Halo: Reach [360] [beta] [promp] [mountain dew] [nerder på internett] [56k velkommen]

D

Deleted member 91

Gjest
#1


Okei gutta, 3. mai blirre beta-ings for alle som kjøpte Halo 3: ODST. Hvem er gira? Det er jeg, det er jeg som er gira.

Dill:

- Dual-wielding er bortevekk
- Noen gønnere også, men så har vi fått noen nye istedet så det går greit
- Jo også finnes ikke equipment som bobleskjold og den slags lenger, istedet har man klasser med forskjellige evner, som f.eks Jetpacks, usynlighet, sprinting, etc.
- Yo Coaxce, what's killtacular mean?
- Ligner egentlig en del på Halo 1, blant annet med old-school medkit helsesystem
- Like that thing you do with underage teens, four in a row, four seconds between
- Matchmaking-infrastrukturen er ganske annerledes nå, med forskjellige tiers og masse styr for progamerne
- Her er en video:

[yt]ZUv98eWVnL0[/yt]

- Og her er banene man får spille på i beta'n:

Powerhouse


Swordbase


Overlook


Boneyard



La oss runke over Halo i denna tråden, også spiller vi sammen og skyter fyrer over internett når den launcher. Yes!!
 
#2
Moar like reach around, i ræva, amirite.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Bungie må være verdens største circlejerk.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Brah. Hvem var det som tæsja ODST egentlig? Jeg vet sheriffen (RIP RIP RIP), kak, oss to og Fetthesten alle repper, men jeg syns å huske et par til.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Blir nok bra dette. Jeg er med.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#10
Skaffet meg ODST kun fordi Erketor maste på beta-progaming-madness når tiden er inne. Ikke åpnet spillet enda, men så lenge jeg ikke trenger å ha spilt det, og dere stoler på jeg ikke er en svindler, er jeg med!
 
#11
Er det forresten noen som blir med på noen runder Halo 3 eller ODST som oppvarming til Reach? Jeg kan spille stort sett alle kvelder bortsett fra i kveld.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Men får du spilt på nett da?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Nei jeg vet det, siden du ikke har akseptert venneforespørselen min som er flere måneder gammel
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Da passer det jo fint at jeg er blakk. FKK. Kanskje jeg stjæler den fra jobben bare for å få betaen (hvordan funker det eksakt? Må bare ODST ha vært i trayet ditt en eller annen gang?).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Hvis Crackdown er en indikasjon så må du ha disken i maskinen og så gå inn på Marketplace, laste ned betaen, og så smelle inn plata hver gang du skal gejme.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
Eller så kan du gjøre som en million andre har gjort i natt, og gå til https://expertzone.microsoft.com/, late som du er en amerikansk Gamestop-ansatt (bare fyll inn masse piss), gjøre en sånn ODST-quiz som er pissenkel også fårru en kode. Eneste aberet er at du må være i statene for å kunne fullføre driten, så du får evt leke med Hotspot Shield e.l.