Har du Canon speilrefleks?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
tja om den har din kontakt så må du kjøpe din til phono adapter.. koster 100 lapp de fleste steder https://www.elfadistrelec.no/no/lydkabel-stereo-din-pinners-phono-din-pins-plugg-rca-sokkel-200mm-goobay-avk-102-020/p/14610143?channel=b2c&price_gs=42.375&source=googleps&ext_cid=shgooaqnono-blcss&kw={keyword}&ext_cid=shgooaqnono-P-CSS-Shopping-NGRAM&gclid=EAIaIQobChMIhduW5pnJ6QIVieAYCh2SfAK7EAQYAiABEgIqM_D_BwE 50lapp der


Men har noen i tre fra ca samme tidsperjode som er litt mindre plastikk og litt mer tre og direkte drevet ... om du vil oppgradere.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#42
Ikke glad i adapter. Mister så mye av den autentiske lyden.

Men... Hvordan passer den med Canon kamera?
 
#44


apropo minijack... noen som trenger sånne ? de må loddes på... tar 200kr for lodding og 100kr for pluggen (ja du kan kjøpe løs plugg av meg)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#47
[kremt] Øhm. Strøken? [/kremt]
Riper på skjerm. Støv/flass i høytaleren til øret. Fettmerker på bildet som gjør det enda vanskeligere å se om det er flere riper?

Her tror jeg nok du må sette prisen ned litt for å få solgt ja.
Iphone 2.png

Iphone 1.png
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#50
Minner om at jeg fikk en iPhone 5 gratis av ExciteMike i 2013 fordi den hadde en sprekk i skjermen, så den prisen der er vel litt i overkant.
 
#52
Btw bryr folk seg om det er 32,60 eller 120gb modell? Har 9 til jeg skal skifte hovedkort på og vet ikke om jeg skal gidde å betale ekstra for 60 eller en liten formue for 120gb
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#55
Spørsmålet har vel heller ikke så mye å gjøre med Canon kameraer å gjøre heller?
 
#56
Spørsmålet du bør stille deg er hva folk skal bruke de GBene til, 5ern støtter opp til iOS 10, og Apple er vel nå på iOS 13.5.
 
#57
De jeg har er 5s og 6 og sist jeg sjekka fikk jeg en oppdatering for ca 1 mnd siden.. de funker helt fint som mobiler og det er kun noen få programmer som ikke støttes og jeg har ikke støtt på noen.. vipps, Netflix, Finn, alle netbankene og nettleserene funker så det holder for meg
 
Status
Stengt for ytterligere svar.