Halo: Reach [360] [beta] [promp] [mountain dew] [nerder på internett] [56k velkommen]

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Jeg gadd faktisk ikke gjøre det selv (fikk en amerikaner til å gjøre det for meg :gnoh: ), men den sjekker IP-en for å se om du er utenfor statene, så du kan f.eks bruke http://www.hotspotshield.com/ som jeg har hørt skal fungere ålreit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Testa det der akkurat, og... de er tomme for koder. Ikke gidd med andre ord. Var masse fjas og dill for å få det til, og det var bortkasta. :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Men okay, da har ODST-folket også fått beta, så sleng dere på. Jeg spiller nuh.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#24
Vet du... Jeg er faktisk ikke så gira.

Var dritpsyched forrige uke, men nå har jeg mest lyst til å spille Battlefield. Kan hende det endrer seg når Nicho kommer tilbakers.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#28
Microsoft eier Halo-franchisen såvidt jeg vet.

Bungie blir vel satt til å jobbe på MW3.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#29
Bungie and Activision are proud to announce Palo, a revolutionary new series in the bland brown corridor aliens invading shooter genre from the makers of the hit series Halo. Coming to all platforms in 2012.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Neinei. De tar samme navnet men bytter IP ved å dra et snedig triks og lisensiere Beyonce-låta ved samme navn.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Ok men da er jeg tilbake fra Helsinki så nå skal dette skje. Martin, koser du deg med spillet mitt?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#32
Haha. Det ligger på bordet. Skal prøve å sjofe i helga da bror, har ihvertfall fått rutern til Buggz oppe og gå, så får se.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#33
Ok men fuckshits, og da spesielt deg Martin, check it out: Archtor, kak og jeg skal gynge verdensvevet kl 21.00. Stikker ut for å stocke up på frossenpizza og energidrinker nå, for ikveld skal det fanden tute meg prompes.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Spiller noe mye bedre i helga, men er med til uka om dere tar en runde da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#35
Martin prata om at søndag var dagen, om du ikke er for sliten/dere faktisk er ferdige så er jeg med.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Fy fan, Kak, Archtor og jeg pulte så jævlig tidligere i kveld. Spilte tre-fire runder Invasion som ble slengt opp i kveld og tapte alle, Elites er så jævla underpowered der at det ikke er morsomt engang. Så kjørte vi litt Team Bag, og fikk opp 1 flag CTF på Sword Base hvor jeg klarte bl.a. dette:




(pulte hele det andre på et par sekunder, fuck yes)



No-scope headshot I LUFTA:::

38 kills, +18 i spread, dette spillet eier.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Ok gutta, dette skjer i dag. Forventer oppmøte fra samtlige her, siden hvem faen er det som gjør noe annet enn å prompe på en søndag.