Hot or Not med en spesiell vri.

Skal Corey fortsette som moderator?

• Ja (hot).

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei (not).

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
Corey synes jeg er mer hot enn noen andre på dette forumet.

Han tar dessuten moderator statusen sin alvorlig (ikke det at en del andre moderatorer gjør det), og er kjapt ute med å flytte emner, slette personsangrepsposter osv. I tillegg poster han en del morsomme innlegg. Jeg lurer virkelig på hva slags klager han har fått, for jeg synes han gjør en utmerket jobb.

Corey = Hot.

Stemte Hot. Jeg synes Corey skriver seriøst, oppriktig, om mener derfor han bør fortsette. Og jeg synes vi burde ha flere moderatorer som ILuz nevnte.

Nabbe

Har fin hatt.
Har ikke noe imot Corey, egentlig, men "makten" ser ut til å ha gått litt til hodet på han. Måten han tok kontroll i filmsitat-emne er ett eksempel. Om han bare kunne roet ned litt her og der, så hadde jeg vært fornøyd.

Flere moderatorer? Gjerne, da blir det i alle fall mindre å gjøre for Corey, som ser ut til å være mest aktiv.

ILiuz: Slik jeg ser det, så er ikke forumet så mye friere nå. Forskjellen er at antallet moderatorer er lavere, men tilgjengjeld er de få moderatorene ekstremt aktive...
Og, når jeg baksnakker folk på #spillegal, så betyr ikke det at du får lov til å skrive om det her :p

(alt det stygge jeg skrev om andre forblir mellom oss, ja?)

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av HaZ@26.04.2004, 23.16

Enig med ILiuz at han er litt sær, men seriøs...
Ja, særiøs med andre ord. Haahahahaha! åhhh hold på meg! :D

Synes Corey skal få fortsette :)
Jeg har ennå ikke mottatt noen anmerkning fra mannen, så.. :p

Han virker som en kul fyr, som tar moderator-stillingen alvorlig nok, og jeg synes han takler det fin-fint

Corey verkar som ein som tek moderator-stillinga si seriøst. Han er tidleg ute og seier frå om nokon feilpostar osv. Tykkjer han gjer ein god jobb.

S

skoen

Gjest
Har ingenting imot Corey og ser derfor ingen grunn til at han skal miste sin moderatorposisjon.

Opprinnelig skrevet av Novastrum+27.04.2004, 07.53-->
<!--QuoteBegin-HaZ
@26.04.2004, 23.16

Enig med ILiuz at han er litt sær, men seriøs...
Ja, særiøs med andre ord. Haahahahaha! åhhh hold på meg! :D [/b]
HAHAHA!

Makan til god humor har jeg ikke sett på lenge..... <_<

Stemte at han skulle få 'bli', siden han ikke har vært slem mot meg iallefall. Virker som en kul fyr.

Nabbe

Har fin hatt.
Hva om de søtten andre som har stemt "nei" la inn et innlegg her? Ikke for mye å be om det?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Må bare poste i emnet så det ikke virker som jeg er en del av Anti-Corey-brigaden.

Corey: Du er hot! <3

Hvorfor har folk stemt nei? Hvilken mening har de for å stemme nei? La oss få høre den. Synes det er helt idioti å stemme nei, bare fordi han har sagt ifra når ting kommer på ville veier. <_<

Nabbe

Har fin hatt.
*kremt* Kom det tydlig nok frem i innlegget mitt? Jeg stemte nei, men han kan gjerne være mod for min del om han roer ned litt. Off-topic er ikke en katastrofe (så lenge det ikke er en forbanna sitat-pyramide), har jeg lært.

Opprinnelig skrevet av Nabbe@27.04.2004, 07.03
Har ikke noe imot Corey, egentlig, men "makten" ser ut til å ha gått litt til hodet på han. Måten han tok kontroll i filmsitat-emne er ett eksempel. Om han bare kunne roet ned litt her og der, så hadde jeg vært fornøyd.

Flere moderatorer? Gjerne, da blir det i alle fall mindre å gjøre for Corey, som ser ut til å være mest aktiv.

ILiuz: Slik jeg ser det, så er ikke forumet så mye friere nå. Forskjellen er at antallet moderatorer er lavere, men tilgjengjeld er de få moderatorene ekstremt aktive...
Og, når jeg baksnakker folk på #spillegal, så betyr ikke det at du får lov til å skrive om det her :p

(alt det stygge jeg skrev om andre forblir mellom oss, ja?)
Ja... Han må virkelig roe seg. Det irriterer meg når moderatorer skal løpe rundt, maktgale, of slette, redigere og stenge ting uten spesiell grunn. Noe av det som faktisk burde vært stengt er noen av de forbanna triviaene, men de forblir åpne, og blir flere og flere, mens de vanlige emnene blir mindre, takket være folk som Corey... FORSVINN!

Opprinnelig skrevet av Nabbe@27.04.2004, 14.02
*kremt* Kom det tydlig nok frem i innlegget mitt? Jeg stemte nei, men han kan gjerne være mod for min del om han roer ned litt. Off-topic er ikke en katastrofe (så lenge det ikke er en forbanna sitat-pyramide), har jeg lært.
Var ikke vant med deg med den avataren.. men du tør hvertfall å fremstå, og si din mening. Men ok, han ble gjerne litt for betatt av stillingen sin. Men han fortjener ikke å miste den.

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Sancti@26.04.2004, 22.25
Jeg synes ikke Corey bør fjernes, men jeg mener dette forumet burde hatt flere moderatorer sånn at det kanskje var en sjans for å få ryddet opp i alle de unødvendige postene som det skrives en del av her.
EYYY!! Stop fucking up da forumnesss -spam4live-

Synes Corey kan chillen på teh maktgalness selv... Tar av litt ibland.
Men jeg renga med at corey leste den pm`n iliuz sendte for en stund siden.... Så hvis det er sånn nå, så kan han vel bli.

Opprinnelig skrevet av Yevon@27.04.2004, 15.03
Ja... Han må virkelig roe seg. Det irriterer meg når moderatorer skal løpe rundt, maktgale, of slette, redigere og stenge ting uten spesiell grunn. Noe av det som faktisk burde vært stengt er  noen av de forbanna triviaene, men de forblir åpne, og blir flere og flere, mens de vanlige emnene blir mindre, takket være folk som Corey... FORSVINN!
Du tror ikke at din drømmemoderator hadde fått klager fra andre brukere? Det er umulig å gjøre alle fornøyde, og der synes jeg at Corey er minst like skikket som hvilken som helst av oss andre. Dere som klager på manglende objektivitet, burde prøve moderatorrollen selv. :rolleyes:

Status
Stengt for ytterligere svar.