Hva liker du best?

Hva liker du best å spille på?

• PC

Stemmer: 0 0,0%
  • Konsoll

Stemmer: 0 0,0%

• Totalt antall stemmer
    0
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Thinaran@06.06.2004, 10.03
Hipp som happ. Kommer helt an på spillet.

Stemte likevel på PC, siden man kan spille konsollspill på den.
Errr... Prince of Persia, anyone?

CockMcBalls

El Sabor Professional
FPS- og RTS-spill er vel det eneste jeg spiller på pc-en, ellers går det i konsoll.
Det beste er jo å sitte i sofaen foran tv-en da.

Jeg liker konsoll mye bedre enn PC. Hvorfor? Jo, jeg liker den type spill man finner på konsoll bedre enn de man finner på PC. Eneste jeg liker bedre på PC, er strategi-spill. Men selv den sjangeren kan være bra på konsoll også (Pikmin er et eksempel på et bra strategi-spill på konsoll). Jeg liker også bedre å sitte i sofaen foran en 28" enn å sitte i en kontor-stol (som faktisk er helt OK å sitte i) foran en 17" å spille. Jeg liker også bedre å bruke en pad/kontroll (enn tastatur og mus).

Like nok PC best til spilling, kanskje fordi jeg har en bra en... :p

Jeg spiller PC.

Konsoll er ypperlig til bilspill, slossespill og slike "hoppespill".

Resten er Ypperlig for PC.

PC ER BEST! Dermed basta! :ler:

SHDR

Gullmedlem
PCen min er brukbart allmektig, den klarer å spille Deus Ex 2 med FSAA :p

Jeg liker mus og tastatur bedre enn joypad, men enkelte spill passer bare best på konsoll. Det er sportsspill, tradisjonelle plattformspill og selvsagt slåssespill. Foretrekker PC, i og med at jeg klarer klemme langt bedre grafikk ut av PCen min enn PS2en og GCen, og at jeg tradisjonelt er mye mer glad i den typen spill du finner på PC. Konsollspill har dog spist inn i livet mitt de siste to årene, og jeg begynte egentlig å sette skikkelig pris på konsollspill først med DCen. PSXen hadde altfor dårlig grafikk. Med den begrensede teknologien der burde de nesten holdt seg til 2D slik planen var. Det var en god del flotte spill på den, dog.

Jeg tror PC og konsoll egentlig kommer likt inn. Jeg liker spill, ikke maskinene de kommer på. Ergo: dum avstemning.

QUOTE (Thinaran @ 06.06.2004, 10.03)
Hipp som happ. Kommer helt an på spillet.

Stemte likevel på PC, siden man kan spille konsollspill på den. 

Errr... Prince of Persia, anyone?
Ja ..? Jeg har spilt gjennom PoP:SoT på PC. Var det noe mer?

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@05.06.2004, 20.20
Jeg liker best konsoll, den er lagd til spilling, det er ikke PC.
Så vi kjøper Radeon 9800 xt til ørten tusen kroner for å få en solid "medhjelper" i word altså?

Jeg må nesten si PC nå som jeg har en, men før likte jeg best konsoll.
Sittestilling og lyd gjør det vanskelig å slå xboxen though. :)

Liker best å spille FPS spill på PC'en, men ellers så er jeg vel mest glad i å spille på konsoller.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Shadar@06.06.2004, 17.44

Ja ..? Jeg har spilt gjennom PoP:SoT på PC. Var det noe mer?
....Var ikke det helt forjævlig? Jeg mener, plattform-spill på PC, særlig PoP. Jaja.

Stemte konsoll jeg. Spiller veldig sjeldent på PC.

Stemte konsoll fordi det er det jeg spiller mest på. Men jeg liker egentlig å spille på alle konsoller og pc bare spillet er heftig.

Pc passer uansett best til Strategi og FPS. Xbox er også ganske bra på fps, men langt ifra en pc ennå.
Å kalle pikmin strategi synes jeg blir litt rart. Men så tenker jeg mest på strategi spill som spill som red alert, starcraft og alt annet hvor du bygger styrker hehe.

Jeg stemte konsoll, selv om jeg sitter mest med PCen.
Men det er fordi jeg bruker PCen til mye annet en spilling, nå for tida spiller jeg bare WC3:Frozen Throne på PC, litt større utvalg på GCen.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Baronen@08.06.2004, 22.02
....Var ikke det helt forjævlig? Jeg mener, plattform-spill på PC, særlig PoP. Jaja.
Kunne aldri tenkt meg å spille PoP:SoT på PC. Jeg mente faktisk gamle pre 32-bit-spill. (Emul)

Det spørs veldig hvilket spill det er snakk om, jeg gidder ikke å punge ut ekstra for ett bredbåndsadapter når det MMORPG-spillet jeg vil ha kommer til PC senere for eksempel. Jeg foretrekker FPS på PC, men ellers kjøper jeg det som ser bra ut...

Spiller forresten mest på konsoll, kun på grunn av at det er mer spill som appelerer til meg der...