Halo 3: ODST

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Joa nå har jeg spilt igjennom hele spille og ja...
Egentlig skulle jeg ønska at jeg ikke gjorde det og bare sakt at dette var noe oppgulp men seriøst -.- DETTE SUGDE :O

Lissom hva er greia med å vimse rundt i en forlatt drittby bare for å gå å lete etter gammelt søppel slik at han husker et eller annet og så kommer man til en bane ?

Eneste banen som nesten var ok lengde på var jo den nest siste .. den siste var jo bare øøøh hva faen ? Har jeg greid den ? er jeg ikke bare halveis ??

Dette må være et av de spillene jeg skulle ønske jeg aldri hadde spilt igjennom -.-


Når de på død å liv skal lage oppgulp kan de jo lage noe man liker .. Feks noe som ligner på halo 1-2 ? i stede for noe møl som bare suger ... Og nei selv nest siste og siste bane var ikke noe serlig gøy hvis man sammenligner de med halo 1-2 .. Halo 3 var jo greit nok .. Men odst sugde ..

Nesten så jeg skulle ringt Bungie og krevd penger for Dvd+dl platen som jeg sløste bort på singelplayer delen ..
Fy faen. Dette her er så jævla grotesk at du får en ukes ferie.
 
#64
Spilte gjennom singleplayeren i går og til tross for at vi måtte gjøre alle banene om igjen før vi kom til "the underground" og tilbake til nåtiden i spillet koste vi oss de to siste banene. De var litt mer Haloish og føltes som skikkelige oppdrag, for en gangs skyld hadde vi det morsomt. Slutten på spillet var tilfredsstillende med siste banen så jeg klager ikke. Jeg er lei av å bli beskyldt for å være den største Halo 3 fanboyen som lever fordi jeg er møkk lei Halo, ODST spilte jeg fordi det var noe nytt og litt interessant i begynnelsen.

Når det er sagt tok jeg frem COD4 igjen og gleder meg utrolig mye til CODMW2. Halo 3 er utdatert og kjedelig. :) Nok aliens nå.
 
#66
morsomt.

humoren i spillet var flau, dialogen kjedelig og grafikken på ansikt og detaljer i videosekvensene elendig. jeg skjønner ikke hvorfor Bungie har vært så slappe, sjekk ut en trailer til CODMW2 og du finner ti ganger bedre grafikk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Grafikk dårlig. Spill dårlig. Meg trykke knapp? Pinne skyte ild! Magi. Brenne spill på bål. Spill dårlig.

2/10
 
#68
Jeg på min side skjønner ikke hvordan folk klarer å glemme at dette egentlig skulle være en ekspansjonspakke skrapet sammen på en brøkdel av tiden av Halo 3. Hvorfor har man da forventninger til at det skal konkurrere med Modern Warfare 2?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Jeg på min side skjønner ikke hvordan folk klarer å glemme at dette egentlig skulle være en ekspansjonspakke skrapet sammen på en brøkdel av tiden av Halo 3. Hvorfor har man da forventninger til at det skal konkurrere med Modern Warfare 2?
Det selges til fullpris, iallfall hvis man ikke var smartt og kjøpte det på Elkjip. Det er ikke urimelig å forvente en fullprisopplevelse når man må ut med full pris for greia.

Når det er sagt så er det ikke så jævla rimelig å klage på Halo fordi Halo ikke er Call of Duty. Det kunne jeg faktisk fortalt deg før jeg kjøpte skiten. :smug:
 
#71
Sammenlignet grafikken for helvete, i filmscenene gjennom spillet. Grafikken er direkte tragisk og det må være lov å påpeke det.

helvette sattan faen
 
#72
Det er ikke urimelig å forvente en fullprisopplevelse når man må ut med full pris for greia.
Du er rimelig kjøtthue hvis du tror prisen på et spill sier noe som helst om hva slags kvalitet/lengde du kan forvente av et spill, full stop. Pris kan ikke brukes som en unnskyldning på at man ikke har satt seg inn i hva man kjøper.

Jeg ville bare påpeke dette.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Fett! Ringer du Bungie og sier ifra om at det er a-okay at de gir ut kartpakkene til Halo 3 på DVD til 600 spenn per stykk, siden det uansett er forbrukerens feil hvis de kjøper dem og føler seg lurt? Jeg tror de vil like det.
 

K999

Keystone State Of Mind
#75
Uansett så blir ikke spillet solgt til fullpris, hvis det skulle være så big deal. 449,- er veiledende pris.