Halo til DSen?

Det kommer en FF tittel Til PSP og FF:AC Filmen Kommer i sånn Film Format på PsP`n så jeg trur nok Nintendoen kommer til å Få Beinhard Konkuranse av Sony Sin PsP........Alle Som har Spilt Final Fantasy VII mer en En Gang Kommer Til å Kjøpe Seg PsP!

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman+12.01.2005, 15.21-->
MoFo2.......Men på Metroid Prime må man ikke ha Så God aim som man må på Halo!
Halo må man Bevege seg å skyte samtidig.......trur det kunne blitt Vanskelig på En DS!
162368​
[/b]
Du har ikke spilt Metroid Prime Hunters, nei ...

For der kan man faktisk skyte og bevege seg samtidig - akkurat som i de fleste vanlige FPS. Og det fungerer faktisk utmerket på DS.

<!--QuoteBegin-(TS)SanDman
@12.01.2005, 16.15
Det kommer en FF tittel Til PSP og FF:AC Filmen Kommer i sånn Film Format på PsP`n så jeg trur nok Nintendoen kommer til å Få Beinhard Konkuranse av Sony Sin PsP........Alle Som har Spilt Final Fantasy VII mer en En Gang Kommer Til å Kjøpe Seg PsP!
162397​
Det kommer spill fra Sqare-Enix til DS også, deriblant en ny versjon (eller oppfølger) av Final Fantasy: Crystal Chronicles, og Final Fantasy III.

And by the way ... Hvorfor skriver du med stor bokstav foran nesten hvert eneste ord i setningen? Det er litt irriterende.

hadde vært jævla komisk hvis man kom løpende rundt et gatehjørne også møter man på en fiende og begge stopper opp i et par sekunder før man begynner å skyte..

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@12.01.2005, 16.16

For der kan man faktisk skyte og bevege seg samtidig - akkurat som i de fleste vanlige FPS. Og det fungerer faktisk utmerket på DS.
162398​
Har ikke det....men har Spilt Demoen!
er Et knall spill men Prøv å Skyt Head Shot mens du beveger deg!
Trur Du det hadde Gått på Halo? :tommelned:
Må ha Stikke for å gjøre det azz!
Hadde kanskje gått Vis man hadde Brukt touch Scrennen da!
Men da Hadde man ikke Fått Hoppa og Skytig samtidig!

Opprinnelig skrevet av (TS)SanDman+12.01.2005, 16.23-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@12.01.2005, 16.16

162398​
Har ikke det....men har Spilt Demoen!
er Et knall spill men Prøv å Skyt Head Shot mens du beveger deg!
Trur Du det hadde Gått på Halo? :tommelned:
Må ha Stikke for å gjøre det azz!
Hadde kanskje gått Vis man hadde Brukt touch Scrennen da!
Men da Hadde man ikke Fått Hoppa og Skytig samtidig!
162404​
[/b]
Nå har ikke jeg spilt MP: Hunters demoen, men de aller fleste som har testet den sier at styringen fungerer helt flott med den trykkfølsomme skjermen.

Og må man ha stikke for å kunne skyte headshots mens man beveger seg på Halo? Så det er altså ikke mulig på PC-utgaven? Snodig.. :doh: Og jo, du kan fint hoppe og skyte samtidig. Så vidt jeg har forstått må man på Metroid dobbelt klikke på skjermen for å hoppe, mens man skyter med L knappen (ved default) .

Men jeg tviler uansett på at dette er sant. Jeg ser ikke helt bort i fra at det kan dukke opp et Halo til DS en gang i tiden, men disse bildene er åpenbart falske.

Hadde sikkert blitt kult, men det er Microsoft og Bungie som har laget spillet. Blir litt feil å ha det på en konsoll fra Nintendo, liksom.

Det som hadde vært kult, er en konsoll lik DSen fra Microsoft. Same shit, different design. Bare bedre.

Liker forøvrig ikke DS. Synes den er stygg, men det chatte-greiene er fett. Også kul idé å ha to skjermer og touch-screen, men designet er.. stygt.

Spiller Halo til Pc og......men Føler ikke at man har den Samme Bevegelses evnen på Pc versjonen..........
Da blir det Granater man ikke kan kaste mens man beveger seg da.......er en knapp som blir borte vertfall......
for viss man skal styre med touch Scrennen så får man vell ikke trykt på R-trigger`n....
Trur Fremdeles det kommer til å Bli Merkelig å Styre men dere har vell kanskje noen gode Poeng!

Men det er jo ikke store Sjangsen for at det kommer ut på Nintendo uansett!
Husker rett før Halo(2) kom ut var det noen som skreiv et Sted at en Halo(2) Versjon Skulle Komme ut På N64........
Fikk meg en god latter når jeg så alle som trudde på han aZZ!

Hvordan er det mulig å skrive ord med stor bokstav, midt i en setning? Jeg blir GAAAAL!

