Jeg leste at det er flere som har fått tak i alle Suikoden spillene på NTSC. Vel hvordan var det. ER på vei til å få spilt alle sammen nå slik at jeg kanskje kan få nøstet opp noen løse tråder i serien. Men hvis noen ønsker å kjøpe suikoden 2 kan jeg snakke med en kamerat av meg som har det på PAL versjon. Husker første gang jeg så et av spillene, det var hos denne kameraten, jeg var åtte år og jeg forelsket meg. Jeg kom bort til vennen min flere ganger for å se på spillet, men til slutt hadde jeg spart nok penger til å kjøpe det selv. Det var fantastisk. Så kom nummer 2. Vennen min kjøpte det også, men jeg selv fikk ikke tak i det. Derfor lånte jeg det av ham, og det var det beste spillet jeg noensinne har spilt. Nå har jeg endelig Suikoden 2 selv. Så kom nummer tre, som kostet meg to swapmagic med slidetool (Den ene swapmagicen var amerikansk), en plug and play-chip, en amerikansk Playstation når dette ikke virket, en strømtransformator og en ny TV. Dyreste spillet jeg noensinne har kjøpt. Dette spillet ble som prikken over i-en en stor skuffelse. Historien var dårlig, det var ikke tilbakeglimt på spill nummer 1 og 2, og alt for lett å få de 108 Stars. Håper det blir bedre nå som jeg laster opp data fra nummer to til det. Så kom nummer 4 som pappa kjøpte til meg i Asia, dette var til min store skuffelse alt for kort og amerikansk, men historien ble bedre senere når jeg fikk en viss person. etter å kommet i gjennom dette med alle 108 Stars fant jeg ut at jeg ville få tak i spill nummer 1 og 2 på amerikansk versjon slik at jeg kunne nøste opp de siste løse tråder. Men Konami bør lære seg å lage spill som Suikoden 2 igjen, gjerne med den samme sjarmerende grafikken.