Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

Ikke for å gå til personangrep eller noe, men du sier jo ikke et ord når vi spiller sammen, så du kan ikke uttale deg for ingen av oss ar hørt din dialekt. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Erhm, ja Martin. Jeg har fått litt tid (litt for mye kanskje) og hvis du vil spille med meg, så er jeg ledig egentlig når som helst, så lenge jeg ikke sover eller er ute med kammiser. Send PM med tid og slik.
 

K999

Keystone State Of Mind
Okey, men bare si i fra en dag eller noe. I morgen kanskje kl 14:00? Jeg skal uansett opp og kjøpe frokost nå. :ninja:
 
Jeg er med så og si nårsomhelst, men spiller som regel på kvelden/i helgene, ev. et par runder etter skolen.. Aller helst Ranked Team Slayer ;P

Simpson_Fan - Retrosondre8bit
 
Altså.. Spiller folket, eller ikke? Har man konvertert til CoD4 hele gjengen kanskje? :p Lei av å spille med tyskere, franskmenn og italienere som nekter å snakke engelsk. Er litt ute av trening nå, men har begynt å komme meg igjen. Vet ikke hvorvidt det er viktig, men er foreløpig Captain Grade 2 og har Skill Level 26 (tror jeg). Ranked Team Slayer anytajm! Gamer Tag-en min finner du i posten over denne (og i signaturen min for den saks skyld)..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bump! Bump for mah love!

Nå syns jeg jammenmeg det er på tide at vi begynner å spille litt Walo igjen, altså. CoD4 er vel og bra, men jeg begynner å kjenne det verke etter warthoger, spartanlasere og blå plasmagranater, og da duger ikke med røtne AK-er og claymores. Det er faktisk ganske god timing, siden Heroic-pakka blir gratis imorgen (samtidig som de avslører det siste brettet i den neste brettpakka), slik at alle kan være med på moroa, ikke bare de som kjøpte de for 800 Microsoft morrodollar i vinter. Såh kom igjen, jeg regner nesten med at vi ihvertfall blir nok til å kjøre litt Team Slayer i matchmaking, kanskje vi tilogmed kunne spilt litt sånn derre køstm geims (!) med bare SG-ere også?

 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Væme å spille etter skola på onsdag, di jøde.

Jeg har forøvrig ligget og vippi på rundt 29 en liten stund nå, og plutselig idag ble jeg pult så ettertrykkelig fordi en HAUG av egentlig-level-40-er endte opp på motsatt lag i et kjør. Noen som vet hva som er dealioen?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, dealioen er at du er neger og bryr deg liksom om rank og sånt. Grine grine.

På onsdag kan jeg faktisk være med fra så tidlig som ett, så du har deg selv en deit, mister.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg er med, horer. Bare send meg en notis pr. Live/PM/IRC/MSN/SMS/brevdue.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ålreit, ålreit. Hvem er med på litt Walo i ti-tiden, da? Jeg lover thug lyfe opp til øra, som illustrert av Archtor og meg under: