Hitman:Contract

#1
When you kill for money,there are no rules,only contracts to be

executed!

Hitman:Contracts takes you deeper into the mind of Agent 47.Enter a

world of crime,sin and greed.
Encounter his greatest adversaries,comleting the work that

made him so ruthlessly efficeint and dealy precise that ones that shaped him as an

assassin.

Travel anywhere the work requires,to assignments in paris,hong kong,

siberia,england and many more.
Understand,nothing counts except the target.
anyone can

kill,but can they make the perfect hit?

take on the role of 47 and do what you must.






for more info visit target='_blank'>http://www.eidosinteractive.com



Signed in blood!
 
#2
Eh, er det bare meg som reagerer på at dette er et presseskrivsitat og egentlig ikke noe særlig informativt utover dette?
 
#4
Jeg har dette spillet på Xbox, og jeg synes Hitman Contracts er det beste Hitman spillet hittil, med bedre grafikk og kulere gameplay, egentlig så liker jeg ikke de andre hitman spilla, men hitman contracts falt i smak hos meg :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Opprinnelig skrevet av DateRape@21.04.2004, 21.51
Eh, er det bare meg som reagerer på at dette er et 
presseskrivsitat og egentlig ikke noe særlig informativt utover dette? 
Jeg hadde

trodd det var ren reklame, hvis jeg ikke hadde lest noen av de andre meldingene til

"Xpl0der".

Jeg gleder meg veldig mye. Elsker 1 & 2, så fredag blir en

stor dag for meg. Kill Bill 2 og Hitman 3 på samme dag! :$

IGN-anmeldelsen er

morsom:

With everyone's focus on implementing online 
functionality and making games bigger and more movie-like, the once-burgeoning stealth 
sub-genre has become a little more than a footnote in today's games. Sure, it's 
mentioned, as in, "Uh yes, we have stealth, yes we do. You can um, sneak around stuff. 
Just after the flame-thrower and rocket launcher levels you can tip-toe out of the nuclear 
reactor-hailstorm nail-gun-cyborg monster boss throwdown. …You got the part about 
flame-throwers, right?"
 
#7
Opprinnelig skrevet av Novastrum+22.04.2004, 00.28-->
 
<!--QuoteBegin-DateRape
@21.04.2004, 21.51
Eh, er det bare meg som 
reagerer på at dette er et presseskrivsitat og egentlig ikke noe særlig informativt utover 
dette?
Jeg

hadde trodd det var ren reklame, hvis jeg ikke hadde lest noen av de andre meldingene til

"Xpl0der".

Jeg gleder meg veldig mye. Elsker 1 & 2, så fredag blir en

stor dag for meg. Kill Bill 2 og Hitman 3 på samme dag! :$

IGN-anmeldelsen er

morsom:

With everyone's focus on implementing online 
functionality and making games bigger and more movie-like, the once-burgeoning stealth 
sub-genre has become a little more than a footnote in today's games. Sure, it's 
mentioned, as in, "Uh yes, we have stealth, yes we do. You can um, sneak around stuff. 
Just after the flame-thrower and rocket launcher levels you can tip-toe out of the nuclear 
reactor-hailstorm nail-gun-cyborg monster boss throwdown. …You got the part about 
flame-throwers, right?"
[/b]
reklame hahaha :D
 
#8
Syntes Hitman Contracts er så å si helt likt som de to andre Hitman

spillene. Men nå skal det sies at jeg bare har spilt det en liten stund da. Skal sette meg

ned med det når jeg har tid. Når det er sagt, skal det sies at grafikken er en smule bedre

enn tideligere og gameplayet har også forbedret seg. Men personlig syntes jeg fortsatt at

Hitamn (det første) var og er det beste Hitman spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
For meg gjør det ingenting, bare det er fler baner, fler folk å drepe og

måter å drepe de på.. JAhrrrr!!!! :$
 

Novastrum

Feminist-elitist
#12
Forresten: Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt spillet idag? Det har

jo release imorgen, men det er alltid et par slemme butikker som nekter å føye seg.

I

Oslo-området mener jeg da.
 
#13
Kommer det allerede idag? Trodde det var neste fredag jeg!!

Fremdeles usikker jeg, mulig det blir Hitman og kanskje allerede idag hvis det er noe hold i

selveste Novastrum! :D :D
 
#15
Opprinnelig skrevet av DateRape@21.04.2004, 22.51
Eh, er det

bare meg som reagerer på at dette er et presseskrivsitat og egentlig ikke noe særlig

informativt utover dette?
Nei, reagerte selv. Kanskje han jobber i Eidos? ;)
 
#16
Må si jeg gleder meg til dette spillet, ble fan av Hitman etter toeren. Tror dette blir minst like kult.
 
#17
Det brae er at de har lagd et First person system til Hitman contracts, slik at man kan se ut av øynene til hitman mens man skyter. det gjør det mye enklere. ser iallefall sånn ut på de nye trailerne... ^_^
 
#18
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@24.04.2004, 09.00
Det brae er at de har lagd et First person system til Hitman contracts, slik at man kan se ut av øynene til hitman mens man skyter. det gjør det mye enklere. ser iallefall sånn ut på de nye trailerne...  ^_^
Det gikk i Silent Assasin også.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
Opprinnelig skrevet av United@23.04.2004, 07.41
Kommer det allerede idag? Trodde det var neste fredag jeg!! Fremdeles usikker jeg, mulig det blir Hitman og kanskje allerede idag hvis det er noe hold i selveste Novastrum! :D  :D
Det var ikke noe hold i selveste Novastrum :(
Jeg loka skikkelig. Bare å vente til neste Fredag da. :)