Hjelp meg å velge spill!

#21
Som sagt, jeg har ikke prøvd Wii kontrollen i det store og hele, men det er ikke fordi jeg er redd for å bli sliten det ikke frister. Spesielt etter å ha prøvd Eyetoy, som jo er ikke helt det samme, men heller i den samme retningen. Det er selve prinsippet å bruke noe annet enn knapper som ikke frister. Jeg er nok bare gammeldags av meg. Men jeg har aldri bedt om noen revolusjon eller nye måte å spille på, jeg var likeglad med hva vi hadde allerede.
 
#22
EyeToy er ikke på noen måte i samme retningen. Hvor er likheten? Bevegelser utgjør bevegelsene på skjermen? Suprise suprise! Det gjør det med knapper og spaker også.

Bevegelsene man gjør med wii-moten i zelda trenger ikke være større enn feks med en flystikke. Jeg er ingen atlet, men har ikke sjans til å bli sliten av å spille Zelda.. (Wii Sports derimot)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
SITAT(StarEye @ 19.02.07, 18.38) 52955
[...] (J)eg har aldri bedt om noen revolusjon eller nye måte å spille på, jeg var likeglad med hva vi hadde allerede.[/b]
Hvis du er likeglad med spillene som finnes, ville jeg vel anbefalt deg å satse på en annen hobby. :p

Sånn ellers har jeg selv ikke spilt Okami, men det står på lista. Twilight Princess kan jeg derimot bekrefte at byr på mye moro, uansett om du kjøper det til Wii eller GameCube. Siden det er nesten samme spillet, da vettu.
 
#24
SITAT(Yetipants @ 19.02.07, 18.58) 52959
Hvis du er likeglad med spillene som finnes, ville jeg vel anbefalt deg å satse på en annen hobby. :p
[/b]
Jeg synes Metal Gear Solid, Final Fantasy, Pro Evolution Soccer, ICO, Shadow of the Colossus, Katamari Damacy, Psychonauts, KOTOR, Oblivion, Civilization, Dragon Quest, Silent Hill etc etc er gode nok i massevis ja. Hvis det ikke var bra nok for deg så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt har denne hobbyen.
 
#25
tror Yeti siktet til din bruk av ordet "likeglad".

likeglad ~glad likegyldig, uinteressert, likesæl være l- (el. like glad) med alt / en l- stemning bredte seg

så leser du posten din på nytt.

;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Kniz. ^_^
 
#28
StarEye, jeg skal beskytte deg. Du visste ikke helt hva ordet betydde, men jeg tror du trodde at det betydde at du liksom på en måte muligens tenkte at det betydde "heeey, jeg liker hva vi har, så jeg bryr meg ikke så mye om revolusjoner innen gaming fordi det vi allerede har, det er godt nok for meg". Ja, sånn må du ha tenkt. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Revan, jeg skal beskytte deg: Klapp igjen. :D
 
#30
Yeti, jeg vil ha deg:

Kle av deg
Jeg vil ta bilde av deg
Av det stygge
Av det lille
Yeti, kle av deg
Jeg vil ta bilde av deg

Av: Nilo
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Når kommer diktsamlingen? Brageprisen '07 er avgjort, slik jeg ser det.