Hitman: Blood Money

SITAT(Pal @ 27.05.2006, 20.05) 6136
Jeg hadde egentlig avskrevet dette spillet som et siste sprell fra en langt på vei døende serie... Er det nummer fem man har kommet til nå? Spilte både en og to ganske aktivt, og tre litt midnre aktivt. Har på en måte fått inntrykk av at dette spillet er hele den samme greia om igjen. "Åh, jeg må jo selvfølgelig kvele en av kelnerne og snike meg inn bakveien... Kanskje denne giften kan brukes til noe, nå som jeg er inne på kjøkkenet?" osv. jeg ahr for så vidt hatt det festlig med serien, men det er begrenset hvor mange ganger jeg gidder å slite meg igjennom dette. Men dersom folket mener dette spillet tilfører noe nytt, så virker det absolutt fristende. Likte dette med at sniking og stillhet belønnes.

PS: Er forresten av de som starter missionet på nytt hver gang noen ser meg.
[/b]
Ja, det gjør jeg også. I Hitman streber jeg etter perfeksjon, gjør spillet mer fun B)

Kjøpte det i dag til Xbox 360, og spilte litt før jeg stakk på fest. Hittil virker det som det er det samme som før, bare med noen nye finesser. Men jeg kan ikke nekte for at jeg synes det er stilig, og jeg tror jeg kommer til å legge en del tid i det. Når jeg har prøvd ut litt mer skal jeg komme med et skikkelig førsteinntrykk iallfall.

holder på og laster ned demoen as we speak =) Hørt mye bra, og en del dritt om det, men om det er bra eller ikke, bestemmer jeg :D

Lodin

Der Waaaah
Når det gjelder første oppdraget trenger man ikke følge beskjedene man får. Det er bare hint som er der for å vise fram hva man kan gjøre i spillet.
Selv kjørte jeg gjennom hele greia første gang ved å drepe stort sett alle jeg kom over med kniv. I avisa stod det noe om at de trodde det var en gal kokk som hadde vært på ferde. :p

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe, har fått skaffet meg dette spillet selv, og jeg syns det er ganske så artig, selv om jeg bare har kommet til oppdrag 3, i Operaen ;) Også prøver jeg faktisk og litt mere i stealth denne gangen og ikke drepe alle jeg ser. Men fikk dessere drept en god del folk i første oppdrag, siden jeg glømmer og save, og gjørde en stor feil :p

Men i det andre oppdraget så er jeg ganske så fornøyd, drepte du 4(2 av dem skulle man drepe), men fikk fyrt av litt for mange skudd, men skøyt heldigvis ikke de jeg skulle drepe da, tokk de ned rolig for dage.

Syns foresten det med avis greiene er ett artig påfunn, er artig og lese om seg selv, og for min del, så sier avisen/e at dette dreier seg om en proffesjonel type, og ikke en vanlig morder hehe.

SITAT(Killahead @ 28.05.2006, 12.44) 6258
Lastet ned demoen fra marketplace og ble ikke imponert, denne serien gjentar seg selv nok engang med dette spillet, bedre grafikk er ikke nok.
[/b]
Det nytter ikke å bare vurdere ved å ha spillet demoen. Det gir et feilaktig bilde av dette spillet.
Det er desverre tilfellet med mange demoer, de viser ikke nok til å lokke oss med et kjøp.

Trodde det var meningen det, at demoer skal lokke til kjøp. Hvis ikke demoen klarer det, så gidder ikke jeg å kaste bort 600 kroner på et spill som kanskje er bra..

D

Deleted member 91

Gjest
Da er du strengt talt en idiot, Revan. Bare fordi utviklere ikke tar seg tid til å lage en demo som appelerer maksimalt til alle, betyr ikke det at spillet er dårlig.

Lodin

Der Waaaah
Pøh. I våre dager er vi heldige om vi i det hele tatt får en demo.
Husker til det første Hitman ga de ut en demo med to brett og begge var modda spesielt for demoen. De tok to vanlige baner og la på litt ekstra våpen og kos. <_<

SITAT(Nicholas @ 28.05.2006, 17.08) 6307
Da er du strengt talt en idiot, Revan. Bare fordi utviklere ikke tar seg tid til å lage en demo som appelerer maksimalt til alle, betyr ikke det at spillet er dårlig.
[/b]
Jeg bare sa min mening, jeg vil helst være sikker før jeg kjøper et spill til 600. Og hvis ikke demoen fenger meg, hvordan kan jeg da vite om spillet vil falle i smak?

Ja, det er en synd og skam at demoer ikke får frem hva som er bra med fullversjonene.

D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Revan @ 28.05.2006, 17.11) 6310
Jeg bare sa min mening, jeg vil helst være sikker før jeg kjøper et spill til 600. Og hvis ikke demoen fenger meg, hvordan kan jeg da vite om spillet vil falle i smak?
[/b]
Prøve det i butikken? Prøve det hos venner? Lese anmeldelser online? Høre venners meninger? Besøke Spillegal? Mulighetene er mange. Jeg sier ikke at det er bra at demoene er dårlige, eller at vi burde få færre av dem. Jeg sier bare at om du avgjør et kjøp av et spill basert på en demo, kommer du til å gå glipp av mange bra spill. :) Det er ikke "straffe utviklerne for å lage en dårlig demo" like mye som det er "gå glipp av et godt spill fordi man er trangsynt".

Jada. Men hvis jeg ikke likte styringen i demoen til Hitman: Blood Money, da liker jeg ikke styringen til selve spillet heller. ^_^

Synes det er tåpelig å mislike et spill bare fordi man ikke blir vant med styringen med en gang.
Personlig synes jeg kontrollsystemet er veldig bra, og nøye gjennomtenkt. Du har en knapp som du kaster ting med, en du plukker opp ting med, og den siste til å aktivere ting. Det er nesten logisk. Noe jeg har hatt problemer med før i Hitman-serien er at nettopp dette har vært dårlig, hvordan man må stresse med å skrolle nedover om man skal plukke opp et våpen, og ikke aktivere heisen f.eks.

Det som kanskje kan kalles litt negativt med systemet er at du må titte opp i venstre hjørne i blant for å se hva man kan bruke og ta med seg i verden, men alvorlig talt ... dette er jo ikke veldig nytt. :rulleøyne:

Jeg har heller aldri likt gameplayet i Hitman serien, og jeg er ikke sen om å dømme spill etter demoen, nettopp fordi gameplayet som regel er identisk som i fullversjonen, og for meg betyr god spillbarhet veldig mye. Selvsagt leser jeg selvsagt også anmeldelser og prøver spillet om jeg får muligheten, men jeg vet hva jeg liker og spill er som regel ikke noe som vokser på meg slik musikk eller en god film kan gjøre, med visse unntak.

Lodin

Der Waaaah
Haha, noen prøvd å gå berserk i New Orleans? 95% av folka som vandrer omkring har ikke AI så de bare fortsetter å sose omkring mens kulene flyr rundt dem. Det forklarer vel litt om åssen de greide å få så mange folk på skjermen på en gang. XD

Forøvrig kult at jeg og har den buggen som gjør at jeg ikke kan kaste ting fra meg på julebrettet uten at spillet kræsjer totalt. :grr: