Hitman: Blood-Money.

#1
Agent 47 blir aldri lei av å drepe, og denne gangen jobber han som frilanser.



I Hitman: Blood Money har Agent 47 blitt tvunget til å forlate ICA (organisasjonen han jobber for, ikke den svenske matvarekjeden). Det virker nemlig som en større og farligere organisasjon har bestemt seg for å ta over leiemorderbransjen, og i stedet for å utkonkurrere ICA på markedet velger de å drepe de ICA-ansatte leiemorderne én etter én. Agent 47 skjønner raskt at han kanskje er nestemann på listen, og flykter derfor til Amerika, hvor han beslutter seg for å bli selvstendig næringsdrivende.

I Hitman: Blood Money jobber du for kontanter og får belønning for hvert mål du tar ut. Disse pengene må du bruke på nytt utstyr som kan hjelpe deg videre i kampanjen. Spillet bygger på en ny versjon av IO-Interactive sin hjemmeproduserte Glacier-grafikkmotor, og kommer til PS2, Xbox og PC til våren. Janos Flösser, sjefen i IO-Interactive forteller:

- Vi har brukt mye tid på å utvikle den nye versjonen av Glacier-motoren, og kan derfor implementere mange nye og spennende funksjoner. Kvaliteten på både grafikken og den kunstige intelligensen overstiger forventningene våre, og kombinert med en gripende historie og introduksjonen av en rekke nye karakterer får vi det som etter alt å dømme vil bli det beste Hitman-spillet så langt.


Noen Som gleder seg?
Det gjør jeg. :)
 
#3
4. spillet på fire år, lukter litt EA-aktig overdet. Så langt synes jeg at hvert nye spill i serien har vært hakket laver enn forgjengeren(e). Men jeg har likevel kost meg med alle tre sålangt, og ser frem til dette spillet også. Men oppsumert, håper de bedree seg litt fra contracts.
 
#4
Jeg syns Hitman 1, var det beste! ser ikke så frem til dette spille. Men høres veldig spennende... :tommelopp:

Skal ha Splinter Cell 3.
 
#5
Det ser ut til at de har forbededret det svakeste leddet i Hitman-serien, nemlig AI-en. Høres bra ut med ny motor også, tror nok dette blir bra.
 
#6
Jeg er fan av både Hitman 1 og 2 så dette gleder jeg meg til.
Får bare håpe de virkelig har forbedret AI-en og at det ikke er noe de bare sier, siden AI-en var det dårligste med de forrige Hitman spillene.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#7
Opprinnelig skrevet av smached@08.11.2004, 13.06
Så langt synes jeg at hvert nye spill i serien har vært hakket laver enn forgjengeren(e)
131918​
... Du kan ikke seriøst mene at du synes Hitman er bedre enn Hitman 2? Hitman er et av de mest urettferdige, frustrerende drittspillene på jordas overflate. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk mission failed fordi lik fløt vekk fra der jeg la det.

Og, Hitman 2 er litt homo i mine øyne. Greit at det ikke skal være lett, men det å ikke kunne løpe mens en er i forkledning er intet annet enn kjedelig og unødvendig.

Hitman 3 derimot, det storkoste jeg meg med.
 
#8
Og, Hitman 2 er litt homo i mine øyne. Greit at det ikke skal være lett, men det å ikke kunne løpe mens en er i forkledning er intet annet enn kjedelig og unødvendig.
Alle andre sivile går normalt, mens en annen springer i mengden. Det er logisk da etter min mening. Skal ikke akkurat stikke deg ut når du er i forkledning. Halve poenget jo!

Nei, gleder meg til dette spillet. Hitman serien kommer jeg neppe til å slutte å spille. Om det så ble EA-aktig oppgulp. Noe spesielt med den feelingen, å kunne være en leiemorder :D

Ny AI er velkommen. Litt for lett å kunne spasere rett forbi fiende, bare ved å gå med ryggen til. Nei, håper på bedre AI og flere muligheter. Vanskelighetsgraden bør være den samme, skal ikke være piece of cake å ta ut mafiasjefer med x antall livvakter heller da :p
 
#10
Nei. Kan være jeg kjøper SC3 når det kommer, men Hitman er rett og slett for kjedelig, som MattMan sa. Du kan skyte deg gjennom alle banene, og det gjør at hele spillopplevelsen synker.
 
