Hot or Not med en spesiell vri.

Skal Corey fortsette som moderator?

• Ja (hot).

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei (not).

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Corey er etter min mening den beste moderatoren forumet har hatt så lenge jeg har vært her. Jeg kan ikke skjønne at 20 stykker har stemt at han skal miste posisjonen sin, og enda vanskeligere å forstå er at det bare er 2/20 som har kommet fram i lyset og sagt at de vil bli kvitt han.

Opprinnelig skrevet av Ebriosus+27.04.2004, 14.33-->
<!--QuoteBegin-Yevon
@27.04.2004, 15.03
Ja... Han må virkelig roe seg. Det irriterer meg når moderatorer skal løpe rundt, maktgale, of slette, redigere og stenge ting uten spesiell grunn. Noe av det som faktisk burde vært stengt er  noen av de forbanna triviaene, men de forblir åpne, og blir flere og flere, mens de vanlige emnene blir mindre, takket være folk som Corey... FORSVINN!
Du tror ikke at din drømmemoderator hadde fått klager fra andre brukere? Det er umulig å gjøre alle fornøyde, og der synes jeg at Corey er minst like skikket som hvilken som helst av oss andre. Dere som klager på manglende objektivitet, burde prøve moderatorrollen selv. :rolleyes: [/b]
Bra sagt hestemann!

C

Crizpy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Neptune@27.04.2004, 14.25
Som har skrevet i emnet, tydeligvis.
(Det burde du vel skjønt?)
ja, men når du sier klage, er det jo 18 andre. det burde du ha skjønt

Folk klager på at de som har stemt nei ikke svarer, men det er langt ifra 43 uavhengige innlegg som skriver at han skal få bli, uten at noen klager på det. Dobbeltmoralskt?

Jeg stemte Not. Han er litt vel maktgal, til tider, og det virker som det er en tabu at samtaler skal utvikle seg i et emne.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oj. Jeg er heller ikke med i anti-Corey-brigaden. Nå vet dere det. :$

Nabbe

Har fin hatt.
Opprinnelig skrevet av Ebriosus+27.04.2004, 14.33-->
<!--QuoteBegin-Yevon
@27.04.2004, 15.03
Ja... Han må virkelig roe seg. Det irriterer meg når moderatorer skal løpe rundt, maktgale, of slette, redigere og stenge ting uten spesiell grunn. Noe av det som faktisk burde vært stengt er  noen av de forbanna triviaene, men de forblir åpne, og blir flere og flere, mens de vanlige emnene blir mindre, takket være folk som Corey... FORSVINN!
Du tror ikke at din drømmemoderator hadde fått klager fra andre brukere? Det er umulig å gjøre alle fornøyde, og der synes jeg at Corey er minst like skikket som hvilken som helst av oss andre. Dere som klager på manglende objektivitet, burde prøve moderatorrollen selv. :rolleyes: [/b]
Jeg klager, og jeg har prøvd. Det var ikke lett, men jeg mener selv at jeg den siste tiden før moderatorene ble byttet ut fant en grei balanse. Ikke faen om jeg var en perfekt mod, det er ingen, men man kan i alle fall prøve å gjøre flest mulig til lags. Menmen, nå ser det faktisk ut til at brorparten foretrekker å ha det litt strengt, så da burde han vel kanskje få bli...

Opprinnelig skrevet av SortUlv@27.04.2004, 15.08
Folk klager på at de som har stemt nei ikke svarer, men det er langt ifra 43 uavhengige innlegg som skriver at han skal få bli, uten at noen klager på det. Dobbeltmoralskt?

Jeg stemte Not. Han er litt vel maktgal, til tider, og det virker som det er en tabu at samtaler skal utvikle seg i et emne.
Ikke dra alle over en kam Ulvemann.

Opprinnelig skrevet av Alice+27.04.2004, 16.14-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@27.04.2004, 15.08

Ikke dra alle over en kam Ulvemann. [/b]
Jeg vil si det er rimelig dobbeltmoralskt av folk å klage på at de som stemmer "not" ikke svarer, mens de lar de noen og tyve som stemte Hot uten å svare være ifred. Det skal ikke være nødvendig å kreve at folk svarer. Man har lov til å la sin stemme forbli anonym om man ønsker det.

Eller er det bare jeg som har forskrudde meninger?

Jeg mente det faktisk ikke slik. Er bare trangsynte meg som ikke ser hvorfor 20 stykker stemmer NOT, siden jeg bare har sett god jobbing av Corey.

Derfor var det kun av nysgjerrighet.

Opprinnelig skrevet av SortUlv+27.04.2004, 16.30-->
Opprinnelig skrevet av Alice@27.04.2004, 16.14
<!--QuoteBegin-SortUlv
@27.04.2004, 15.08

Ikke dra alle over en kam Ulvemann.
Jeg vil si det er rimelig dobbeltmoralskt av folk å klage på at de som stemmer "not" ikke svarer, mens de lar de noen og tyve som stemte Hot uten å svare være ifred. Det skal ikke være nødvendig å kreve at folk svarer. Man har lov til å la sin stemme forbli anonym om man ønsker det.

Eller er det bare jeg som har forskrudde meninger? [/b]
Jeg er helt enig med deg, men for meg virket det som om du pratet om alle. Men jeg vet ikke om du gjorde det eller ikke, antakeligvis var det bare jeg som misforstod. :blink:

Opprinnelig skrevet av SortUlv@27.04.2004, 15.08

Det er to tredjedeler, minst tre firedeler som har stemt Hot, og har deretter svart her. Jeg ville bare høre meningene til folk som har stemt Not. Er det for mye å be om?

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Bare vær glade for at jeg fortsatt ikke er mod :p

Stemte Hot, synes han klarer seg fint, noen flauser, men ingen er perfekte, han kan gjerne stenge flere triviaer.

Jeg stemte "Not" for å være jævlig :p

Men jeg syns han er litt sær og maktsyk og jeg er ganske så uenig i hans forum policy. han er sikkert en grei kar, jeg har aldri pratet med han, kanskje litt vanskelig for meg å bedømme han som en kar. men jeg stemte i hvertfall "Not". Sikkert noen andre enn han som kan gjøre en bedre jobb.

Opprinnelig skrevet av Revan+27.04.2004, 17.09-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@27.04.2004, 15.08

Det er to tredjedeler, minst tre firedeler som har stemt Hot, og har deretter svart her. Jeg ville bare høre meningene til folk som har stemt Not. Er det for mye å be om? [/b]
Hvis de ikke vil svare, så må du respektere at de ønsker å forbli anonyme.

Novastrum

Feminist-elitist
Hva er det egentlig som er så sært med Corey? :unsure:

Ikke for å være slem, Corey, men jeg synes du er veldig normal. Nesten skummelt normal. Du vil jobbe innen kremmer-bransjen og sånn. Som tatt ut av en helt normal film med normale skuespillere, normal musikk og normalt manus.

Folk må selvfølgelig velge om de vil begrunne sine valg på denne avstemningen, eller forbli feig... jeg mener anonyme. Men jeg skjønner ærlig talt ikke hva han har gjort feil. Han prøver bare å gjøre stedet triveligere. Før dere brukere prøver å gjøre det samme, har dere egentlig ikke noe dere skulle sagt.
Det hadde vært VELDIG greit å få vite hvorfor dere ikke vil ha ham som moderator. Da dette er en litt viktig sak.

(ahh.. må stoppe før dette blir en tale)

Status
Stengt for ytterligere svar.