Har du skills i GH3?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
Seriøst, hvordan skal man kunne forklare en idiot grunnene til at han er en idiot? Du oppfører deg som en overentusiastisk tolvåring, og formulerer deg/staver som en også. Skulle tro du ble mishandla hjemme.
 
#26
Martin blir eid av Denato, dette er dagen.
 
#27
Denato, det er tider da man snakker og tider da man holder kjeft.

Problemet er att du ikke vet når de forskjellige tidene er.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#28
Jeg elsker Denato.
 
#29
Hazen, du kan egentlig bare late som om Martin snakker til deg, fordi du spiser også kukk til frokost.
 
#35
#36
DERE plager folk med en hoven "vi vet best" holdning og dere pisser på alle som har en alternativ mening eller ikke skriver perfekt.
Dere lever av en patetisk hobby som består av å provosere folk for å så drite de ut.

Det er ingen hemmelighet, og dere vet det selv. Det er lett å være dick når man sitter hjemme foran pcn sin, men få av dere ville gjort det samme IRL.

Å ja, du er så søt når du prøver å provosere meg via å refere til en tråd jeg startet med en teori som var så spinnvill og detaljert att den fortjente og bli snakket om og plukket fra hverandre fordi mange faktisk tror på sånt. Jeg tror ikke på noe som helst før jeg ser det selv, men jeg syns slike teorier serverer meg underholdning og derfor håpet jeg på att noen andre syns det samme. Det er nok av folk her som deler meningen min om de "øvre" her men få gidder å si det fordi dere kommer bare til å jatte videre, kalle meg "Nigger" eller banne meg fordi jeg ikke bøyer meg i støvet av deres prakt.
 
#39
Ok guys, men det som skjer nå er att de kommer til å sammenligne oss og så si att vi er idioter sammen, selvfølgelig på en veltalt og gjennomtenkt måte. Da er de "vunnet" tror de.

Sånn funker det her, og det vil nok alltid være.

Det er ikke noe man kan gjøre med sånne folk, så det er bare å ignorere de og gå videre uten å la seg provosere.
 
#40
Ok guys, men det som skjer nå er att de kommer til å sammenligne oss og så si att vi er idioter sammen, selvfølgelig på en veltalt og gjennomtenkt måte. Da er de "vunnet" tror de.
Puh! they can eat my ass.
De er bare noen "tøffinger", det er de som er noen idioter, faktumet er at de tror de eier dette forumet her, og tror de kan behandle oss som om vi skulle vært en utedass