan forresten skrive meg også opp.
Mongis - The Mongis

Joiner så snart jeg får spilt gjennom kampanjen alene. Muligens blir det co-op på Legendary også før jeg begynner på MP.