Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

#21
ZoDz - Gr Sloppy Dlegg

Har spillet innen imorra, får xboxen denne uka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Yetipants - Fetthesten
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#24
Er folk med på multiplayer stuff om ca en halvtime? Tenker jeg skal se om jeg får samla noen folk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
justincase - JustinThe Face

Jeg er ganske ræva, men jobber på det ;)
 
#26
Jeg hadde vært med, om ikke Xbox Live drev med meg ...
Noen andre som sliter med Recover Gamertag for øyeblikket?

Det er faen meg utrolig at det skjer akkurat idet jeg kommer hjem og endelig kan spille Halo 3.

Oppdatering (for de som sliter med det samme):
Etter å ha skrevet inn gamertag, e-mail og passord med 360-kontrollen ca. 20 ganger funket det plutselig. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#27
Jeg er klar til å teste ut litt forskjellig. Er online på Matchmaking, så er bare å invite meg. Forge eller noe, har ikke fått prøvd alt helt enda.
 
#28
SITAT(Uteena @ 26.09.07, 20.57) 83495
Noen andre som sliter med Recover Gamertag for øyeblikket?
[/b]
Jeg kjøpte en Elite i dag og hadde samme problemet, heldigvis låner jeg et minnekort, og kunne overføre profilen fra den gamle maskinen.


Hurr, glemte å si at Gamertaget mitt er Agahnimz.
 
#30
I kveld ca. klokken halv ni skal jeg spille med noen venner, og ikke alle de er heeelt ubrukelige... noen som vil være med på litt Forge eller noe da? CTF på Sandtrapt virker dritkult.
 
#31
Tell meg inn.

Men hva nøyaktig er forge? Man kan sette ut ting der det passer seg?
 
#33
legg til Ally 87
 
#35
Nei!? sånn helt seriøst? kom an, ikke kødd'a
 
#36
Jeg bare sa min mening din negative faen. Du som glemmer at du har bestilt to stk. Legendary, så beholder du begge? Idiot. Selg på Ebay for sånn 20 000 eller noe!
 
#37
Vi var akkurat 4 stk som satt her sammen og spilte litt Rocket Race, gøy som faen, annbefales!

Men en ting, er det mulig å søke etter f.eks Rocket Race eller andre nedlastede modes? Eller må en person legge opp å invitere for å få det over live?

Edit: Crap, kanskje dette skulle i den andre Halo tråden. :v:
 
#38
SITAT(Revan @ 27.09.07, 20.09) 83610
Jeg bare sa min mening din negative faen. Du som glemmer at du har bestilt to stk. Legendary, så beholder du begge? Idiot. Selg på Ebay for sånn 20 000 eller noe!
[/b]
mordi.
bare vent å se du, det kommer nok til å lønne seg å beholde den ene ;)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#40
Før meg opp som søker etter co-op partner(e)!