Halo2 compo!?!

#41
du er unnskyldt
 
#43
Ja, hører dere? NÅ!
 
#45
Ja, fastsett en dato rundt neste jul og lag en ny liste over alle lagene..
 
#46
Hol kjeft n00b
 
#47
Opprinnelig skrevet av eivind2k@29.12.2004, 05.45
Hol kjeft n00b
154943​
"Hol kjeft n00b" som i "Hol kjeft n00b, vi holder på", eller "Hol kjeft n00b" som i "Hol kjeft n00b, få alle til å glemme denne compoen så ikke Brunosten og Arnis får sjansen til å dominere"? :ler:
 
#48
Hold kjeft.. n00bs. Ja, i flertallsform.

Eivind, du er jo så flink til å sette opp diverse ting. Sett opp dette og. Ellers gjør jeg det.
 
#50
Du er ikke med engang, så du kan bare holde kjeft. Greit? Ingen trenger de meningsløse kommentarene dine, hvertfall ikke på steder der du ikke er innblanda engang.

Er det så vanskelig? Få opp alle navna på gruppene, og hvem som er med, så finner vi en dag det passer.
 
#52
Opprinnelig skrevet av Revan@29.12.2004, 15.39
Du er ikke med engang, så du kan bare holde kjeft. Greit? Ingen trenger de meningsløse kommentarene dine, hvertfall ikke på steder der du ikke er innblanda engang.


155020​
Revan - Spillegals mest ubrukelige medlem.
 
#53
Du, jeg spammer hvertfall ikke. Er du med på dette? La meg få høre teamet ditt. Har du ingen? Nei vel, hva faen gjør du her i dette emnet da? Ikke trekk konklusjoner om andre som handler om deg selv. Virker litt dumt å skrive at jeg er ubrukelig, når jeg tross alt prøver å få igang dette greiene.

Men bra at de meningsløse, spam-postene dine holder emnet oppe, den skal du ha. Da ser kanskje Eivind at det er noen som vil at dette skal fungere.
 
#54
Opprinnelig skrevet av Neocon+29.12.2004, 17.25-->
<!--QuoteBegin-Revan
@29.12.2004, 15.39
Du er ikke med engang, så du kan bare holde kjeft. Greit? Ingen trenger de meningsløse kommentarene dine, hvertfall ikke på steder der du ikke er innblanda engang.


155020​
Revan - Spillegals mest ubrukelige medlem.
155107​
[/b]
Ikke tro at du er så langt under han i rekka...
 
#56
wow the comeback!

btw: Nytt emne er oppe nå, steng dette