Halo 3: Gamertag- og nettspillingstråd

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg vet vi skal leke deilige ikveld, men er det noen som har lyst til å spille litt nå-ish? Om 30 minutter eller så?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Som nevnt i en annen tråd er jeg litt avskåret fra hverdagen en stund fremover, men jeg er hjemme bl.a. i helgene. Så, jeg stakk innom Byporten istad og hentet med meg Halo 3, som jeg byttet inn for lenge siden, etter å bli smittet av moroa i denne tråden.
Logger på ca snart, og er med fra da. Skal prøve å få kjørt noen runder med andre først, for å få det litt inn i fingrene igjen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Alright, glimrende. Jeg ser Martin driver og spiller uten å si ifra fordi han tydeligvis ikke vil spille med oss, men jeg og Archtor spiller om en halvtime/times tid, så da er det bare å bli med.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men yoyoyoyo hold up, jeg burde kanskje skaffe meg nye kart og shizz? Ser to pakker, Heroic og Legendary, men kanskje bare å laste ned begge to.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ja, kjør på med begge. Legendary koster 800 MSP, men er verdt det. I tillegg har alle andre de (bortsett fra Scary, men jeg tror han sa han skulle handle de idag), så da kan vi spille de sammen.

Jeg slenger meg på nå, forresten. Come one come all.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh yes. Og ca 40 (?) spenn for den andre er ikke så ille.

Begge er lastet ned, og jeg har kjørt noen runder, men ser ut som alle spiller CoD4 isteden ;/ Hmm...
 
Spiller vanligvis custom games kl. 9-11 hver dag så er litt opptatt da, men kan jo tenkes at noen ennå spiller/skal spille litt senere? Er gjerne med på litt fler MM kamper og slikt, jævlig gøy i går. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ser ut som vi tar en times pause nå, og spiller igjen sånn tolvish.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Vi ga oss akkurat men spiller igjen ved tolv-ett-tida.

Slenger opp noen bilder etterhvert, men i korte trekk ble vi for det meste most sønder og sammen grunnet en kombinasjon av gode motstandere, helt vanvittig mye uflaks og andre dårlige ting - bortsett fra den siste kampen, som vi herja så sinnsykt. Var en Neutral Assault-runde vi vant 2 - 1 hvor vi desarmerte bomba til det andre laget under Sudden Death. Her er den, for de som vil se.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okei, en liten bildeserie fra vår siste kamp følger. Scenario: JustinCase gjemmer seg på midten av banen med bomba, uten noen særlig til å hjelpe ham grunnet dårlig samarbeid og planlegging. Når han da blir skutt i sønder av blått lag bestemmer resten av SG-gjengen seg for å steppe opp og ta hevn. Med undertegnede bak rattet, Archtor på gatlingen og Lodin ridin' shotty, ankommer vi åstedet. Ivrige på avtrekkeren åpner vi ild på den første livsformen vi får øye på, i dette tilfellet en enkelt blå kar i førersetet på en warthog på vei mot oss. Men hva er dette? Vi blir påkjørt av en tredje warthog, denne hakket mer helsefarlig!



Løsning: Full guffe revers og vill skyting! Den fullastede warthogen passerer oss på venstre side for å utføre massiv skade i rektalene våre, og han enslige blå karen knepper av seg warthogen og drar fram røret sitt:



Etter en elegant unnadukking av den innkommende missilen, og en triple kill av alle i den andre warthogen på vegne av Archtor, får våre helter ingen pustepause - plutselig har en fiendlig Wraith dukket opp, og den er ikke gjerrig på plasmaen!





Men hallo, en fulltreffer fra plasmakanon ain't shit. Lodin fikk litt problemer og førtidspensjonerte seg (det er han som flyr ut på høyresiden av 'hogen), men vi rir videre. Og ikke bare det, warthogen vi eksploderte viste seg å være transportmiddelet til karen med bomba, som nå lå og ventet på resten av det røde laget. Det er slik det gjøres, gutta! Dra gjerne ned klippet og se selv. Bare trykk på "Download to Halo 3" under klippet, som heter "Helvete ja" og ligger i slot 4.
 
Er med jeg hvis det er plass til fler. Legger deg til Nicholas.

Hva var nå det spillegal gamertaget som alle kunne være venner med?
Ah, metatag tråden oppdaget jeg nå. Prøver å adde. :)

PS: Er det kun nye maps som gjelder?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Null stress. Det er ikke 100% om det blir mer ikveld, men jeg regner nesten med det. Prata akkurat med SirkusMartin som er ute og drikker kuk, men han kommer hjem en eller annen gang før to-tiden og da kan vi sikkert ruste opp. Ellers er det alltid søndagen, evt litt på dagtid imorgen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Besøket til dama (som okkuperte stua) har reist så jeg er med på litt Halo 3: Full Martin Power Hour. MSN, nigga.
 
Så seint. Hva skjedde med tolvish? Amerikanerne er flinke til å si "nigger", "cunt" og "fucker". Apespy med andre ord. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Går an å mjute veit du. :)
 
Ja, men stress å mute 8 stykker hver gang man kommer inn i et game. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
:eng101: Da går det an å stille inn slik at du bare hører folk fra partyet ditt gjennom "Settings"-menyen i Halo 3.

Uansett er jeg med på noen runder nå jeg, hvis dere to slenger dere på skal jeg sjekke med Archtor og Lodin.