Halo blir film!

#1
Jepp, ser ut til at det blir film av halo, sjekk denne URL-en for mer informasjon.
 

SHDR

Gullmedlem
#2
Men vet du ikke hvem Alex Garland er? Selv om The Beach ikke var totalt klassisk, var 28 Days Later ganske snasne saker, og bøkene hans er søte. Nå vet man jo ingenting om hvem som skal regissere spetakkelet, men med et såpass interessant navn som Alex Garland forbundet med manuset, kan jo ting funke fint. Mye bedre enn rottene som lager Doom, iallfall.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Jeg kommer aldri til å tilgi Danny Boyle og Alex Garland for at de markedsførte 28 Days Later… som en zombiefilm.

«Reinvents zombie horror,» my ass. Hvor i helvete var zombiene da?! :mad:


Men hadde ikke Bungie fortsatt en klausul om at de ikke ville selge rettighetene med mindre de fikk Ridley Scott som regissør? Ville ikke blitt overrasket hvis dette er enda et rykte.
 

SHDR

Gullmedlem
#4
Ridley Scott regisserer Halo den dagen Satan starter alpintsenter i hælvette. La meg se ... hvem er det realistisk at kan komme til å ville regissere den hvis noen hev den etter ham? I "Metroid av David Cronenberg"-ånden, kunne jeg godt tenkt meg å se Halo utspilt som et action-psykodrama, Master Chief som etter altfor lang tid i felten lurer på hva som egentlig er hensikten med handlingene hans, med Cortana som hele tiden forsøker å overbevise ham om at dette er riktig, mens han blir mindre og mindre sikker på om han bare innbiller seg hele Cortana, og (med litt Half-Life i bakhodet) begynner han også å tvile på hvilken rett han har til å utrydde en hel rase på grunnlag av noe han egentlig ikke vet om er sant. Given: dette må være en solo-effort à la Halo, heller enn Halo 2s storslåtte krig. Hvem skulle regissert dette? Vel, Thinaran mente James Cameron eller Ridley Scott. Jeg vet ikke helt hvem jeg mener burde gjøre den ... andre som mener noe om det?