Har du hørt? To blir til tre

#43
Dette går til pusen min, du veit hvem du er :elsk:

Av og til har jeg lyst til å slå deg rett ned
Denge deg helselaus
Stå der og le

Av og til har jeg lyst til å trøste deg
Fortelle deg trygge ord som
Du kan stole på meg

Av og til har jeg lyst til å kysse deg til du dør
Til fitte leppene blir sår
Leke med dem til de blør

Men alltid

Vil jeg trøste deg etter at jeg har slått deg ned
Elske med deg etter du er ferdig med å sippe
Jeg vil alltid være her for deg
Når du både må bankes, pules, elskes og le


Hva sier du baby? Skal vi bli et spillegal par nå? Dropp han tettbygde karen du er med, så skal du og jeg rocke dette forumet sammen!
 

Sancti

Terrorkatt
#44
Denne er enten til meg eller Klaymen.
Hvis jeg tenner på mensen og liker å bli slått, så går jeg for Nilo? La meg tenke litt på det. Jeg har hørt ting om stellet til asiatiske menn som gjør at jeg må stille meg skeptisk, og siden jeg er meget generøs er jeg en av dem som automatisk inkluderer India og Pakistan når Asia blir nevnt. Du har noe å bevise først.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#46
Russel Peters har en teori om at folk med mindre kuk puler mer, fordi de legger mye mer innsats i det. Beviset er å se på de to største befolkningene i verden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Kakemann McTurbofres har en teori om at det der er ekte, uforfalska pisspreik, så veit dere det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Jeg har en teori om at du må skifte batterier i tolk-o-meteret ditt.
 

Sancti

Terrorkatt
#52
Yeti: fordi du kjenner mange med liten tiss betyr ikke det at ikke alle gulinger har det likevel. Doh.
 
#56
Litt som hvis FRP tar over makta i norge. Et stort antiklimaks og folk innser hvor mye tomprat det egentlig var i tida før.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#57
Tidenes antiklimaks, mener du?

EDIT: Hvorfor så sinna Martin? :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#58
Jeg sa jo det. STIKK. A.

Til Klaymen altså. Ellers har jeg ikke gjort noen lovnader whatsoever, så Frenzys metafor er ALVORLIG FLAWED. Omtrent som ræva til mora hans etter jeg er ferdig med a.