Haumarush (WoW-emne)

Ganka jeg han?
Når da? :p

Btw, banka en level 31 mage i går, i duskwood (er der og tester nye øksa og Windfury for tia) Med en runde attacks, windfury hit + critt og frost shock = dø gnome mage :D

Hvor holder du til fortia Hakara? Og ikke join Grammarpolice, da må jeg ganke deg:p

Ikke bare du som gjorde det, du og en til.

Jeg er i paradox, en mer middels guild som har det morro istedet for å fokusere på å være best :>

I dag dro jeg til XR med min lvl 2 gnome rogue "gonnapokeya" og spamma /poke macro'n min. ^_^

Sikkert Jay. Han er skikkelig dust.
Ordentlig taper, men jeg bare traff han der, så hvorfor ikke
:p
Alpha Clan har forandret seg litt, vi har ryddet litt opp i guilden, ved, og fått en bedre balanse på guilden. Vi har det mye morro :)

Legg meg til lista.

Navn: Variabel
Level: 2
Rase: Troll
Jobb: Rogue

Har en annen character på "Ravencrest", så jeg vet ikke hvor mye spilling det blir med "Variabel" charactern.

Jeg HATER folk i "Alpha Clan" fy faen for en gjeng med suppehuer. De jeg har møtt hittil er tullinger som ikke tenker. Hvorfor skal folk angripe alt de ser på en pvp server? I dag gikk jeg ned fra 20k xp i timen til 12k xp i timen fordi jeg måtte vise både en Warrior, priest, mage og shaman hvem som er pappa, og jeg viste dem hvem som var pappa for å si det mildt.

Seadog, du kan hilse og si at jeg grinder trolls i hinterlands, og angriper ingen uprovosert.

Eivind 35-40 Nelf rogue

Går ikke an og gå rundt på en pvp server uten og bli drept av en høyere level fyr som løper forbi deg. Det er i allefall skjeldent. Uansett så er ikke Alpha noe værre en andre.

Level 32 nå btw :p

Lvl 20 nå, eide lvl 24 rogues og warriors i duel som lvl 18.
Alpha clan er koselige, men føler at jeg må drepe alle jeg ser av de....så fort jeg kommer meg opp i lvl, men bruker for mye tid på duels :<

Er lvl 28 nå. skal dinge 30 i dag, håper jg ^^

Novastrum

Feminist-elitist
Laget en Troll shaman på Haumarush idag. Level 9 nå, regner med å dinge 10-13 imorgen/til imorgen. Navnet er Novastrum.

/add to kill on sight list

Seadog. Det handler om å bruke huet. Om du skal løpe bort, drepe et par (8/9 troll) gjøre ferdig en Q, så stikke. Hva er raskest, drepe en lik lvl rogue som grinder der, og få han pissed på deg, eller lah an være. Jeg har en fin regel jeg liker, dreper du meg en gang dreper jeg deg 5 :)

Men.. Vis denne personen da dreper deg, så er det ikke sikkert du greier og drepe han 5 ganger.. Hva gjør du da? :p

Neida, bare kødder. Det er opp til vær enkelt.. Jeg dreper folk som ypper, driver og kødder og er dummet i huet.Og vis jeg føler for det.. Random alliance jeg støter på, gjerne en litt høyere level for litt ekstra utfordring.

Særlig sånne som denne gnomen jeg støtet på i dag, hjalp han med en mob, etter det var ferdig charget han meg og ropte på 35256 andre.

Fikk hevnen min da.. :djevel:

I dag har jeg vært sløv, har ikke fått en eneste level :(

Natt :zzz: , har jobbet i hele dag. Er trøtt :p

Det er ikke så lurt å drepe rogues ... vi ganker dere bare tusen ganger tilbake.

Rogues do it from behind?

Det er roguen som avgjør om det blir happy questing eller massive corpse run.

Som oftest venter jeg til greifern angriper en mob, voldtar han totalt, så /spit

:)

Og en combat rogue er grådig overpowered på lav lvl. Med Riposte (disarm) og SM macen som gir meg 300 SS critts, går de fleste fort ned.