Hva blir det neste store MMORPG spillet?

Hvorfor klage, EfreeTi? Du er jo tjukk av penger. Dessuten har du jo kun modem (eller ISDN, da). :rulleøyne:
 
Hvorfor klage, EfreeTi? Du er jo tjukk av penger. Dessuten har du jo kun modem (eller ISDN, da). :rulleøyne:
[/b]

Oi, nei har ikke så mye penger som du refererer til. :ler: Du får jo 1500,- i måneden. :p

Men ja nå er det bare 2uker til de skal komme å installere bredbåndet vårt. Så ikke mobb :usikker:
 
Sikkert.

Dere skulle jo fått det for et halvt år siden. Jeg ler.
 
Er rimelig lei av all sytingen om månedsavgift.

Hvorfor syter dere? Seriøst nå ... eh, seriøse poenger på hvorfor det er dumt med månedsavgift kontra å ikke ha det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg liker ikke helt tanken på å betale for å spille et spill jeg allerede har kjøpt, så enkelt er det. :rulleøyne:
Guild Wars FTW. :D
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg liker å spill noe som faktisk er morsomt og bra.

Mer og mer info om Warhammer Online kommer, yummy, yummy, yummmmm!

Slaanesh, I feelth youth.
 
Jeg liker ikke helt tanken på å betale for å spille et spill jeg allerede har kjøpt, så enkelt er det. :rulleøyne:
Guild Wars FTW. :D
[/b]
Liker heller tanken på at slike spill blir kjørt uten månedsavgiften, da?
Det er jo ikke nok syting om server-lagg, downtime og at selskapene ikke jobber hardt nok for å opprettholde kosetid for mange millioner mennesker hele tiden. Tenk om man ikke hadde den faste inntekten til å betale hjulene i gang.

Ja, spiller du faktisk Guild Wars og synes det er gøy, eller ... sier du det bare fordi det er den eneste (bitter)søte Diabloen med 3D man ikke må betale for?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Guild Wars er gøy. Man kan spille ånnlajn uten mange av de problemene folk fører med seg. Pluss at det ikke tar tre år å bli max level, det er alltid kos.
Ikke vet jeg hva Blizzard bruker månedsavgiften din til, men "runkeklut" begynner å nærme seg toppen av antagelseslista ettersom jeg ser mer av Guild Wars.
 
Virkelig?

Samme utviklingsteam, samme konsept, samme greia. Nei?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er mye bedre PvP i GW. Ellers er det mye likt med Diablo. Akkurat som med WoW. Og de fleste andre MMORPG-ene som er ute i dag.
Flere dagsferske nyheter du føler for å dele? :D
 
Det er mye bedre PvP i GW. Ellers er det mye likt med Diablo. Akkurat som med WoW. Og de fleste andre MMORPG-ene som er ute i dag.
Flere dagsferske nyheter du føler for å dele? :D
[/b]
Vet godt var som er det fine med GW.

Bare lurte på hvorfor det var så feil å sammenligne det med Diablo. Var Diablo et dårlig spill?

Egentlig var bare poenget mitt at dersom man VIL spille et spill som WoW (som ikke krevet det samme som Guild Wars i form at utgifter?) er det nytteløst å syte over dårlig service, samtidig som man syter over at man ikke burde betale for det i måneden.
Jeg mener at f.eks Blizzard ikke gir dårlig service da, men det betyr jo ikke at det ikke er mange som syter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei...? Hvor skrev jeg det? Bare syntes det var pussig å sammenligne GW med Diablo, når du selv spiller WoW som også er veldig likt Diablo.
 
Nei...? Hvor skrev jeg det? Bare syntes det var pussig å sammenligne GW med Diablo, når du selv spiller WoW som også er veldig likt Diablo.
[/b]

Jeg leste ikke det du skrev skikkelig. :flau:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aww. :kos:
 
Enig i at 100 kroner i mnd er ganske kjipt, jeg mener.. ok, jeg er ikke cheap , men altså folk sier at det er pga. at servere/service og blabla koster så mye for dem, derfor må vi betale 100kr i mnd.
Greit nok det i seg selv, men de kunne nøyd seg med 30 kroner.
hvor mange er det som spiller wow? over 4 millioner?
Alle betaler 100kr pr mnd, det ugjør 400 millioner... per måned.

Det er egentlig helt sykt å tenke på.
Det koster sikkert ikke Blizzard en brøkdel av prisen å vedlikeholde servere og den slags :rulleøyne: