Har du skills i GH3?

#41
Ok guys, men det som skjer nå er att de kommer til å sammenligne oss og så si att vi er idioter sammen, selvfølgelig på en veltalt og gjennomtenkt måte. Da er de "vunnet" tror de.

Sånn funker det her, og det vil nok alltid være.

Det er ikke noe man kan gjøre med sånne folk, så det er bare å ignorere de og gå videre uten å la seg provosere.
joa, seff! men klarer ikke la vær å plage dem mer
 
#42
Altså de reagerer ikke totalt uten grunn som oftest, nå har du hatt veldig sprø grammatik og startet litt mange tråder osv. Så jeg skjønner greia. Men de kunne bare vært vanlige folk og sagt ifra skikkelig om hvordan de liker å ha det her på forumet. Men bare la det gå nå folkens, så går det nok fint.

Det er faktisk mange her på SG som er kjempeartige, hyggelige og flotte folk. Les litt rundt så finner du fort ut hvem de er.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#44
DERE plager folk med en hoven "vi vet best" holdning og dere pisser på alle som har en alternativ mening eller ikke skriver perfekt.
Dere lever av en patetisk hobby som består av å provosere folk for å så drite de ut.

Det er ingen hemmelighet, og dere vet det selv. Det er lett å være dick når man sitter hjemme foran pcn sin, men få av dere ville gjort det samme IRL.

Å ja, du er så søt når du prøver å provosere meg via å refere til en tråd jeg startet med en teori som var så spinnvill og detaljert att den fortjente og bli snakket om og plukket fra hverandre fordi mange faktisk tror på sånt. Jeg tror ikke på noe som helst før jeg ser det selv, men jeg syns slike teorier serverer meg underholdning og derfor håpet jeg på att noen andre syns det samme. Det er nok av folk her som deler meningen min om de "øvre" her men få gidder å si det fordi dere kommer bare til å jatte videre, kalle meg "Nigger" eller banne meg fordi jeg ikke bøyer meg i støvet av deres prakt.
u mad
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#45
Det er lett å være dick når man sitter hjemme foran pcn sin, men få av dere ville gjort det samme IRL.
Du skal se meg når jeg er på byen. Det er et under at jeg aldri har blitt banka.

Ok guys, men det som skjer nå, er att de kommer til å sammenligne oss, og så si att vi er idioter sammen, osv.

Selvfølgelig på en veltalt og gjennomtenkt måte.

Så sånn er dett.

Da er de "vunnet" tror de.

Sånn funker det her, og det vil nok alltid være.

Men men.

Det er ikke noe man kan gjøre, med sånne folk, så det er bare å ignorere de, og gå videre uten å la seg provosere.

Dere kan forresten stappa huene deres opp i fitta!

Med vennlig hilsen,
Puh! they can eat my ass.
De er bare noen "tøffinger", det er de som er noen idioter, faktumet er at de tror de eier dette forumet her, og tror de kan behandle oss som om vi skulle vært en utedass
FITERIA NESTE.
 

demake

Seksuelt godteri
#49
bookmark'd

Det er denne tråden som er startsiden min.
 
#53


(Er den Nemi-stripa for reeeaal?)
 

Sancti

Terrorkatt
#54
Tråd leverer. Tråden er en metafor for SG.
 
#55
Man bør lese gjennom heile forumet før man responderer her tydeligvis. Min første reakson på sirkusmartin var ca "OMGWTF I HELVETE er galt her??"

Greit, fyren starta mange tråder tydeligvis, men kvifor såpass bananas reakson? Virker absurd på meg. Og så spør sirkuset om Denato ble mishandlet som ung? Det virker som du har skumle problemer, Martin..


edit.
Las gjennom trådene til Denato, og vel.. Rage ivei Sirkusmartin. Du Denato, ro deg litt vær så snill? Du lager LITT for mange poengløse tråder med innhold du lett kunne fulgt opp i allerede eksisterende tråder. Dette blir for mykje halvhjerta nonsens.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#60
Ræl, RÆL against the dying of the light.