Husker rett før Halo(2) kom ut var det noen som skreiv et Sted at en Halo(2) Versjon Skulle Komme ut På N64........
Fikk meg en god latter når jeg så alle som trudde på han aZZ!
Hvor skrev han det? Kan umulig ha vært på en side der folk har peiling.

Hehe det trur jeg nok ikke nei men det var på Sol sin side!
han Karn som Starta det heter Frank...........
Frank kan ikke være Eldre en 9 år azz
Fikk meg en god Latter av alle de som Trudde på det å.......hehe
trudde det var en Spøk først!

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@12.01.2005, 17.56
Hvordan er det mulig å skrive ord med stor bokstav, midt i en setning? Jeg blir GAAAAL!
Hvordan er det mulig å skrive et komma midt i en setning? Jeg blir GAAAAL!

Les Svarene. Tydelig at Fyren ikke har særlig Peiling på spill. Vet du hvor Han har Det fra?

Sorry, kunne ikke dy meg. Er i et veldig irretabelt humør, så jeg blir irretert over hver minste ting. Men går det ann å være så forbanna dum, og virkelig tro at det var den miste sjangse på at spillet kom til N64? Jeg klarer ikke å se det for meg engang.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Revan@12.01.2005, 18.04
Les Svarene. Tydelig at Fyren ikke har særlig Peiling på spill. Vet du hvor Han har Det fra?

Sorry, kunne ikke dy meg. Er i et veldig irretabelt humør, så jeg blir irretert over hver minste ting. Men går det ann å være så forbanna dum, og virkelig tro at det var den miste sjangse på at spillet kom til N64? Jeg klarer ikke å se det for meg engang.
162439​
For det første: irretabel?

For det andre: DET VAR ET RYKTE, OG MEST SANNSYNLIG EN DÅRLIG SPØK. Revan, ikke post mer.

Haha. Neivell, da må du vel ta pillene dine igjen.

Jeg synes ikke det så ut som en spøk, men for all del, det kan godt være det var det. Men jeg velger å tro at det ikke var en spøk inntil noen sier meg at det var det, og har fått det bekreftet av fyren. Du kan vel ringe ham, kan du ikke, Vanguard?¨

Du er så teit.

Nei, nå er det du som er teit, kjære deg.

Synes det hadde vært proft av MC å gjøre dette. Hvorfor? MC har ingen konsoler på håndholdt markede, og siden halo nesten ikke selger (tror jeg) så kan det lønne seg å selge et så bra konsept for en fet slump med penger. Den som sier at dette ikke vil gi sony et spark bak tar meget feil! Kjenner en haug med folk som ville ha kjøpt DS bare for denne tittelen. Det vil bli det beste linkespillet noen sinne på en hånholdt konsol, og når flere kjøper det, vil automatisk salget øke, når linkemuligheten vil øke. tviler på at mickrosoft har tenkt å bevege seg inn i dette markedet med det første (har jo ganske få lisenser som ville fungert skikkerlig pen håndholdt konsol) Dette er nok den beste måten å tjene penger for dem uten at sony får nytte av det. Men som sagt tror jeg ikke mickrosoft vill gjøre noe slikt. Foresten... er det ikke bilder fra både halo 1 og 2 der?

Halo på en håndholdt hadde vært tøft, men på DS kommer spillet aldri. Grunnen er ganske enkel. Skal Halo komme til DS, en nitendokonsoll, så er det M$ som bestemmer det. M$ har nettopp inngått en avtale med Gizmondo om å produsere spill til den, og derfor kommer ikke M$ til å lage spill til konkurrenten til Gizmondo. Faktisk har det herjet rykter om Halo på Gizmondo, og en M$-topp har "bekreftet" at det er svært sannsynlig at Halo vil komme til Gizmondo en gang i konsollens levetid, bare ikke akuratt nå.

Silly name aside, the Gizmondo boasts more features than PSP and DS combined (GPS, built-in camera, etc), and yet will be selling for a whopping $400 – a steep price by any standard. What’s more, the rumors of Halo Gizmondo are almost definitely false, originating from Tiger’s announcement that it had scored a major gaming franchise for its handheld (which turned out to be Sonic, not Halo).
det var sonic ikke Halo

Opprinnelig skrevet av smached@13.01.2005, 10.33
Halo på en håndholdt hadde vært tøft, men på DS kommer spillet aldri. Grunnen er ganske enkel. Skal Halo komme til DS, en nitendokonsoll, så er det M$ som bestemmer det. M$ har nettopp inngått en avtale med Gizmondo om å produsere spill til den, og derfor kommer ikke M$ til å lage spill til konkurrenten til Gizmondo. Faktisk har det herjet rykter om Halo på Gizmondo, og en M$-topp har "bekreftet" at det er svært sannsynlig at Halo vil komme til Gizmondo en gang i konsollens levetid, bare ikke akuratt nå.
162771​

Halo kommer ikke til Gizmondo!