Halo 3: ODST

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Haha! Bare kødda! Jeg tok noen flere!



Ivrig på å gi det hele et nytt forsøk, hopper jeg og Erketor på 'hogen neste runde for å gjøre det jeg og kakarlsen ikke klarte forrige gang.



Kakarlsen på sin side, leker nonchalant og tar opp strategisk posisjon midt i slagmarken. En avgjørelse han skulle vise seg å angre på senere. Bittert.



Og Fetthesten gynger avføringa fra taktoppen mens bråk og jævelskap utfolder seg nedenfor. Uheldigvis går det som det går når kaos oppstår og ingen vet hvem de kan stole på og ingen er uskyldige og you weren't there man, you don't know!



Sårri kakarlsen! Sånt skjer! :$

Til tross for overvelmende skyldefølelse og kraftige traumer tar Archtor og jeg oss sammen og skyter noen flere tryner. Og hva gjør Fetthesten i mellomtiden spør dere?



Soler seg ja! Typisk!



Jeg får her et kraftig anfall deja vu og flashback til forrige forsøk på å knerte en wraith oppå åsen...



Så jeg finter driten! Bam!



Hahaha, eid eid eid eid eid.

Så ja. Halo 3: ODST eier. Bli med da vel, dårlig modellert Nathan Fillion approves:



Flere bilder kommer om jeg gidder.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#42
Må bare teste ut disse greiene her. Jeg er selvfølgelig ikke like flink som Nicholas.



Jeg hiver meg etter en Warthog i starten av første gamet.



Jeg er rimelig blodfersk i Halo, og presterer å hive meg inn på passasjersiden. Erketor løper etter gunneren.



Jeg prøver å kjøre, men fatter ingenting.



Innser etterhvert hva som er feil og prøver å løpe rundt til andre siden.



I samme øyeblikk som jeg setter meg inn skjer dette.



I accidentally the whole Warthog!



Jeg suger, men gøy uansett!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Kaka doesn't know what the fuck.

Kan nevne at en stund etterpå satte Karlsen og jeg kåntri-skapet der det skal stå i 'hogen. Opptil flere Wraiths, Choppers, Brutes og ikke minst Nicholases gikk med under vår nådeløse berserkergang. Fun times.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#44
Det var ikke på noen måte ment som hevn!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#45
Din .. jævel ...

Så hvordan er stemningen for noen runder i kveld? Hvis vi på et eller annet magisk vis skulle bli over 4 stykker kunne vi kjørt litt old-school Halo3 multiplayer, selv de som kjøpte alle mappackene har 3 nye brett der de ikke har prøvd.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#46
Jeg er med, bare det ikke blir for sent.
 
#47
Stilige bilder Nicholas, jeg skjønner at vi kanskje bør slenge med en ekstra spiller for å få til litt morro. 2 vs horder med coventants blir kjedelig i lengden.

Er forresten veldig imponert over singleplayeren, spilt til banen hvor sniperen presenteres, altså ikke langt. Men det er morro.
 
#49
Spilte første bygreia og inn på stranda eller hva faen og fant ut at jeg var lei å gå rundt uten en dritt oversikt eller mål eller mening i det hele tatt.

Nei takke seg til multiplayer.
 
#50
FY FAEN I HELVETE SÅ IRRITERENDE CAMPAIGN ER. BANENE ER KORTE OG IRRITERENDE MEN MELLOMSEKVENSENE I DEN MØRKLAGTE BYEN ER SÅ TRAGISKE AT DET ER LIKE FØR VI GIR OPP. HVOR FAEN SKAL VI GÅ? JÆVLA HORERI, VI SPILLER DE SAMME BANENE OG FINNER DE SAMME ETTERLATTE GJENSTANDENE HELE TIDEN. SISTE VI TOK VAR ROMEO, HVOR FAEN GÅR VI DERFRA? JÆVLA DRITTSPILL.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#51
Samme her, spilte som Romeo og nå finner jeg ikke neste clue eller hva faen. Virker nesten som om spillet er bugga der eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#52
Glemt å ta Ritalin i dag, Revan?
 
