Har du hørt? To blir til tre

Sancti

Terrorkatt
#1
Da jeg så meg i speilet i dag morges oppdaget jeg noe skikkelig rart; jeg var plutselig blitt forumsjef på Spillegal. Jeg fikk beskjed av Endre om å presentere meg, sånn i tilfelle den nyere generasjonen SG-ere ikke har den fjerneste anelse om hvem jeg er.
Det er ikke så mye spennende å fortelle, men jeg bor i London, spiller litt, skriver litt og forsøker å få lang e-penis. Jeg skal bli noe innmari spennende når jeg blir stor. Sånn ellers deler jeg leilighet med SHDR, Libresse og katten Bruno.
Interesser: Hester, venner, DEG!!!

Uansett, mine fritidssysler er ikke så veldig viktige, noen lurer sikkert mer på hvorfor i alle dager jeg er forumsjef. Og hvorfor nå? Igjen?
Denne gangen føler jeg meg sånn passe sikker på å ikke bli kuppet av Alex, så jeg gir det et nytt forsøk. Jeg er blant annet her for å ta tak i et par ting jeg savner fra fra gamle dager, og forhåpentligvis også bidra til å øke trivsel og aktivitet på forumet. Spillegal er en av tingene jeg ikke har klart å legge på hylla selv om jeg har vært fraværende og uten internett det siste året, og jeg har vel nettopp innsett at jeg sikkert blir værende til jeg er gammel, trist og grå og ikke har noen levende venner igjen i hele verden. Jeg aksepterer min skjebne og ser frem til å bli en del av kinderegget sammen med Nicholas og Yetipants.
Hei igjen, Spillegal. :elsk:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
The forumsjef is dead, LONG LIVE THE FORUMSJEF! *skåle*
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Moro. Velkommen tilbake!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Tre forumsjefer detta må være noe KGB eller mafian opplegg.

Hjertelig velkommen tilbake Siri, det er sjefsmøte (kodenavn for gruppesex hehe) første søndag i hver måned. ^^
 

Jante

privileged CIS shitlord
#10
Og her trodde jeg dere skulle spawne en mini-SHDR og greier. SKUFFA!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Hahm første jeg tenkte var art Sirir var på tjukka,men jeg haer allerede old.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Så! Hva skjer med Riou? Hurra osv!
 
#14
Ja, det var så rart å endelig stå her, naken på soverommet til Sancti. Det var gått
nesten to måneder siden "Take me Negro Nilo ...." havnet i innboksen på Spillegal. Vi hadde utvekslet mange hete PM'er siden den gang, og kåtet hverandre opp med spillsamlingen våres.

Sancti lå på sengen, godt surret fast på hender og føtter og med bind for
øynene. Jeg var så klar....Øynene mine gled nedover kroppen hennes og enda lengre ned mot den PS3'n som lå under senga....

Jeg visste hun hadde gjemt kontrollen et eller annet sted. "For en tease" tenkt jeg høyt. Jeg strøk forsiktig fingeren min inni skuffen hennes, senteret for kåtheten hennes. Jeg fant den, men jeg skrudde ikke PS3'n på. "Nå er det min tur til å være tease" sa jeg ikke høyt.

Jeg gikk inn på kjøkkenet, fant noen isbiter og på veien tilbake tok jeg med
et stearinlys som stod og brant. Lydløst snek jeg meg inn igjen på
soverommet. Hun ante ingenting.

Så var det på tide å ta frem "SHDR", favoritt kontrollen hennes, som overraskende nok kunne vibrere og den var kliss våt.

Svette "tenkte" jeg, men fittesaft mente jeg...

I det jeg skrudde den på, spredet summingen av vibrasjonen i hele rommet, og Sancti viste akkurat hva som skulle skje...

Jeg håpet naboene sov godt, for ellers ville det bli en søvnløs natt for
dem. Dette var jo tross alt bare forspillet....

2 be continued!
 

Sancti

Terrorkatt
#15
Åh, Nilo ... hva skal jeg gjøre med deg?

Sånn ellers: Det er ikke noen stor fare for familieforøkelse på denne kanten med mindre nykommeren har pels.
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Mm, alt som kan gjøre meg lykkelig her i verden er en rynkete, rosa baby i ulvekostyme.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#19
Jeg var faktisk helt sikker på at Erlend hadde smellt deg på tjukka da jeg så emnetittelen. Men grattis ja. Du får en Fosters av meg i kveld!