[PC] Hva IBM og andre PC-kompatible har å by på fremover

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
De eier. Det er alt du trenger å vite.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du skal samle på dem, også selge dem til andre som mangler spesifikke kort for astronomiske summer. Litt som hatter i TF2 mao.
 

Lodin

Der Waaaah
For spesifikke spill, er de som chieves? Altså at man må gjøre noe for å få dem? Har noen fra Skribblenaut nå, men jeg aner ikke hvorfor.
*flippe fuggern til de dumme korta*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nyeste RPG Maker er på salg, skjøp den og mekk deres egne RPG-er som ser ut som Chrono Trigger/Final Fantasy III. Jeg har litt lyst merker jeg, men... nei.

Ellers? Skjøpte The Walking Dead. Aldri spilt det. Får se om det er noe. Regner med det er noe.
 

Lodin

Der Waaaah
Regner med det er Activison sin utgave for det er virkelig noe. =D

Var ikke no annet enn Mars: Shitlogs som frista i dag så da venter jeg å se om noen av flashdealsa eller morgendagens greier er noe å slenge med.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Nyeste RPG Maker er på salg, skjøp den og mekk deres egne RPG-er som ser ut som Chrono Trigger/Final Fantasy III. Jeg har litt lyst merker jeg, men... nei.

Ellers? Skjøpte The Walking Dead. Aldri spilt det. Får se om det er noe. Regner med det er noe.
Snuste litt på RPG-maker. Vurderer det, vurderer det ....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Go for it! SG Quest kan bli en realitet, det er bare å gripe sjansen. Med tanke på hvor bortreist noen av folka som har fått til spill med det har vært, er det neppe mye som skal til. For et eksempel på hva som kan skje hvis noen med peiling bruker det, test ut To The Moon.

Lodin: Nei, var nok Telltale-versjonen gett.
 
Fallout: New Vegas Ultimate Edition for 5 euro. Kommer sikkert aldri til å orke å spille igjen, men for den prisen må jeg bare slå til.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Den er skrot mekka for konsollbabbys.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Theger pimpa jo Tomb Raider så da måtte jeg slå til for en hundring's selv om argh Uncharted med pupper kjedelig. Så viste det seg å være semi-open-world, gitt. Da blir det brått mer interessant.
 
Fallout: New Vegas Ultimate Edition for 5 euro. Kommer sikkert aldri til å orke å spille igjen, men for den prisen må jeg bare slå til.
Kjøpe spill for å ikke spille de? Ja, ser den...
 
For å presisere: Kommer sikkert til å dille rundt med mods i 15 minutter og laste ned diverse saves sånn at jeg kan fise rundt og instakille Deathclaws og Cazadores uten at jeg må spille igjennom hele spillet igjen.
 
Theger pimpa jo Tomb Raider så da måtte jeg slå til for en hundring's selv om argh Uncharted med pupper kjedelig. Så viste det seg å være semi-open-world, gitt. Da blir det brått mer interessant.
Arkham Asylum + en liten klype Resident Evil 4 + LOST-vibber koblet med det overnaturlige fra Indiana Jones. Absolutt verdt en hundrings.

Eneste spillet jeg har 100% i år.