Husker dere meg?

#21
Meg bekjent er dette problemet hos flere som bruker Invision sitt forum. Dere som maser om at problemet kan fikses, bør kanskje gi meg et hint til hvordan? Å bare lete etter bug-fiksende oppdateringer gjør biffen tror dere? Tro om igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Det kan jo være at småkakene som blir satt av forumet ikke blir behandlet riktig av serveren også, da. Slik at varighetstiden på innloggingen blir kortet ned av den grunn. Dette kan sikkert Elfkin svare på.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#23
En annen bommert er jo at man må bytte til IPB default-skin for å logge ut. Ganske kjipt, siden jeg foretrekker Spillegal Classic.
 

oma

Village Drunk
#24
for meg holder det å skrive inn brukernavnet mitt også trykke enter ettersom firefox husker passordet mitt..
 
#25
OMA OMA OMA
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#26
Safari husker hele brukernavn og passord. Men det er fortsatt irit å vente de tre sekundene. Jeg har tross alt mobiltelefon og penis.
 
#27
Er det rart trafikken på forumet går ned?

Det er kanskje på tide å skaffe ansvarlige som både har tid til forumet og kan mer enn ingenting om datamaskiner og webgreier. :rulleøyne:
 
#28
for meg holder det å skrive inn brukernavnet mitt også trykke enter ettersom firefox husker passordet mitt..
[/b]
Samme her, skriver bare brukernavn, og trykker enter. Men jeg bruker IE btw. De få sekundene det tar meg å skrive s, trykke nedpil og enter klarer jeg helt fint å leve med.

Viva la Spillegal!
 
#29
Poenget er liksom at man skal slippe det da. Da det er litt irriterende å ha browser vinduet oppe hele tiden, eller på samme siden konstant, for å ikke logges ut.

For litt siden skrev jeg et innlegg, så måtte jeg gå inn i et annent program som ikke var windowed, kommer ut igjen 3 minutter senere, trykker på add reply, så kommer logg inn screenen opp.
 
#30
*promp*

Ups, den sneik seg ut. :flau:
 
#31
Det er kanskje på tide å skaffe ansvarlige som både har tid til forumet og kan mer enn ingenting om datamaskiner og webgreier. :rulleøyne:
[/b]
Så du mener ikke at det funker med en forumsjef som er pen nok til å kjøre cabriolet og egentlig bare er innom forumet mens han er på vei til deiligst.no?
 
#32
Det går ikke nødvendigvis bare på deg. Jeg klarte fint å styre det gamle forumet til daglig før jeg lærte meg PHP og MySQL. Det hadde dog vært kjekt med én person som både klarte å fikse ting som ikke kan fikses bare med Photoshop, Dreamweaver og forumets kontrollpanel (Elfkin) og har tid til å faktisk fikse ting (ikke Elfkin).

At man er pen, hjelper selvfølgelig.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#33
Dette problemet har jeg faktisk bare på skolen, hjemme er jeg alltid innlogget. Aner ikke hvorfor, spesielt fordi jeg bruker samme browser osv.
 

K999

Keystone State Of Mind
#34
Mitt brukernavn og passord står hele tiden men jeg må trykke Enter :p

Det gjør ikke noe.
Det tar meg kanskje 3sec siden internet linjen er kanskje ikke like rask hele tiden.
 

K999

Keystone State Of Mind
#35
Beklager at jeg nå poster under min forige post, men nå har den blitt litt jøde på meg.
Nå må jeg skrive hele brukernav og passord får å komme in :(
 
#36
helt seriøst folken er 3 sec noe å klage noe så seriøst mye over??? å dit du som klager på forums sjefen så sry mn det er nokk ikke hans feil dette er et enkelt IPB forum som noen i en elleranne bygning her i verden sitter og koder slik at det er enkelt og administrere og enkelt og bruke for vanlige medlemer... har selv brukt IPB på en side jeg laget i et web projekt jeg hadde å du kan ikke endre noe av den kodingen selv...

PLZ slutt å klag folkens!!! >_<
 

Lodin

Der Waaaah
#37
Kan vi få klage over at du skriver som et utpult rasshøl a? Vi har ikke høye krav til rettskriving her, men det får være grenser. Ta nå i det minste fem sekunder å gå over postene dine før du knabber dem ned til oss.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Øh. Han får jo bare svar som fortjent.