Halo til DSen?

#5
ja, men hvorfor ikke. dette krever jo en enorm nedstilling på grafikk osv. men det KAN jo være sant. før det kommer noe ytterlig informasjom holder jeg det uansett for et rykte. Altså få formeninger, og små forventninger
 
#7
det ser litt for bra ut til at det skal være sant. Blir jo litt for morsomt å linke det med venner!!! gleder meg allerede *ops* ingen forhåpninger altså
 
#9
Jeg håper virkelig ingen tror på det der... <_<
 
#10
trur nok ikke det kommer til å skje når man tenker over at Bungie er eid av MS......og det er jo MS som eier X-Box......hadde vert fett om det hadde skjedd lixom men skal si meg enig i at jeg "trur det ikke før jeg ser det!"
+Tenk på Åssen Styringa på DSen hadde blitt.....Alle som har kjent på en DS skjønner at det hadde blitt rart!

Men Liker Tanken på Halo på no som jeg kan bære med meg:)
 
#11
Opprinnelig skrevet av Morbo+12.01.2005, 14.40-->
<!--QuoteBegin-Nanuk
@12.01.2005, 14.29
Her er det noen flere bilder



http://forums.gamespot.com/gamespot/show_m...18275790&page=0
162340​
Det oser "fake" av de bildene. De har klippet ut bilder bra Halo spillene, gjort dem litt kornete, krympet dem, og satt dem inn på en DS. Dessuten kjenner jeg igjen samtlige av bildene de har brukt til å manipulere boxarten.
162347​
[/b]
Skulle akkurat til å si det samme Morbo. Tror heller Halo vil få se dagens lys om/når MS selv lanserer en håndholdt spillkonsoll. Xboy anyone? :ler:
 
#13
Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman@12.01.2005, 14.44
+Tenk på Åssen Styringa på DSen hadde blitt.....Alle som har kjent på en DS skjønner at det hadde blitt rart!
162349​
Ja, for Metroid-demoen som fulgte med DSen er jo absolutt ikke bra. [/ironi]

MoFo2
 
#14
MoFo2.......Men på Metroid Prime må man ikke ha Så God aim som man må på Halo!
Halo må man Bevege seg å skyte samtidig.......trur det kunne blitt Vanskelig på En DS!
 
#15
Vel, jeg leste for noen måneder siden at Microsoft ville gjøre det de kan for at Sony skal fokusere mer på håndholdtmarkedet enn på konsollmarkedet, altså kunne det vært et lite sjakktrekk fra MS' side å lansere et såpass populært spill som Halo på DS. Det ville nok skapt litt panikktendenser i Sony-leiren.

Om jeg tror på det? Nei, og enda mindre etter at jeg så bildene på Gamespot-forumet...
 
#17
Opprinnelig skrevet av Excelsion@12.01.2005, 15.44
Microsoft har og sagt at de synes PSP er latterlig.
De har kanskje lyst til å hjelpe Ninty dytte de ut med et stoooort brak!
162383​
Tviler på Sony lar seg knekke bare fordi Halo skulle bli gitt ut på DS. PSP har jo store titler de også, som f.eks. GTA, Final Fantasy, Gran Turismo, Metal Gear Solid(Acid), Tony Hawk, NFS:U, WipeOut, Ape Escape, Syphon Filter osv...

Edit: Ja jeg vet det er bullshit eivind, men vi diskuterer det likevel ;)
 
#18
JAMMEN DET ER BULLSHIT FOR FAEN
 
#19
1. jævelig varmt sted.
2. Fryse over.