Halo2 compo!?!

#3
10 poeng til deg, som fant ut av det. 10 poeng til Matti som aldri var i nærheten av å vite det :p
 
#4
Team Worthog - Revan/Revan92 og Andy92/Andy92

:flau:

Finner ikke på noe annet navn. Så det ble Team Worthog. Elsker den bilen.
 
#5
Heter ikke Andy92 Andy92 på spillegal også..?
 
#7
Mens jeg først er i gang; Matti, heter du Brunost lengre..?
 
#9
Når blir turneringen?

the lopps: loppelittletom FaithMeNoMore, og En annen idiot som ikke er med i spillegal (FaithMeNoMore guest) håper det ikke er nødvendig, ellers får jeg med med en annen
 
#13
Ace: Gjør det?

Baronen: Heter teamet hans Spectre? Nei, bare noe jeg fant på i slengen. Vet du hvorfor? Fordi vi kommer til å kjøre over dere, bokstavelig talt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Du er dum, du. Hahaha. Elites'a i Halo ofte brølte "wort wort wort!" når de kriget mot deg, derav ordspillet på Covenants versjon av warthogen, Spectre - Wort-wort-worthog. Skjønner du?
 
#15
Opprinnelig skrevet av Baronen@19.12.2004, 09.43
Du er dum, du. Hahaha. Elites'a i Halo ofte brølte "wort wort wort!" når de kriget mot deg, derav ordspillet på Covenants versjon av warthogen, Spectre - Wort-wort-worthog. Skjønner du?
151067​
Jeg er dum.....skjønte ikke den jeg. Men det jeg har hørt er at hele elitespråket er egentlig engelsk baklengs.....
 
#16
Opprinnelig skrevet av Black_Ni+19.12.2004, 11.04-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@19.12.2004, 09.43
Du er dum, du. Hahaha. Elites'a i Halo ofte brølte "wort wort wort!" når de kriget mot deg, derav ordspillet på Covenants versjon av warthogen, Spectre - Wort-wort-worthog. Skjønner du?
151067​
Jeg er dum.....skjønte ikke den jeg. Men det jeg har hørt er at hele elitespråket er egentlig engelsk baklengs.....
151077​
[/b]
Det er sant. Tar vi compoen i jula? Hvem styrer dette? Vi trenger ORGANISERING ffs. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#17
Det stemmer. Elites'enes språk i Halo 1 var opptakene av menneske-soldatene spilt baklengs og litt tregere, mens de snakker ordentlig engelsk i Halo 2.

Og ta det med ro, alle bortsett fra meg er dumme. ;)
 
#18
Samme om emnet forsvant ved serverbytte eller ikke.. Hadde det ikke vært for meg nå, hadde dette gått rett i glemmeboka. Men, hvis dere ikke vil, greit for meg. Hadde vært jøvla kult da. :)
 
#19
Det er ikke noe vits med cup. Alle vet jo at jeg og Insty vinner. Dere får diskutere hvem som kommer på andre, tredje osv. ^_^
 
#20
Baronen og eXpLoSeR styrer fra nå av.

SEND DEM PM JÆVLA HOMOUNGER. IKKE MEG.