Hitman:Bloodmoney

#26
Opprinnelig skrevet av Norskingen@31.07.2005, 03.59
Tror jeg tatoverer en pokemon på armen? haha. Nei.

Det er en tribal drage.

Ossen blir jeg vaskebjørn mario? lol.
246785​
Hvorfor skulle du ikke tattovere en Pokémon på armen? Er ikke det kult nok? :(

Du vil aldri bli «vaskebjørn-mario».
 
#28
Lukter Moss, eller?
Og hva er dette teamet man skal holde seg på?
Rekrutterer dere?
Du mener at Pokemon har blitt el bøgo? Eller at det alltid har vært el bøgo og du var også el bøgo før, men er el hetero nå?
Er tattovering macho?

Jeg gleder meg forresten til å spille spillet, men ikke til å lese Mr. I love girls!!!' poster i fremtiden. Han er visst tidligere el bøgo. :usikker:
 
#29
Hvem trenger vel en vaskebjørn-mario, når de har: "TATOVERING SÅ PASS MUNNEN DIN!" ? :rulleøyne:

har forøvrig aldri hatt sansen for hitman.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Dere, jeg fant den EGENTLIGE tattisen Morskingen skaffet seg i Syden:
 
#33
Hitman serien har jeg alltid likt. Å oppnå Silent Asassin ranking på hvert mission er greit vanskelig. Og tilfredstillende når man får det til :)
Pluss, du kan spille igjennom spillet ved å bruke en rekke forskjellige metoder for hvert mission, så replay value er knall.
 
#35
Første Hitman var kjempetøft å spille synes jeg. Nummer to sugde balle. Nummer tre var litt bedre.




Lurer på om denne blir noe særlig.
 
#36
Ja... likte godt 1'eren, men det ble tynnere og tynnere... så jeg håper at dem skjerper seg.
Ser absolutt lovende ut.
Det jeg føler at de bør forbedre er det som gjorde 1'eren så utrolig bra, nemlig følelsen av at du var en professionell leiemorder, og at det ikke bare er run'n'gun med bittelitt
``Hva? Meg? Påstår du at en velkledd fremmed som meg er en leiemorder, mr. Russisk soldat? Well you're abseloutly right!``
Osv...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#38
Får da inderlig håpe det. Hadde jo vært kjipt om Bloodmoney var mulig å spille uten å bli rævkjørt av elendig spilldesign et titalls ganger per oppdrag. Jeg savner virkelig den deilig frustrerende elendigheten til det første spillet. RLY!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Visst. Hitman 2 kom jo farlig nære å være artig, men vanskelighetsgraden drepte det.