#11
Jeg Har ikke prøvd Hitman 1 eller 2 men jeg synes hitman 3 og hitman contracts er bra.
Håper dette spillet er litt vanskligere en dei andre synes det er litt for lett og klare Silent asassion eller hva det hetter.
Klarte alle missionene på det jeg :rulleøyne: .
Hvor jeg såg om dette?
Her: Hitman

:)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hehe, hitman 3 og hitman contracts er det samme spillet da :p Selv har jeg altid likt Hitman spillene, og jeg syns fortsatt at Nr 1 var det beste spillet i serine. Også kommer nr 3, siden jeg syns det er /var bedre en nr 2 :p Men jeg syns det er litt teit at de har forandra noen av brettene i Hitman 3, som du også var på i Hitman 1. Særlig det hottel brettet!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#14
Revan: Hitman er kjedelig, men SC-spillene er artige? Splinter Cell er uten tvil det minst fengende homo-spillet jeg har vært borti. Altså... det er totalt blottet for alt underholdende.
Jeg kunne ikke vært mer enig. Splinter Cell er et av de minst morsomme spillene som finnes.

"Hei, se på meg! Jeg har fint lys!"
 
#16
Opprinnelig skrevet av Nabbe+09.11.2004, 02.36-->
<!--QuoteBegin-smached
@08.11.2004, 13.06
Så langt synes jeg at hvert nye spill i serien har vært hakket laver enn forgjengeren(e)
131918​
... Du kan ikke seriøst mene at du synes Hitman er bedre enn Hitman 2? Hitman er et av de mest urettferdige, frustrerende drittspillene på jordas overflate. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg fikk mission failed fordi lik fløt vekk fra der jeg la det.

Og, Hitman 2 er litt homo i mine øyne. Greit at det ikke skal være lett, men det å ikke kunne løpe mens en er i forkledning er intet annet enn kjedelig og unødvendig.

Hitman 3 derimot, det storkoste jeg meg med.
132417​
[/b]
Jeg synes sånn rent gamplaymessig har oppfølgerene vært litt svakere. Vi er kanskje inne på det samme, likevel, men ulikt synd på det. For jeg mener hitman 2 var lettere, og 3'eren var rett og slett for lett, etter min mening. Jeg gjennomførte det spillet på en ettermiddag, vel å merke på normal vansklighetsgrad, angre på det nå, skulle fått for hard. 1'ern derimot, det var utfordredne og morro det.
 

SHDR

Gullmedlem
#17
ARGHH. Sorry Nabbe, jeg klarte å drepe posten din i et desperat forsøk på å quote den. :flau:

Det han sa var at han likte Hitman-spillene, samtidig som han irriterte seg stort over feilene og de mange dårlige beslutningene i spillet, som at 47 kunne forkle seg som japansk livvakt uten å bli gjenkjent, men ikke kunne løpe uten å bli skutt på stedet. Han mente videre at Revan hadde dårlig smak, siden Revan liker Splinter Cell, et spill totalt blottet for moro.

Jeg sier meg helt enig. Splinter Cell er homo. Fullkomment utrolig lite moro. Men Hitman er jeg ganske glad i; eier de to første spillene, men har ikke sett noen grunn til å spille Contracts. Splinter Cell må dø.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Revan@09.11.2004, 22.18
Nei. Kan være jeg kjøper SC3 når det kommer, men Hitman er rett og slett for kjedelig, som MattMan sa. Du kan skyte deg gjennom alle banene, og det gjør at hele spillopplevelsen synker.
133056​
Det fete med spillet er jo å forsøke å få SA. Missa pointet elle'?
Digger Hitman rått. Og Splinter Cell. Men så synes jeg stealth er kuult og.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Revan@09.11.2004, 22.18
Nei. Kan være jeg kjøper SC3 når det kommer, men Hitman er rett og slett for kjedelig, som MattMan sa. Du kan skyte deg gjennom alle banene, og det gjør at hele spillopplevelsen synker.
133056​
Da har jeg et koselig lite tips til deg: Ikke spill på "Easy" eller "Normal", spill heller på "Hard", da dør du raskt hvis du prøver å skyte deg gjennom banene.