Har du Canon speilrefleks?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#27
er nok vansklig å finne det settet der til 1500kr ,, Akkurat RC biler har jeg ikke vært borti, kjøpe en gang ei fjernstyrt "kjempe flue" som var på størelse med ei appelsin med 2 proppeler over som et helikopter og det var gøy i ca 30 min .. droner er vel kanskje litt funny men litt dyrt .. og så er det de RC tingene som bare blir kjeeempe fett :O ... hmm hmm .. øøøhm .. nei .. det der såg bare stress ut .. sånn som denne :

 
#29
tja er litt usikker på hvor mange jeg har i leiligheten men jeg tror det er 8 på soverommet som ikke er koblet til, 4 på gjesterommet ,10 i stua som er koblet til og 4 som ikke er koblet til og 2 i gangen.. og så har jeg 2 Cervin Vega AL 1000 i huse mitt :)
Har vel egentlig komplet 9.0 Dali surround anlegg om jeg vil .. og så har jeg 6 mission høytalere.. 1 spesiel Tandberg høytaler med egen forsterker, 3 Technics høytalere som er ganske tøffe og de andre husker jeg ikke hvilken merke de har .. 2 av dem er pa høytalere jaja ..
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#31
Har du bilder av de i stua?
 
#32

de øverste er dali og dem har jeg 4 av. Selger ikke de før jeg har noe å erstatte dem med og de nede er Technics som jeg tar frem når jeg må gjømme dem store høytalerene i stua xD
 

demake

Seksuelt godteri
#37
jeg har ennå ikke en sånn en
 

demake

Seksuelt godteri
#38
#39
har du 1200kr eller et ønske om å komme med et bud ? :p Er fult mulig å prøve før kjøp hvis du bor i oslo.. og om du ikke bor alt for langt unna galgeberg kan jeg svippe innom deg. her er en som ligner til 3000kr (nei det er ikke samme modell men de gjør teknisk sett ca det samme )
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.