#54
dobbelpikkpost siden jeg er forbanna, jeg er så evig glad jeg ikke punget ut ei krone over 299 for dette makkverket. For det første: De nye våpnene føles ubrukelige og svake, det er rett og slett ikke interessant å bruke de. Firefight-mapsa er kjedelige, noen som gidder å spoile om det er mulig å bruke kjøretøy på mer enn kun den svære ørkenbanen? Singleplayeren har til nå vært akkurat så uinspirerende og kjedelig som alle har beskrevet den som. Wow, kjempespennende historiefortelling. Synd alle er drittlei før de engang kommer til den av å tråkke rundt i svartefaen med nightvision på, som i tillegg er kult å ha på de første ti minuttene før det blir irriterende. Nei takke faen til Call of Duty Modern Warfare 2 asssss. rrrrrrrrrrrrggrrrrrrrrrrrrrrr.

Jeg er så evig lei Halo.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
:qq: Jeg forstår ikke lagringssystemet og nå skal jeg sutre på mitt favorittforum :qq:

Du skal for all del mene alt det der, jeg syns bare det er litt spennende at du synes singleplayeren er så kjip når alle bretta med unntak av hub-verdenen du spaserer rundt i kunne glidd inn i Halo 3 uten problemer, som vi alle veit du er storfan av. Våpnene er jo også helt like som i treeren, sverdet og kamprifla er riktignok borte, men pistolen utfyller rollen til sistnevnte uansett.


Redigert: For å hjelpe Stavangertardsene litt: Trykk start, sjekk objectives. Alt der skal krysses av, ikke sant, og de krysses av når du drar dit og gjør oppdraget der. Dealen er at fremgangen i oppdraga slettes om du f.eks spiller et brett på nytt senere, så første gangen du kjører gjennom er det en god idé å ta det relativt på løpende bånd. Audio logs og sånt lagres uansett så det er ikke noe å stresse over. :tipshat:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
hvem har ræppa Revannå ??!?!?!!??!!?!?!+!?!?!?!!?!
Dette
 
#57
Joa nå har jeg spilt igjennom hele spille og ja...
Egentlig skulle jeg ønska at jeg ikke gjorde det og bare sakt at dette var noe oppgulp men seriøst -.- DETTE SUGDE :O

Lissom hva er greia med å vimse rundt i en forlatt drittby bare for å gå å lete etter gammelt søppel slik at han husker et eller annet og så kommer man til en bane ?

Eneste banen som nesten var ok lengde på var jo den nest siste .. den siste var jo bare øøøh hva faen ? Har jeg greid den ? er jeg ikke bare halveis ??

Dette må være et av de spillene jeg skulle ønske jeg aldri hadde spilt igjennom -.-


Når de på død å liv skal lage oppgulp kan de jo lage noe man liker .. Feks noe som ligner på halo 1-2 ? i stede for noe møl som bare suger ... Og nei selv nest siste og siste bane var ikke noe serlig gøy hvis man sammenligner de med halo 1-2 .. Halo 3 var jo greit nok .. Men odst sugde ..

Nesten så jeg skulle ringt Bungie og krevd penger for Dvd+dl platen som jeg sløste bort på singelplayer delen ..
 
#58
Dette må være et av de spillene jeg skulle ønske jeg aldri hadde spilt igjennom
Eller så kunne du gjort det jeg gjorde, slutta å spille etter ett par timer fordi det er rundt da man skjønner at det ikke kommer til å bli så utrolig mye bedre.

Edit: Ikke grin når du ikke har brukt spenn på det engang, tenk på de stakkars gutta som betalte for det å ikke likte det.
 
#59
altså jeg brukte bare 5-6t på det så lissom kunne jo hent det ble litt bedre men NEI da .. og for den 10eren jeg brukte på den dvd+dl plata så kunne jeg kjøpt meg en is og trøstet meg med den xD
 
#60
Du suger xD

ODST var ålreit. Halo 3 light, ingen super deal om man allerede har Halo 3 og dermed multiplayeren fra før av. Og om man ikke har Halo 3 så er vel ikke ODST helt stedet å starte uansett :s Men det var en del veldig kule oppdrag, og Halo har fortsatt den beste AIen og den beste co-open. Jeg hadde helt glemt hvor mye mer jeg liker dynamikken man får i Halo enn det å håndholdes gjennom hele spillet som man blir i Call of Duty. Ikke like artig å oppleve, men mye artigere å spille.

Bare irriterende at de forstatt ikke har lært seg å skrive en god historie eller å modellere ansikt :/