Haumarush (WoW-emne)

Opprinnelig skrevet av Seadog@11.09.2005, 19.34
Stigasingh, altså Alice her på forumet er snart 40-50 :)
Og NukleuZ, du er langt ifra level 40-50 =D
260378​
hahaha ops :flau:
Jeg har nesten noe å skylde på iaffal :p
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@11.09.2005, 19.34
Stigasingh, altså Alice her på forumet er snart 40-50 :)
Og NukleuZ, du er langt ifra level 40-50 =D
260378​

Seadog er så søt. Vi har kvestet masse sammen. Han hjelp meg til og med med tre cathedral runs rett etter hverandre så jeg skulle få Mograine's Might (Fikk den jo aldri da, men allikevel). Men så fikk jeg den neste dag.

Kairne er søt. :kos:

I går, når jeg satt å spilte, fikk jeg plutselig en melding om at playtimen min ekspirerte innen 30 minutter. Er det vanlig å få såpass kort varsel? Må si jeg synes det var litt slemt av blizzard :ehm...: .
 
er jo alltid gøy å hjelpe andre folk fra SG da :D

Skal hjelpe Karien en del nå med å farme til mount. Han mangler enda en del cash.

yay. blir GARANTERT Sergeant på hauma nå :D har 5k+ i honor :p
 
5k honor er ikke spesielt mye ...
 
Jeg <s>drop</s>* 50k honor på en dag i wsg.
I AV gikk det som regel i 30k pr dag

*fikk.

Hvorfor i helvete skrev jeg drop der?
 
Ja, det kan du lure på.

Uansett, bare å vinne AV er 10k honor. EN wsg win = 2k honor
 
Får du ikke like mye honor for en vinn på lav level? :eek:

Har aldri pvp'a mye på lav level

Redigert: Er ikke en WSG 1600 honor? /pirke
 
Nope, det er rundt.. 240 honor per win på 31-40 i allefall, vi vant 5 av 6 omganger eller noe. Husker ikke helt hvor mange omganger vi tok, men ganske mange i allefall.
 
Liek.. Noob?
Den duelen var pure flaks. Du fikk en homofil start med critt windfury, og det svir pung skal jeg si deg.

Anyways, kommer vi in på Haumarush snart? :S


EDIT: Ey.. Du kunne ikke vært level 29, for jeg husker at du fikk en hælvete's windfury greie. Og den får du på level 30. Du hadde IKKE tatt meg uten den.
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@12.09.2005, 17.07
Liek.. Noob?
Den duelen var pure flaks. Du fikk en homofil start med critt windfury, og det svir pung skal jeg si deg.

Anyways, kommer vi in på Haumarush snart? :S


EDIT: Ey.. Du kunne ikke vært level 29, for jeg husker at du fikk en hælvete's windfury greie. Og den får du på level 30. Du hadde IKKE tatt meg uten den.
260623​
Hm. Det stemmer. Men det var i hvert fall 3 lvler i forskjell. Og jeg fikk tatt rundt 95% av livet ditt. Praktisk talt my win. :pirat: :zorro: :julenissen: :trollmann: :svette:
 
Opprinnelig skrevet av Seadog@12.09.2005, 17.30
Fikk du all den honoren i går, da vi var i WSG? :O
260607​
var jo i WSG hele lørdan oxo. fant ut at:

Grunt: 2000 honor
Sergeant: 5000 honor
First Sergeant: 10000 honor

osv. så jg håper jeg har nok til rank:3
 
Men først så bør WoW komme opp igjen. skjekka på WoW forumene og de sier at mellom kl.19 - 19.30, så er de tilbake igjen ;)
 
Det suger :S
Gledet meg til og kommer hjem fra skolen og sette meg ned og kose meg med wow, og farme litt gull og honor. Men neida :(
 
Opprinnelig skrevet av Citan+12.09.2005, 17.52-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@12.09.2005, 17.30
Fikk du all den honoren i går, da vi var i WSG? :O
260607​
var jo i WSG hele lørdan oxo. fant ut at:

Grunt: 2000 honor
Sergeant: 5000 honor
First Sergeant: 10000 honor

osv. så jg håper jeg har nok til rank:3
260642​
[/b]
Dette stemmer nok ikke.
Det er ingen klare tall på hvor mye honor som skal til for en ny rank, det har med hvor mange aktiver pvpere det er på serveren, og hvor alt har med % av dette å gjøre.